Σε χαμηλό άνω των 7 μηνών ο χρυσός - «Παρέδωσε» τα 4.000 δολάρια Το ασήμι στην αγορά σποτ αποδυναμώθηκε 4,8% στα 59,08 δολάρια ανά ουγγιά, έχοντας αγγίξει εξάμηνο ενδοσυνεδριακό χαμηλό (από τον Δεκέμβριο του 2025). Newsroom
Newsroom Ο χρυσός μετά το ρεκόρ των 5.594,82 δολαρίων η ουγγιά στα τέλη Ιανουαρίου, έχει χάσει περισσότερα από 1.500 δολάρια ανά ουγγιά. Χάνει τα 4.000 δολάρια ο χρυσός για πρώτη φορά μετά από 8 μήνες Ο χρυσός μετά το ρεκόρ των 5.594,82 δολαρίων η ουγγιά στα τέλη Ιανουαρίου, έχει χάσει περισσότερα από 1.500 δολάρια ανά ουγγιά. Newsroom
23-06-2026 15:01 «Κόκκινα» μέταλλα: «Μάχη» να κρατήσει τα 4.100 δολ. ο χρυσός, «βουτιά» 5% το ασήμι, -3% ο χαλκός Newsroom
23-06-2026 07:44 Καύσιμα: Πτώση στην αντλία, άνοδος στη χονδρική - Γιατί οι τιμές κινούνται αντίθετα Πένη Χαλάτση
22-06-2026 22:33 «Βουτιά» άνω του 3% στο Brent με φόντο το αμερικανικό «πράσινο φως» για το ιρανικό πετρέλαιο Newsroom
20-06-2026 08:41 Πετρέλαιο: Τι προβλέπουν αγορά και αναλυτές για την πορεία των τιμών μετά τη συμφωνία ΗΠΑ - Ιράν Newsroom