Στις ράγες μπαίνει το πρόγραμμα επενδύσεων της εταιρείας Public-Media Markt καθώς, όπως ανακοίνωσε, σχεδιάζει να διαθέσει 1,5 εκατ. ευρώ για το άνοιγμα δύο νέων καταστημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Πρόκειται για δύο νέα καταστήματα Public στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, τα οποία θα γειτνιάζουν με υπάρχοντα καταστήματα της Media Markt, επιβεβαιώνοντας έτσι στην πράξη τις συνέργειες μεταξύ των δύο εταιρειών και σε επίπεδο φυσικών καταστημάτων.

Μέσω της επένδυσης αυτής, δημιουργείται το  μεγαλύτερο κατάστημα Public στην Ελλάδα, με συνολικό εμβαδόν 2.550 τ.μ., το οποίο θα βρίσκεται στη Λεωφόρο Συγγρού. Μεταξύ άλλων, το νέο κατάστημα της θα προσφέρει δωρεάν parking 400 θέσεων θα διαθέτει μεγάλο αναγνωστήριο, παιδότοπο, αλλά και χώρο φιλοξενίας εκδηλώσεων.

Το δεύτερο κατάστημα βρίσκεται στη Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης (Λαγκαδά 341), έχει συνολικό εμβαδό 1.150 τ.μ.,  το κατάστημα προσφέρει μια ευρύτατη γκάμα προϊόντων και εμπειριών, από τον χώρο του βιβλίου, του gaming και της τεχνολογίας.

Με την προσθήκη των δύο καταστημάτων, το δίκτυο της Public-MediaMarkt αριθμεί πλέον 69 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα ενώ σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες έπονται και νέες επενδύσεις προκειμένου να αξιοποιηθούν οι περαιτέρω συνέργειες που προκύπτουν από το ντιλ των δύο εταιρειών.

Public-Media Markt

«Ξεκινήσαμε τη μεγάλη διαδρομή της συνεργασίας μας κερδίζοντας το στοίχημα του e-commerce με την είσοδο των οικιακών συσκευών της MediaMarkt στο marketplace του public.gr και τώρα συνεχίζουμε ακόμα πιο τολμηρά συνδέοντας αυτή τη δυναμική με τη φυσική παρουσία δύο νέων καταστημάτων Public που πρακτικά βρίσκονται κάτω από την ίδια στέγη με καταστήματα MediaMarkt» τόνισε σχετικά ο Διευθύνων Σύμβουλος της Public-Media Markt, Χρήστος Καλογεράκης.

Οφέλη και συνέργειες και μέσα στο lockdown

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι σημαντικά οφέλη από το «γάμο» της Public με τη Media Markt στην Ελλάδα προέκυψαν και κατά τη διάρκεια του lockdown, όταν και εκτινάχθηκαν οι πωλήσεις από τα ψηφιακά κανάλια και των δύο επιχειρήσεων. Ενδεικτικό είναι ότι, όπως ανέφερε στο insider.gr ο κ. Γιάννης Σίμος, Εμπορικός Διευθυντής των Public & Media Markt «οι εταιρείες βρέθηκαν μπροστά σε μια εντελώς νέα εμπειρία και κλήθηκαν να φέρουν σε πέρας έναν ‘Ηράκλειο Άθλο’. Εν μέσω πανδημίας και lockdown, άλλαξαν το λειτουργικό τους μοντέλο, δίνοντας εν ριπή οφθαλμού προτεραιότητα στο online κανάλι πωλήσεων έναντι των καταστημάτων».

Μεταξύ άλλων, σύμφωνα με τον κ. Σίμο, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες που προέκυψαν από την τεράστια αύξηση της ζήτησης, αξιοποιήθηκαν ακόμα και  φορτηγά της Media Markt τα οποία βγήκαν στους δρόμους για να παραδίδουν μέχρι και μικρά δέματα, ενώ σε πολλές περιπτώσεις είδαμε  μέχρι και ταξί να παραδίδουν δέματα στους πελάτες. Αντίστοιχα, μια ακόμη καινοτομία ήταν η υπηρεσία Drive up από τη ΜediaΜarkt. Με βάση αυτή ο πελάτης αγοράζει τα προϊόντα που θέλει online, λαμβάνει μήνυμα ότι είναι έτοιμη η παραγγελία, πηγαίνει στο κατάστημα, την πληρώνει και ανέπαφα ο πωλητής ανοίγει το πορτ μπαγκαζ και αφήνει το προϊόν μέσα στο πορτ μπαγκαζ.