Επιχειρήσεις | Ελλάδα
08-12-2021 | 15:56

Σε 3 άξονες η στρατηγική της Procter & Gamble για τη διαχείριση των προκλήσεων

Μαρίνα Φούντα
Μοιράσου το
Σε 3 άξονες η στρατηγική της Procter & Gamble για τη διαχείριση των προκλήσεων
live updates: Ανανεώθηκε πριν

Σε τρεις βασικούς άξονες κινείται η στρατηγική της Procter & Gamble για τη διαχείριση των πολλαπλών προκλήσεων που γεννούν η πανδημική κρίση σε συνδυασμό με τις σοβαρές αναταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα και την εκτόξευση του κόστους της ενέργειας και των πρώτων υλών σε δυσθεώρητα ύψη.

«Είμαστε μια εταιρεία με παγκόσμια παρουσία. Περισσότερα από 5 δισεκατομμύρια καταναλωτές κάνουν χρήση των προϊόντων μας σε ολόκληρο τον κόσμο», δήλωσε η Νανά Γούλα, Product Supply Senior Director της P&G για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, μιλώντας στο πλαίσιο των εργασιών της τρίτης ημέρας του 32ου ετήσιου συνεδρίου του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, σε ειδική ενότητα για το μέλλον του λιανεμπορίου στην εποχή μετά την πανδημία.

«Όταν ξέσπασε η πανδημία, ο τομέας της υγιεινής επηρεάστηκε με πρωτοφανή τρόπο. Είχαμε μια απότομη αύξηση των πωλήσεων, στην οποία έπρεπε να ανταποκριθούμε. Γιατί όταν ένα προϊόν λείπει από το ράφι, δεν κλονίζεται μόνο η εμπιστοσύνη του καταναλωτή προς το προϊόν, αλλά και προς την οικονομία… Αυτή τη στιγμή, το πρόβλημα τόσο στις πρώτες ύλες, όσο και στις μεταφορές είναι εντονότατα», εξήγησε η κυρία Γούλα, παρουσιάζοντας τις τρεις δράσεις της εταιρείας απέναντι στα τρέχοντα προβλήματα ως εξής:

- Η Procter & Gamble υιοθέτησε πολύ αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας απέναντι στην πανδημία, τα οποία δεν επέτρεψαν ούτε να χαθεί η παραγωγή της εταιρείας, αλλά ούτε και να υπάρξει διασπορά του κορονοϊού στο δίκτυο των εργαζομένων της.

- Η εταιρεία διαθέτει μια παγκόσμια ευελιξία ως προς τους προμηθευτές της σε ό,τι αφορά τη διαχείριση των πρώτων υλών. Εάν για παράδειγμα, ένας προμηθευτής δεν μπορεί να παράξει σε ένα εργοστάσιο, τότε η παραγωγή μεταφέρεται σε άλλη μονάδα.

- Η εταιρεία προωθεί τον απόλυτο «συγχρονισμό της αλυσίδας από την αρχή ως το τέλος». Η αλυσίδα έχει αυτοματοποιηθεί, έχει ψηφιοποιηθεί και ξεκινώντας από τον λιανέμπορο φτάνει απρόσκοπτα στον καταναλωτή.

«Με τη στήριξη της τεχνητής νοημοσύνης διασφαλίζουμε τη θέση μας στο ράφι»

Παρουσιάζοντας τις νέες τάσεις που επικρατούν στη λιανική, η κυρία Γούλα παραδέχθηκε πως το περιβάλλον έχει αλλάξει αισθητά με την είσοδο των ηλεκτρονικών καναλιών (online αγορές), προσθέτοντας πως το νέο, πιο απαιτητικό μοντέλο απαιτεί πολύ καλή συνεργασία μεταξύ λιανέμπορων και προμηθευτών.

«Εμείς ως εταιρεία θέλουμε να βρισκόμαστε πάνω στο ράφι, είτε πρόκειται για το ράφι στο φυσικό κατάστημα, είτε στο ηλεκτρονικό κανάλι» σημείωσε η κυρία Γούλα, εξηγώντας πως πλέον αυτή η διαδικασία γίνεται αυτόματα στη P&G, μέσω της τεχνητής νοημοσύνης. «Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα το σύστημα αντιλαμβάνεται πού υπάρχουν ανάγκες, είτε σε όρους παραγωγής, είτε στο μέτωπο των πωλήσεων», συμπλήρωσε.

«Η πανδημία δημιούργησε προβλήματα, αλλά πλέον πρέπει να στραφούμε στο μέλλον. Πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά», κατέληξε η κυρία Γούλα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Σταύρου: Πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος «θωρακίζεται» απέναντι στις ελλείψεις προϊόντων