ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για ΒΟΑΚ: Εξαιρετικά θετική και πολλαπλά σημαντική εξέλιξη

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για ΒΟΑΚ: Εξαιρετικά θετική και πολλαπλά σημαντική εξέλιξη
Το συνολικό μήκος του τμήματος Χανιά-Ηράκλειο ανέρχεται σε 187 χλμ. (συμπεριλαμβανομένων και 30 χλμ. που αφορούν το υπό προαίρεση τμήμα Κίσσαμος-Χανιά).

«Η ανάληψη της παραχώρησης του τμήματος Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ σηματοδοτεί μια εξαιρετικά θετική και πολλαπλά σημαντική εξέλιξη, με πλήθος οφέλη για τον Όμιλο και τους μετόχους του», σημειώνει η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε ανακοίνωσή της σε συνέχεια και σχετικού ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, ότι αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος στο έργο παραχώρησης «Μελέτη – Κατασκευή – Χρηματοδότηση – Λειτουργία – Συντήρηση Και Εκμετάλλευση Του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) Στο Τμήμα Χανιά – Ηράκλειο».

Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται ότι «η περίοδος της παραχώρησης είναι 35 έτη, εκ των οποίων έως πέντε (5) έτη είναι η περίοδος μελετών – κατασκευών. Το συνολικό μήκος του τμήματος Χανιά-Ηράκλειο ανέρχεται σε 187 χλμ. (συμπεριλαμβανομένων και 30 χλμ. που αφορούν το υπό προαίρεση τμήμα Κίσσαμος-Χανιά).

Η Κρήτη είναι το μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας με μόνιμο πληθυσμό περίπου 700.000 κατοίκων και ο πιο δημοφιλής τουριστικός προορισμός στη χώρα, με τον μεγαλύτερο αριθμό διεθνών αφίξεων. Το συνολικό μήκος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης ανέρχεται σε περίπου 300 χλμ., συμπεριλαμβανομένων των τμημάτων «Χερσόνησος- Άγιος Νικόλαος» (βρίσκεται υπό κατασκευή μέσω ΣΔΙΤ) και «Άγιος Νικόλαος – Νεάπολη». Ο ΒΟΑΚ θεωρείται ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος υπό κατασκευή σε όλη την Ευρώπη τη συγκεκριμένη περίοδο.

Η ανάληψη της παραχώρησης του τμήματος Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ σηματοδοτεί μια εξαιρετικά θετική και πολλαπλά σημαντική εξέλιξη, με πλήθος οφέλη για τον Όμιλο και τους μετόχους του. Ενισχύει το μέγεθος και την αξία του χαρτοφυλακίου παραχωρήσεων της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ καθώς και την παραγωγή σημαντικών, σταθερών και προβλέψιμων ταμειακών ροών σε μακροχρόνια βάση, επιτρέποντας τη βέλτιστη δυνατή αξιοποίηση του στο πλαίσιο της στρατηγικής του Ομίλου.

Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού καταδεικνύει για μία ακόμη φορά την τεχνική και οικονομική ικανότητα του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κι επιβεβαιώνει την μεγάλη εμπειρία και την αποτελεσματικότητα του στην διεκδίκηση μεγάλων έργων, μέσω σοβαρών κι ανταγωνιστικών προσφορών που διασφαλίζουν τόσο τα συμφέροντα των μετόχων της εταιρείας, όσο και ιδιαιτέρως ικανοποιητικούς όρους για το ελληνικό Δημόσιο.

Υπενθυμίζεται πως ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι ο μεγαλύτερος επενδυτής σε έργα παραχωρήσεων και ΣΔΙΤ, διαχειριζόμενος περισσότερα από 1.600 χλμ. κομβικής σημασίας αυτοκινητοδρόμων (με την προσθήκη της Εγνατίας Οδού και της Αττικής Οδού) και εμβληματικά έργα που αντιστοιχούν σε επενδύσεις δισεκατομμυρίων ευρώ, όπως ο νέος Διεθνής Αερολιμένας Ηρακλείου Κρήτης, το Ολοκληρωμένο Τουριστικό Συγκρότημα στο Ελληνικό, το οδικό τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), η Ολοκληρωμένη Διαχείριση Απορριμμάτων στις Περιφέρειες Ηπείρου και Πελοποννήσου κ.ά.»

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Κατώτατος μισθός: Αναβάλλεται λόγω της πρότασης μομφής το αυριανό υπουργικό - Την Παρασκευή οι ανακοινώσεις Μητσοτάκη

Συνεχίζεται το μπαράζ ναυπηγήσεων από τους Greeks – Οι νέες κινήσεις των Navios και Dynacom

Ρεύμα: Στα 230-250 εκατ. ευρώ τα υπερέσοδα των προμηθευτών - «Ξεκλειδώνει» η ανάκτηση

gazzetta
gazzetta reader insider insider