GM: Πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου 5.000 υπαλλήλων με στόχο εξοικονόμηση 1 δισ. δολαρίων

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
GM: Πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου 5.000 υπαλλήλων με στόχο εξοικονόμηση 1 δισ. δολαρίων
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Σχεδόν 5.000 εργαζόμενοι της General Motors αναμένεται να αποτελέσουν παρελθόν από την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς τίθεται σε ισχύ το πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου που ανακοίνωσε η εταιρεία τον προηγούμενο μήνα με στόχο την μείωση των δαπανών.

Σχεδόν 5.000 εργαζόμενοι της General Motors αναμένεται να αποτελέσουν παρελθόν από την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς τίθεται σε ισχύ το πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου που ανακοίνωσε η εταιρεία τον προηγούμενο μήνα με στόχο την μείωση των δαπανών.

Σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή της GM, Paul Jacobson, η εταιρεία θα καταφέρει να εξοικονομήσει ως και 1 δισ. δολάρια κατά το πρώτο τρίμηνο εφαρμογής του προγράμματος, ενώ όπως σημειώνει το CNBC, η μείωση του προσωπικού της GM αποτελεί μέρος ενός συνολικότερου σχεδιασμού για την εξοικονόμηση δαπανών ύψους 2 δισ. δολαρίων σε βάθος διετίας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Το γαλάζιο 98% - Η χυλόπιτα του Τσίπρα στον ΣΥΡΙΖΑ - Το «καρφί» στον προϊστάμενο

Φορολογική ενημερότητα: Οι νέοι κανόνες για οφειλέτες - Τι αλλάζει σε μεταβιβάσεις ακινήτων, συμψηφισμούς

Γιατί 7 χρόνια μετά το τέλος των μνημονίων το εισόδημα των μισθωτών υπολείπεται της προ-κρίσης περιόδου;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider