Τα 5 σημεία - κλειδιά της νέας υβριδικής Mercedes A 250 e

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα 5 σημεία - κλειδιά της νέας υβριδικής Mercedes A 250 e
Η Plug-in υβριδική Mercedes Α 250 e είναι προ των πυλών και θα κυκλοφορήσει στην αγορά σε πεντάθυρες εκδόσεις hatchback, αλλά και ως τετράθυρο sedan.

Η Mercedes προσφέρει πλέον την A-class και σε συνδυασμό με Plug-in υβριδική τεχνολογία, η οποία επιτρέπει τη φόρτιση της μπαταρίας από εξωτερικές πηγές ενέργειας. Η οικονομικότερη σε κατανάλωση έκδοση του compact γερμανικού μοντέλου διαθέτει εντυπωσιακές προδιαγραφές και στοιχεία, που εγγυούνται την εμπορική επιτυχία της νέας Mercedes A 250 e. Το insider επέλεξε και παρουσιάζει τα πέντε σημαντικότερα από αυτά.

Η Mercedes ανακοίνωσε, ότι η Α 250 e είναι άμεση διαθέσιμη σε πεντάθυρες εκδόσεις hatchback και σε τετράθυρες sedan. Στη Γερμανία ξεκινούν οι τιμές της από περίπου 37.000 ευρώ και οι πρώτες παραδόσεις αυτοκινήτων θα ξεκινήσουν στα τέλη του 2019. Να σημειώσουμε, ότι ταυτόχρονα θα λανσαριστεί και η αντίστοιχη Plug-in υβριδική Mercedes B 250 e με παρόμοια χαρακτηριστικά και τιμές με την Α 250 e.

 

 

 

Η Mercedes έχει εξοπλίσει την A 250 e με μία μεγάλη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 15,6 kWh, η οποία ζυγίζει 150 κιλά και έχει τοποθετηθεί κάτω από τα πίσω καθίσματα, για να μην αφαιρεί χώρο από το εσωτερικό. Αντίστοιχα, έχει μετατεθεί το ρεζερβουάρ βενζίνης κάτω από τον χώρο αποσκευών, χωρίς να επηρεάζει αρνητικά τον διαθέσιμο όγκο του. Σε Wallbox εναλλασσόμενου ρεύματος με απόδοση 7,4 kW φορτίζεται πλήρως η μπαταρία σε μία ώρα και 45 λεπτά, ενώ με ταχυφορτιστή συνεχούς τάσης γεμίζει κατά 80% σε μόλις 25 λεπτά.

Η συστημική ισχύς του βενζινοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα ανέρχεται σε 218 ίππους, οι οποίοι κατανέμονται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων στους εμπρόσθιους τροχούς. Η Mercedes A 250 e επιταχύνει από μηδέν έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,6’’ και πιάνει τα 235 χλμ./ώρα. Να διευκρινίσουμε, ότι η τελική ταχύτητα μόνο με χρήση του ηλεκτροκινητήρα μειώνεται στα 140 χλμ./ώρα για εξοικονόμηση ενέργειας.

Σύμφωνα με τα νέα πρότυπα μετρήσεων κατανάλωσης ενέργειας WLTP, είναι σε θέση να διανύσει η Plug-in υβριδική έως 68 χιλιόμετρα μόνον με τις μπαταρίες της. Ουσιαστικά δηλαδή καλύπτει τις καθημερινές μετακινήσεις ενός οδηγού ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο, χωρίς να χρειάζεται τη συνδρομή του βενζινοκινητήρα.

Η υβριδική A 250 e χρησιμοποιεί έναν βενζινοκινητήρα 1,33 λίτρων με 160 ίππους ισχύ σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα και η Mercedes αναφέρει ως μέση κατανάλωση μόλις 1,5 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ. Στην πράξη, εμφανίζει το αυτοκίνητο μηδενική κατανάλωση καυσίμου, εφόσον περιορίζονται οι καθημερινές μετακινήσεις του κάτω από τα 70 χιλιόμετρα και επαναφορτίζεται άμεσα η άδεια μπαταρία του.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

18:27

Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό της Τράπεζας Πειραιώς

18:23

ΧΑ: Με κέρδη 4,4% «αποχαιρέτισε» τον Νοέμβριο ο Γενικός Δείκτης

18:10

Hellenic Train: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για το δρομολόγιο Πειραιάς - Κιάτο

18:02

Ζελένσκι: Οι συνομιλίες Ουκρανίας - ΗΠΑ για το ειρηνευτικό σχέδιο θα πραγματοποιηθούν σύντομα

17:58

Αγαπηδάκη: Θεαματικά τα πρώτα αποτελέσματα της εθνικής δράσης κατά της παιδικής παχυσαρκίας

17:49

Καναδάς: Γύρισε σε θετικό πρόσημο του ΑΕΠ στο γ' τρίτο τρίμηνο - Επιστροφή στην ανάπτυξη

17:44

Μητσοτάκης για επιστροφή ενοικίου: Στηρίζουμε τους συμπολίτες μας, ειδικά αυτούς που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη

17:40

Παραιτήθηκε ο προσωπάρχης του Ζελένσκι μετά την έφοδο στο σπίτι του

17:26

Δίκη για Predator: Ο πρώην αρχηγός της ΕΛΑΣ και ένας πρώην δικηγόρος στο βήμα

17:15

Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας BrainReGain και ΕΑΣΕ

17:08

ΟΗΕ: Έκκληση στις ΗΠΑ να εξακολουθήσουν να δέχονται αιτούντες άσυλο

16:59

Ήπια ανοδικά η Wall Street - Σε πορεία για κέρδη στην εβδομάδα αλλά μηνιαίες απώλειες

16:56

Προϋπολογισμός 2026: Ολοκληρώθηκε η συζήτηση στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων

16:42

Μετρό Θεσσαλονίκης: Με σταθερό ρυθμό οι δοκιμές προς Καλαμαριά - Στις 11/12 η επαναλειτουργία της βασικής γραμμής

16:30

Μερτς: Ο Όρμπαν πηγαίνει στην Μόσχα «χωρίς εντολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης»

16:23

Telegraph: Έτοιμος να αναγνωρίσει ουκρανικά εδάφη ως ρωσικά ο Τραμπ

16:15

ΟΔΔΗΧ: Δημοπρασία 12μηνων εντόκων την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου

16:13

Ασανσέρ: Παράταση ως τις 30 Ιουνίου 2026 στην απογραφή στο ψηφιακό Μητρώο

16:05

Καλώδιο Αττικής - Κρήτης: Εξοικονόμηση 5 δισ. ευρώ μέχρι το 2035

16:05

Αγροτικές ενισχύσεις: 11 ερωτήσεις - απαντήσεις για τα 3,7 δισ. ευρώ εντός του 2025

16:01

ΕΕ: Στις 30 Νοεμβρίου λήγει η προθεσμία για την κατάθεση των εθνικών σχεδίων για το Safe

15:57

Eurobank Equities για τράπεζες: Ανθεκτικότητα κερδοφορίας, αλλά χωρίς σπίθα για αναβαθμίσεις - Τιμές στόχοι, συστάσεις

15:48

Ρεκόρ ψήφων για την Ελλάδα στο Συμβούλιο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ)

15:34

Την πόρτα του SAFE στην Τουρκία ανοίγει η Γερμανία

15:33

Πιερρακάκης: Ο Προϋπολογισμός του 2026 είναι το επόμενο βήμα για την Ελλάδα που δημιουργεί και πατά σε σταθερά θεμέλια

15:25

Ισπανία: Ανιχνεύθηκαν τα πρώτα από το 1994 κρούσματα αφρικανικής πανώλης των χοίρων

15:23

Alpha Bank: Διανέμει καθαρό προσωρινό μέρισμα 0,046 ευρώ ανά μετοχή

15:22

Ανάκληση νωπής μυζήθρας από τον ΕΦΕΤ

15:20

Μπορεί μια τέτοια βροχόπτωση να λύσει το πρόβλημα λειψυδρίας στην Αττική;

15:17

Morgan Stanley - Χρηματιστήριο Αθηνών: 4ο Greek Investment Conference στο Λονδίνο

gazzetta
gazzetta reader insider insider