Τα 8 μυστικά επιτυχίας του VW Golf

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα 8 μυστικά επιτυχίας του VW Golf
Σχεδιαστικά και αισθητικά επιδεικνύει μια ιδιαίτερα εμμονή στο πρωτότυπο του 1974 ωστόσο, παρά τη συντηρητική προσέγγιση στη δημιουργία του αμαξώματος.

Είναι πλέον επίσημο, ότι εντός του φθινοπώρου του 2019 θα δούμε το νέο VW Golf 8ης γενιάς. Με περισσότερες από 35.000.000 ταξινομήσεις στο ενεργητικό του, το VW Golf είναι το δεύτερο πιο πετυχημένο εμπορικά μοντέλο στην παγκόσμια ιστορία της αυτοκίνησης.

Σχεδιαστικά και αισθητικά επιδεικνύει μια ιδιαίτερα εμμονή στο πρωτότυπο του 1974 ωστόσο, παρά τη συντηρητική προσέγγιση στη δημιουργία του αμαξώματος, κάθε γενιά του είναι φορέας πρωτοποριακής τεχνολογίας. Ας δούμε ένα προς ένα τα σημαντικότερα επιτεύγματα του μοντέλου, που του εδραίωσαν στο πάνθεον των κορυφαίων αυτοκινήτων της ιστορίας.

Το 2013, το Golf αναδεικνύεται και πάλι «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για την Ευρώπη. Το 2017 υπόκειται σε facelift και συνεχίζει μέχρι σήμερα. Οι εκδόσεις του είναι δεκάδες, καθώς προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης, diesel, φυσικού αερίου, ως υβριδικό αλλά και ως αμιγώς ηλεκτρικό, με τρία διαφορετικά αμαξώματα. 

Στην έβδομη γενιά του, την υφιστάμενη σήμερα που παρουσιάστηκε το 2012, το Golf επιτυγχάνει αεροδυναμικό συντελεστή 0.27, τον χαμηλότερο για πεντάθυρο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής εκείνη την περίοδο. Ακόμα και σήμερα είναι ένας από τους χαμηλότερους.

Επαναστατική από κάθε άποψη η πέμπτη γενιά του Golf, καθώς εκτός του downsizing βλέπουμε για πρώτη φορά να χρησιμοποιείται ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στο πίσω άξονα, σε μοντέλο της μικρής – μεσαίας κατηγορίας. Έκτοτε, η οδική συμπεριφορά του Golf αποτελεί σημείο αναφοράς.

Το 2003 εμφανίζεται η πέμπτη γενιά του Golf και μαζί της ο όρος downsizing, καθώς χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά οι πολύ ισχυροί κινητήρες  TSi των 1.4 λίτρων με την τεχνολογία του συνδυασμού υπερσυμπιεστή και turbo και μέγιστη απόδοση 170 ίππων.

To 2003 μια έκδοση του Golf τέταρτης γενιάς, η κορυφαία R32, λανσάρει τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη DSG. Από τότε, σταδιακά όλη η γκάμα των Golf προσφέρεται με αυτό το πρωτοποριακό κιβώτιο 6 ή 7 σχέσεων, την ίδια στιγμή που ο ανταγωνισμός απλώς παρακολουθούσε.

Το 1992, η τρίτη γενιά του Golf αναδεικνύεται «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για την Ευρώπη. Χαρακτηριστικό στοιχείο η αίσθηση κορυφαίας ποιότητας, που έκτοτε συνοδεύει κάθε νέα γενιά του μοντέλου.

Το 1985, στη δεύτερη γενιά του μοντέλου, εμφανίζεται η τετρακίνητη έκδοση Synchro. Για πρώτη φορά σε ένα πεντάθυρο μικρό – μεσαίο αμάξωμα.

To 1976 το Golf GTi, βασισμένο στο αμάξωμα της πρώτης γενιάς, δημιουργεί τη μόδα των hot hatches και ονοματίζει μια νέα και ιδιαίτερα αγαπητή κατηγορία αυτοκινήτων.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

23:56

MS Estonia: Αποκαλύφθηκαν τα αίτια του ναυαγίου του 1994 με τους 852 νεκρούς

23:44

ΗΠΑ: «Ξένη τρομοκρατική οργάνωση» το κολομβιανό καρτέλ ναρκωτικών Clan del Golfo

23:37

Εκλεγμένος πρόεδρος Χιλής: «Ναρκοδικτάτορας» ο Νικολάς Μαδούρο

23:23

Η Αρκτική βίωσε την πιο θερμή χρονιά που έχει καταγραφεί ποτέ

23:10

Μικτά πρόσημα στην Wall Street μετά τα στοιχεία για την ανεργία

23:06

Τσίπρας: «Κοινωνική και εθνική ανάγκη η πολιτική αλλαγή»

22:55

Το Ισραήλ «απαιτεί» από δυτικές κυβερνήσεις να καταπολεμήσουν τον αντισημιτισμό

22:41

Δημοσκόπηση Alco: Σύννεφα απαισιοδοξίας για το 2026 – Οι πολίτες βλέπουν χειρότερο μέλλον

22:34

ΟΠΕΚΕΠΕ: Ελεύθεροι με όρους και οι 7 κατηγορούμενοι για την εγκληματική οργάνωση στην Κρήτη

22:22

Κλήρωση Τζόκερ σήμερα 16/12/2025: Δείτε τα αποτελέσματα - Οι αριθμοί που κερδίζουν

22:19

Δέσμη μέτρων της Κομισιόν για την ενίσχυση του τομέα υγείας στην Ευρώπη

22:14

ΥΠΑΑΤ: Οι πίνακες δικαιούχων της Εξισωτικής Αποζημίωσης 2025 - Άμεσα ξεκινούν οι πληρωμές

22:07

Μικρά κέρδη για τον χρυσό με επίκεντρο τα στοιχεία για την ανεργία

22:06

Στέιτ Ντιπάρτμεντ: Αμετάβλητη η θέση των ΗΠΑ για επιστροφή της Τουρκίας στο πρόγραμμα των F-35

21:55

ΕΒΕΠ: Ο προϋπολογισμός του 2026 επιχειρεί βήματα σύγκλισης της ελληνικής οικονομίας

21:39

Hellenic Train: Ακινητοποιήθηκε τρένο στον Δομοκό - Πώς θα αποζημιωθούν οι επιβάτες

21:35

Κλήρωση Eurojackpot 16/12/25: Τα αποτελέσματα και οι αριθμοί που κερδίζουν

21:27

Η Honda κάνει σημαντικά βήματα για επίτευξη της κλιματικής ουδετερότητας έως το 2050

21:19

Ταϊλάνδη - Καμπότζη: Τουλάχιστον 34 νεκροί και 800.000 εκτοπισμένοι λόγω των μαχών στα σύνορα

21:14

Μιχαηλίδου: Ενισχύουμε την Ευρωπαϊκή Κάρτα Νέων, επενδύουμε στις επιλογές τους

21:01

Όλη η ρύθμιση για τα δάνεια σε ελβετικό - «Κούρεμα» έως 50% και σταθερό επιτόκιο

20:55

Allwyn - ΟΠΑΠ: Τροποποίηση των όρων συνένωσης των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων

20:50

Εγκρίθηκε με 159 «Ναι» ο προϋπολογισμός για το 2026

20:36

Συμβούλιο Περιβάλλοντος: Η Ευρώπη δεν προλαβαίνει τους στόχους για το 2030 - Η κυκλική οικονομία ο μεγάλος «ασθενής»

20:35

Ιταλικά ΜΜΕ: Από τον Ιανουάριο οι τουρίστες θα πληρώνουν 2 ευρώ για να δουν τη «Φοντάνα Ντι Τρέβι»

20:25

Νέα δημοσκόπηση: Εμπιστοσύνη στο πρόσωπο του Ζελένσκι δείχνει το 61% των Ουκρανών

20:11

Μπλόκα αγροτών: Την Πέμπτη στις Σέρρες η κρίσιμη συνεδρίαση της Πανελλαδικής Επιτροπής

20:01

Στάση εργασίας στα λεωφορεία την Τετάρτη - Ποιες ώρες τραβούν χειρόφρενο

19:55

ΕΕ: Νέα μέτρα κατά του ρωσικού σκιώδους στόλου και της Λευκορωσίας

19:52

Σε ισχύ η νέα νομοθεσία της ΕΕ για τη μείωση της ρύπανσης από μικροπλαστικά

gazzetta
gazzetta reader insider insider