Toorbee: Μια ελληνική start-up «γέφυρα» του τουρισμού με την Κίνα

Δήμητρα Σκούφου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Toorbee: Μια ελληνική start-up «γέφυρα» του τουρισμού με την Κίνα

Στόχος τους η αχανής αγορά της Κίνας στην οποία θέλουν να αποτελέσουν τη «γέφυρα» μεταξύ μεγάλων online τουριστικών πρακτόρων της Χώρας του Δράκου και μικρών, μεσαίων και μεγάλων τουριστικών επιχειρήσεων της Ελλάδας και της Ευρώπης.

Οι αδερφοί Γιώργος και Νίκος Παπαχρήστου είναι οι δημιουργοί της εταιρείας Toorbee, της πρώτης ελληνικής start-up παροχής εξειδικευμένων B2B υπηρεσιών στο χώρο του τουρισμού, η οποία έχοντας ως αφετηρία την Ελλάδα ξεκίνησε να παρέχει τις υπηρεσίες της σε μεγάλους online travel agents της Κίνας για τη διανομή «in-destination» υπηρεσιών σε δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας αλλά και της Ευρώπης. Ανάμεσα στις υπηρεσίες που παρέχει η Toorbee περιλαμβάνονται η μεταφορά, η ξενάγηση, οι ημερήσιες εκδρομές, η εστίαση, η παροχή εκπτωτικών κουπονιών για αγορές κ.ά.

«Ο Κινέζος ταξιδιώτης θέλει πολύ να δοκιμάσει νέα πράγματα και νέες εμπειρίες, αλλά πρέπει πρώτα να ενημερωθεί, να καταλάβει ποια είναι η προσφερόμενη υπηρεσία», λέει ο ένας εκ των δύο ιδρυτών και CEO της Toorbee, Γιώργος Παπαχρήστος. «Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και των προϊόντων αποτελεί για μας τη βασική προϋπόθεση για την επιλογή των συνεργατών μας»,συμπληρώνει ο συνιδρυτής της Toorbee, Νίκος Παπαχρήστος. Αν και όπως λένε η ελληνική αγορά αποτελεί τη βασική προτεραιότητα της εταιρείας, υπάρχει πρόβλεψη για κάλυψη αναγκών στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Μεσογείου και της Ευρώπης.

«Η εταιρεία μας δουλεύει προς την κατεύθυνση αυτή, έχοντας ήδη συνεργασίες με ταξιδιωτικές εταιρείες από άλλες πέντε ευρωπαϊκές χώρες» », τονίζει ο Νίκος Παπαχρήστος, ενώ όπως σημειώνει έχει προχωρήσει σε συνεργασία με μεγάλους on-line travel agents της ηπειρωτικής Κίνας και του Χονγκ Κονγκ στοχεύοντας να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες των Κινέζων τουριστών.

Σύμφωνα με τον Νίκο Παπαχρήστο, «υπάρχουν μεγάλα περιθώρια για την παροχή εξειδικευμένων και ποιοτικών τουριστικών υπηρεσιών σε μια αγορά, όπως η κινεζική, που αναμένεται να γιγαντωθεί μέσα στα επόμενα χρόνια» και αυτό δεδομένων των εκτιμήσεων ότι ο αριθμός των Κινέζων τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα σε ετήσια βάση μπορεί να αυξηθεί από τους 150.000 στους 1.500.000τουρίστες μέσα στην επόμενη πενταετία.

«Από το 2015, οι Κινέζοι τουρίστες ξεπέρασαν σε αφίξεις στην Ευρώπη τους Αμερικάνους και αποτελούν τη μεγαλύτερη αγορά, με τη μεγαλύτερη κατά κεφαλήν δαπάνη. Για να μπορέσει όμως κάποιος να πάρει κομμάτι αυτής της πίτας, πρέπει να προσαρμοστεί στα δεδομένα των συγκεκριμένων καταναλωτών» καταλήγει ο Γιώργος Παπαχρήστος.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider