Μαρέβα Γκραμπόφσκι -Μητσοτάκη: Έλαβε εξιτήριο απ' το νοσοκομείο

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Μαρέβα Γκραμπόφσκι -Μητσοτάκη: Έλαβε εξιτήριο απ' το νοσοκομείο
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Η σύζυγος του πρωθυπουργού υποβλήθηκε σε επέμβαση για για ειλεό.

Εξιτήριο από το νοσοκομείο Ευαγγελισμός έλαβε η Μαρέβα Γκραμπόφσκι -Μητσοτάκη. Υπενθυμίζεται ότι η σύζυγος του πρωθυπουργού υποβλήθηκε σε επέμβαση για για ειλεό και παρέμεινε στο νοσοκομείο για νοσηλεία.

Η ανακοίνωση του νοσοκομείου αναφέρει:

Σήμερα στις 25.4.2026, η κα Μαρέβα Γκραμπόφσκι -Μητσοτάκη, έλαβε εξιτήριο από το Γ.Ν.Α« Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ» και η μετεγχειρητική της πορεία κρίνεται άριστη.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Μεταβιβάσεις ακινήτων: Σε δυο ταχύτητες οι εισπράξεις τον Απρίλιο, σε άνοδο γονικές παροχές και δωρεές

Το ρεκόρ 17 ετών στο ΧΑ - Η Ελλάδα στο space economy - Το 10% που κάνει τη διαφορά

Τα πολιτικά δώρα στη ΝΔ - Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια της ΕΛΑΣ - Η «σιωπηλή μεταρρύθμιση»

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider