Η αναβολή έκδοσης guidance από την Snap για το δεύτερο τρίμηνο λόγω του αβέβαιου μακροοικονομικού περιβάλλοντος φέρνει ισχυρές πιέσεις 16,5% στην μετοχή της την Τετάρτη.
«Ενώ τα συνολικά μας έσοδα συνέχισαν να αυξάνονται, αντιμετωπίσαμε αντιξοότητες στην αρχή του τρέχοντος τριμήνου και πιστεύουμε ότι είναι συνετό να συνεχίσουμε να εξισορροπούμε το επίπεδο των επενδύσεών μας με την αύξηση των εσόδων», υπογράμμισε η εταιρεία την Τρίτη, προσθέτοντας ότι οι μακροοικονομικές συνθήκες θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη ζήτηση για διαφημίσεις.
Υπενθυμίζεται πως η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα έσοδα από διαφημίσεις αυξήθηκαν κατά 9% σε ετήσια βάση στα 1,21 δισ. δολάρια κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Παρά την αναβολή έκδοσης guidance, η Snap ανακοίνωσε αύξηση τζίρου 14% από 1,19 δισ. δολάρια πριν από ένα χρόνο σε 1,36 δισ. δολάρια, ενώ περιόρισε σημαντικά και τις ζημίες της κατά 54% στα 140 εκατ. δολάρια, ή 8 σεντς ανά μετοχή, από περίπου 305 εκατ. δολάρια, ή 19 σεντς ανά μετοχή, πέρυσι.
Παράλληλα, είδε και άνοδο των χρηστών της: Οι ημερήσιοι ενεργοί χρήστες αυξήθηκαν σε 460 εκατ. από 453 εκατ. το προηγούμενο τρίμηνο. Μάλιστα, πέτυχε και το ορόσημο των 900 εκατ. μηνιαίων ενεργών χρηστών από 850 εκατ. τον Αύγουστο. Ωστόσο, οι ημερήσιοι ενεργοί χρήστες μειώθηκαν στα 99 εκατ. από 100 εκατ. στις ΗΠΑ, αλλά δεν αναμένει μεγαλύτερη πτώση στο τρίμηνο.
Πολλοί στη Wall Street αναμένουν ότι η ματαίωση έκδοσης guidance στο δεύτερο τρίμηνο και το μακροοικονομικό πλαίσιο θα επηρεάσει τον τίτλο της και θα υπάρξουν σημαντικές, καθοδικές αναθεωρήσεις στην τιμή στόχο από διάφορους οίκους. Χαρακτηριστικά, η Bank of America (BofA) διατηρεί ουδέτερη σύσταση (neutral) καθώς όπως επεσήμανε ο αναλυτής Τζάστιν Ποστ η Snap «έχει πιεστεί περισσότερο από τους ανταγωνιστές της σε προηγούμενες μακροοικονομικές υφέσεις».