Exit Bee, η εταιρεία που σερβίρει διαφημίσεις στο «παρά πέντε»

Βάσω Αγγελέτου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Exit Bee, η εταιρεία που σερβίρει διαφημίσεις στο «παρά πέντε»
Η ομάδα της Exit Bee ήταν μία από τις τρεις πολλά υποσχόμενες ομάδες που ταξίδεψαν μαζί με τη Eurobank στον Καναδά τον Σεπτέμβριο.

Διαφημίσεις στο… παρά πέντε προσφέρει η Exit Bee, η νέα εταιρεία διαδικτυακών διαφημίσεων που λανσάρει καμπάνιες τη στιγμή που οι χρήστες ετοιμάζονται να αποχωρήσουν από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

«Η ιδέα ξεκίνησε πριν περίπου τρία χρόνια και ο αρχικός στόχος ήταν να φτιάξουμε ένα εργαλείο το οποίο θα χρησιμοποιούν τα e-shops στοχεύοντας τους επισκέπτες που δεν παίρνουν τον δρόμο του ταμείου με καμπάνιες όπως η παροχή εκπτώσεων», εξηγεί ο Παύλος Λινός, διευθύνων σύμβουλος της νεοφυούς εταιρείας.

Στην πορεία, όμως, η ομάδα της Exit Bee συνειδητοποίησε ότι ήταν πολύ αποτελεσματικό να «σερβίρουν» διαφημίσεις στους χρήστες που ήταν έτοιμοι να εγκαταλείψουν ένα site. «Η καινοτομία μας έγκειται στο ότι εκμεταλλευόμαστε εμπορικά κάτι που μέχρι τώρα παρέμενε αχρησιμοποίητο κι ανεκμετάλλευτο, δηλαδή την έξοδο των επισκεπτών από έναν ιστότοπο», εξηγεί ο κ. Λινός.

Aρωγός της προσπάθειας ήταν η Eurobank, η οποία παρείχε πόρους και τεχνογνωσία για την εύρεση χρηματοδότησης, μέσω του προγράμματος νεανικής καινοτόμου επιχειρηματικότητας egg - enter•grow•go. «Το Egg και η Eurobank ήταν δίπλα μας σε αυτή την αλλαγή κατεύθυνσης που πραγματοποιήσαμε και βοήθησαν και βοηθούν ενεργά τόσο στην εύρεση χρηματοδότησης όσο και στη γενικότερη ανάπτυξη και εξωστρέφεια της εταιρίας. Το πιο σημαντικό, είναι ότι γνωρίζουμε ότι έχουμε δίπλα μας ένα συνεργάτη στον οποίο μπορούμε να απευθυνθούμε κάθε στιγμή», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Η αποστολή στον Καναδά και το «άνοιγμα» στις ΗΠΑ

Η ομάδα της Exit Bee ήταν μία από τις τρεις πολλά υποσχόμενες ομάδες που ταξίδεψαν μαζί με τη Eurobank στον Καναδά τον Σεπτέμβριο, στο πλαίσιο της πενταετούς συμφωνίας με το πανεπιστήμιο Ryerson University για την ενίσχυση της ελληνικής καινοτόμου επιχειρηματικότητας.

«Αυτό το ταξίδι ήρθε για εμάς την πιο κατάλληλη στιγμή, ακριβώς τη στιγμή που σαν εταιρεία μελετούσαμε τους στόχους μας για το επόμενο έτος και τα οφέλη ήταν πολλαπλά. Μόνο και μόνο η παρουσία σε μια πιο ώριμη αγορά και μάλιστα άμεσα συνδεδεμένη με αυτήν των ΗΠΑ, μας έκανε να δούμε το μέλλον από μια διαφορετική οπτική γωνία», σχολιάζει ο κ. Λινός.

«Η φιλοξενία μας στο DMZ, τον επιταχυντή του Ryerson University, μας έδωσε τη δυνατότητα να γνωρίσουμε έμπειρους επαγγελματίες, να συζητήσουμε μαζί τους και να πάρουμε πολύτιμα σχόλια», εξηγεί ο ίδιος. Αποκαλύπτει, μάλιστα, ότι η Exit Bee θα προχωρήσει σε προσλήψεις στο Τορόντο το επόμενο διάστημα με στόχο την επέκταση στην αγορά του Καναδά και, στη συνέχεια, στην αγορά των ΗΠΑ. «Αυτή μας η κίνηση γίνεται ευκολότερη αφού μας δίνεται η δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε τις εγκαταστάσεις του DMZ ως το γραφείο της εταιρίας μας στον Καναδά», εξηγεί.

Όσον αφορά στα όνειρα της «Μέλισσας» για το μέλλον, αυτά περιλαμβάνουν επέκταση και εδραίωση της παρουσίας της εταιρείας σε δύο με τρεις μεγάλες αγορές το 2019, μεταξύ των οποίων ο Καναδάς, οι ΗΠΑ και η Αγγλία και ορισμένες μικρότερες χώρες. «Η πρόκληση που έχουμε μπροστά μας είναι να υλοποιήσουμε το σχέδιό μας», καταλήγει ο κ. Λινός.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider