Την δική της τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης παρουσίασε η Adobe σε συνέδριο χρηστών της στο Λας Βέγκας την Τρίτη.
Η πρωτοπόρος στο λογισμικό ψηφιακής εικόνας προχώρησε σε αυτή την κίνηση εν μέσω μιας «έκρηξης» παραγωγής περιεχομένου από εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που έχουν ως στόχο να βοηθήσουν τις εταιρείες να διαχειριστούν και να εξορθολογίσουν τις εφοδιαστικές αλυσίδες περιεχομένου τους. Και, όπως η εφαρμογή DALL-e της OpenAI, το Firefly της Adobe θα δημιουργεί εικόνες με βάση το μοντέλο εκπαίδευσης από αιτήματα κειμένου.
Σε ένα παράδειγμα του Firefly, η Adobe έδειξε πώς μπορεί κανείς να τραβήξει μια φωτογραφία μιας καλοκαιρινής σκηνής και να πληκτρολογήσει «αλλαγή σκηνής σε χειμερινή ημέρα» για να αλλάξει την εικόνα χωρίς καμία επεξεργασία από τον χρήστη.
Η ζήτηση περιεχομένου υπερδιπλασιάστηκε τα τελευταία δύο χρόνια και αναμένεται να αυξηθεί πέντε φορές τα επόμενα δύο χρόνια, σύμφωνα με πρόσφατη δημοσκόπηση της Adobe.
«Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη θα τροφοδοτήσει απίστευτη καινοτομία», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Adobe, Shantanu Narayen, κατά τη διάρκεια μιας κεντρικής ομιλίας την Τρίτη το πρωί. «Θα επαναπροσδιορίσει τη δημιουργικότητα και την εμπειρία ζωής».
«Η Adobe είναι η μόνη εταιρεία με την τεχνογνωσία και το χαρτοφυλάκιο για τη βελτιστοποίηση τόσο της διαδικασίας περιεχομένου όσο και της απόδοσης», δήλωσε στο MarketWatch ο Amit Ahuja, ανώτερος αντιπρόεδρος πλατφόρμας και προϊόντων Adobe Experience Cloud.
Όσον αφορά τον αντίκτυπο των νέων εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης και τις ηθικές ανησυχίες γύρω από αυτά, η Adobe επεσήμανε ότι το Firefly έχει σχεδιαστεί για να δίνει στους δημιουργούς «ευκαιρίες να επωφεληθούν από τις δεξιότητες και τη δημιουργικότητά τους και να προστατεύσουν την εργασία τους».
Η Adobe είπε ότι το Firefly αρχικά θα επιτρέψει στους δημιουργούς περιεχομένου να χρησιμοποιήσουν τα δικά τους λόγια για να δημιουργήσουν εικόνες και θα ακολουθήσουν 3-D graphics, βίντεο, ήχος και εικονογραφήσεις.
Τον Σεπτέμβριο του 2022, η Adobe αγόρασε το εργαλείο σχεδιασμού Figma για 20 δισ. δολάρια και είπε ότι θα ενσωματώσει χαρακτηριστικά από άλλα προϊόντα στο Figma.
«Η Adobe προσεγγίζει τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη με στοχαστικό τρόπο, ενσωματώνοντας τόσο τη δική της εμπειρία όσο και τη συλλογική σοφία της ευρύτερης δημιουργικής κοινότητας για να προσφέρει κάτι που είναι ξεχωριστό και πολύτιμο για όλα τα τμήματα πελατών», δήλωσε ο αναλυτής της IDC, Ritu Jyoti.