Τις εργατικές κατοικίες του οικισμού Κυρακαλής Γρεβενών εγκαινίασε την Πέμπτη 25 Ιουνίου η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, ολοκληρώνοντας ένα σημαντικό έργο κοινωνικής στέγασης, η περάτωση του οποίου είχε μπλοκάρει για περισσότερο από 20 χρόνια.