Fosun Tourism: Στο επίκεντρο της στρατηγικής μας η Ελλάδα - 4 νέα ξενοδοχεία έρχονται φέτος

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Fosun Tourism: Στο επίκεντρο της στρατηγικής μας η Ελλάδα - 4 νέα ξενοδοχεία έρχονται φέτος
Ποιες νέες μονάδες θα λειτουργήσουν φέτος - Τα πλάνα της Fosun για τα επόμενα χρόνια - Οι ισχυρές προοπτικές του ελληνικού τουρισμού

Tέσσερις νέες ξενοδοχειακές μονάδες αναμένεται να εντάξει στο δυναμικό του και να λειτουργήσει αρχής γενομένης από φέτος, ο κινεζικός όμιλος Fosun Tourism Group, που έχει αγοράσει τα τελευταία έτη επιλεγμένα σήματα και ακίνητα της Thomas Cook, μετά τη χρεοκοπία της τελευταίας, και ελέγχει τη διεθνή αλυσίδα Club Med.

Με στόχο να καθιερωθεί ως ένας από τους κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους στην Ελλάδα, η εταιρεία επιταχύνει το πλάνο ανάπτυξής της στη χώρα, διπλασιάζοντας τον αριθμό των ξενοδοχείων τόσο σε παραδοσιακούς όσο και σε ανερχόμενους προορισμούς έως το 2023, όπως διευκρίνισε ο αντιπρόεδρος του Fosun Tourism Group κ. Alessandro Dassi, σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε την Πέμπτη στην Αθήνα.

Τα 4 νέα ξενοδοχεία

Ειδικότερα τα 4 νέα ξενοδοχεία που θα ξεκινήσουν να λειτουργούν φέτος υπό τα δημοφιλή ξενοδοχειακά σήματα Casa Cook και Cook’s Club, εδράζονται σε Σάμο, Μύκονο, Ρόδο και Κέρκυρα. Την πιο πρόσφατη προσθήκη αποτελεί το νέο boutique ξενοδοχείο Casa Cook Samos, το οποόι είναι δυναμικότητας 128 δωματίων και βρίσκεται κοντά στο Πυθαγόρειο. Το Casa Cook Mykonos θα είναι δυναμικότητας 26 δωματίων ενώ το Cook’s Club Ialysos στη Ρόδο, δυναμικότητας 83 δωματίων, θα είναι adults only και θα αποτελέσει την τρίτη μονάδα της Fosun στο νησί των Ιπποτών. Τέλος τον Ιούνιο αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του το Cook’s Club Corfu με 195 δωμάτια, στην παραλία των Γουβιών στην Κέρκυρα.

Οι τέσσερις νέες μονάδες έρχονται να προστεθούν στα ξενοδοχεία που ήδη λειτουργούν με επιτυχία από το 2020 σε Ρόδο, Κω και Κρήτη (Cook's Club Hersonissos, Cook's Club Tigaki Kos, Casa Cook Rhodes και Cook's Club Rhodes City Beach).

Στόχος ο διπλασιασμός των μονάδων τα επόμενα χρόνια

Παρότι το ύψος των νέων επενδύσεων για το άνοιγμα των νέων μονάδων δεν προσδιορίστηκε ο κ. Dassi σημείωσε ότι το πλάνο της κινεζικής εταιρείας δεν σταματά εδώ. Ήδη ο όμιλος αναζητά νέες ευκαιρίες για την περαιτέρω διεύρυνση του χαρτοφυλακίου του τόσο στη χώρα μας όσο και στις λοιπές περιοχές που δραστηριοποιείται. Πέρα μάλιστα από τα δύο γνωστά brands ο όμιλος φαίνεται να επεξεργάζεται κι άλλες ιδέες, όπως για παράδειγμα το να εντάξει στο δυναμικό του κι ένα νέο οικογενειακό brand. Να θυμίσουμε ότι ο κινεζικός κολοσσός το περασμένο καλοκαίρι επανέφερε τα brands Casa Cook και Cook’s Club και λειτούργησαν εκ νέου τα πρώτα τέσσερα ξενοδοχεία σε Ρόδο, Κρήτη και Κω. Πέρα από την Ελλάδα, το χαρτοφυλάκιο της Fosun Tourism Group θα περιλαμβάνει φέτος 15 ξενοδοχεία Casa Cook και Cook’s Club σε Αίγυπτο, Τουρκία, Ισπανία και Βουλγαρία.

Στόχος της Fosun όπως διευκρινίστηκε είναι ο μονάδες αυτές να διπλασιαστούν τα επόμενα χρόνια, φτάνοντας τις 30. Στην περίπτωση της χώρας μας μάλιστα στόχος είναι να προστεθούν πέρα από δημοφιλείς νησιωτικοί προορισμοί και μη παραδοσιακά νησιά αλλά και η Αθήνα.

Οι ισχυρές προοπτικές της Ελλάδας

«Η Ελλάδα αποτελεί έναν στρατηγικό προορισμό για εμάς, που ταιριάζει απόλυτα με τα brands των ξενοδοχείων μας. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε έναν από τους κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους στην περιοχή», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Alessandro Dassi. Σύμφωνα με τον ίδιο η χώρα κατάφερε να οικοδομήσει εν μέσω υγειονομικής κρίσης το όνομα του ασφαλούς προορισμού, γι αυτό και θα πάρει σημαντικό μερίδιο αγοράς τόσο το 2022 όσο και τα επόμενα χρόνια. Αυτό βέβαια δεν είναι το μοναδικό προσόν της Ελλάδας. Στα πλεονεκτήματα της χώρας αλλά και των ελλήνων ξενοδόχων συγκαταλέγεται και η ταχύτερη υιοθέτηση σε σχέση με άλλους προορισμούς των νέων τουριστικών τάσεων που έφερε η πανδημία, όπως προσέθεσε με τον κ Dassi. Σύμφωνα με τον Remo Masala, Creative Director των δύο ξενοδοχειακών brands, «το Casa Cook και το Cook's Club ταιριάζουν στο μοντέλο των μεταμοντέρνων χώρων και της Ελλάδας, όπου οι επισκέπτες μπορούν να συνδεθούν μεταξύ τους σε ένα κοινό μέρος και να μοιραστούν εμπειρίες. Άλλωστε όλα τα ξενοδοχεία μας είναι βαθιά εμπνευσμένα από την ελληνική λέξη“παρέα“, που αποτελεί και τη βασική αξία των brands» όπως εξήγησε.

Όλοι οι παραπάνω λόγοι συμβάλλουν ώστε να θεωρείται στρατηγική προτεραιότητα η περαιτέρω ανάπτυξή της Fosun στη χώρα μας. Στο πλαίσιο αυτό μάλιστα, ο κ. Dassi απηύθυνε ανοιχτή πρόσκληση στην ελληνική ξενοδοχειακή κοινότητα προκειμένου να διερευνήσουν από κοινού πιθανές συνεργασίες με αμοιβαία οφέλη. «Είναι στρατηγική μας απόφαση να ενισχύσουμε την επένδυσή μας στην περιοχή με την επέκταση του αριθμού των ξενοδοχείων κάτω από τα brands Casa Cook και Cook’s Club. Είμαστε ανοιχτοί σε συνεργασίες με ξενοδόχους και επενδυτές που θέλουν να είναι μέρος αυτού του οράματος», ανέφερε χαρακτηριστικά. Όπως εξήγησε «η Ελλάδα αποτελεί στρατηγικό προορισμό για εμάς και πιστεύουμε στις προοπτικές του ελληνικού τουριστικού προϊόντος».

Όσο για τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού μετά και την πολεμική σύγκρουση Ουκρανίας - Ρωσίας, η οποία έφερε νέες πληθωριστικές πιέσεις που θα μπορούσαν να περιορίσουν το εισόδημα των νοικοκυριών, ο κ. Dassi σημείωσε ότι δεν αναμένει να επηρεαστούν αισθητά. Στην περίπτωση των δικών τους ξενοδοχείων όπως εξήγησε η πλειονότητα των τουριστών προέρχεται από Γερμανία και Βρετανία και όχι από tour operators. Και οι δύο αγορές, όπως έχουν δείξει προηγούμενες κρίσεις, προτιμούν να περιορίσουν άλλα έξοδα για να αντισταθμίσουν τις υπάρχουσες πληθωριστικές πιέσεις κι όχι να κόψουν τις διακοπές τους. «Μέχρι στιγμής φαίνεται ότι οι διακοπές είναι το τελευταίο πράγμα που κόβουν οι δυνητικοί ταξιδιώτες» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Σε λειτουργία τέσσερα νέα ξενοδοχεία από τον όμιλο Fosun Tourism από τον Μάιο του 2022

Τουρισμός: Πάνω από 700.000 οι χαμένες αεροπορικές θέσεις για την Ελλάδα από Ρωσία, Ουκρανία, Λευκορωσία

Τουρισμός: Σε «αναμμένα κάρβουνα» η αγορά λόγω πολέμου - Τα σενάρια, οι φόβοι και οι παράπλευρες απώλειες

gazzetta
gazzetta reader insider insider