Δυναμική η επιστροφή των e-καταναλωτών μετά το Πάσχα

Δήμητρα Σκούφου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Δυναμική η επιστροφή των e-καταναλωτών μετά το Πάσχα

Δυναμικά επιστρέφουν μετά τις ημέρες του Πάσχα στις on-line αγορές οι καταναλωτές. Η χαλάρωση του αγοραστικού ενδιαφέροντος τις ημέρες των αργιών φαίνεται ότι είναι προσωρινή, καθώς παρατηρείται σημαντική αύξηση των πωλήσεων στα e-shops την Τρίτη και την Τετάρτη μετά το Πάσχα.

Αυτό δείχνει ανάλυση της διεθνούς εταιρείας τεχνολογία retargeting RTB House, σύμφωνα με την οποία μπορεί με την έλευση της άνοιξης να αρχίζουν οι προσφορές από τα καταστήματα, που με τη σειρά τους οδηγούν σε αύξηση των πωλήσεων, ωστόσο η τάση αυτή φαίνεται να αντιστρέφεται στις διακοπές του Πάσχα καθώς το Σαββατοκύριακο του Πάσχα η επιλεξιμότητα στα ηλεκτρονικά καταστήματα μειώνεται σχεδόν 40% σε σύγκριση με το μηνιαίο μέσο όρο. Η περίοδος των διακοπών επηρεάζει τόσο τις δραστηριότητες των χρηστών όσο και την αγοραστική τους δύναμη. Και στις δύο περιπτώσεις παρατηρείται μία φυσική μείωση του ενδιαφέροντος για online αγορές.

Τα στοιχεία της RTB House από τον Μάιο του 2016 δείχνουν ότι κατά τη διάρκεια των ημερών αργίας του Πάσχα (Σάββατο, Κυριακή, Δευτέρα) από τα e-shops χάθηκαν 4 στις 10 επισκέψεις καταναλωτών. Όμως, τις ημέρες που ακολούθησαν και συγκεκριμένα την Τρίτη και την Τετάρτη μετά το Πάσχα σημειώθηκε σημαντική αύξηση επισκεψιμότητας στα e-shops.

Ειδικότερα την Τρίτη αυξήθηκε κατά 60% η επισκεψιμότητα, ενώ την Τετάρτη αυξήθηκε κατά 114% σε σύγκριση – κατά τον μέσο όρο – με το Σαββατοκύριακο του Πάσχα. «Το Σαββατοκύριακο του Πάσχα είναι ένα τριήμερο όπου το conversion rate είναι εξαιρετικά μειωμένο σε σχέση με τον μέσο όρο του μήνα», λέει ο Αλέξανδρος Ρήγας, CEO της Impruvo, Αποκλειστικού Αντιπροσώπου της RTB House στην Ελλάδα.

Η περίοδος των διακοπών επηρεάζει τόσο τις δραστηριότητες των χρηστών όσο και την αγοραστική τους δύναμη. Και στις δύο περιπτώσεις παρατηρείται μία φυσική μείωση του ενδιαφέροντος για online αγορές. Τα στοιχεία της RTB House από τον Μάιο του 2016 δείχνουν ότι κατά τη διάρκεια των ημερών αργίας του Πάσχα (Σάββατο, Κυριακή, Δευτέρα) τα e-shops σημείωσαν 40% λιγότερη επισκεψιμότητα και σχεδόν 30% λιγότερα ποσοστά μετατροπής από τον μέσο όρο. Ωστόσο, μετά από μία μικρή καταναλωτική στασιμότητα ακολουθεί σημαντική αύξηση των πωλήσεων – Την Τρίτη και την Τετάρτη μετά το Πάσχα σημειώθηκε σημαντική αύξηση επισκεψιμότητας στα e-shops και αύξηση στα ποσοστά μετατροπών καταναλωτικής συμπεριφοράς. Την Τρίτη η αύξηση στα ποσοστά μετατροπών έφτασε σχεδόν το 40% και κατά 60% αυξήθηκε η επισκεψιμότητα ενώ την Τετάρτη σημειώθηκε 82% αύξηση στα ποσοστά μετατροπών καταναλωτικής συμπεριφοράς και 114% αυξήθηκε η επισκεψιμότητα σε σύγκριση με τον μέσο όρο από το Σαββατοκύριακο του Πάσχα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider