Τα 5 σημεία - κλειδιά της νέας υβριδικής Mercedes A 250 e

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα 5 σημεία - κλειδιά της νέας υβριδικής Mercedes A 250 e
Η Plug-in υβριδική Mercedes Α 250 e είναι προ των πυλών και θα κυκλοφορήσει στην αγορά σε πεντάθυρες εκδόσεις hatchback, αλλά και ως τετράθυρο sedan.

Η Mercedes προσφέρει πλέον την A-class και σε συνδυασμό με Plug-in υβριδική τεχνολογία, η οποία επιτρέπει τη φόρτιση της μπαταρίας από εξωτερικές πηγές ενέργειας. Η οικονομικότερη σε κατανάλωση έκδοση του compact γερμανικού μοντέλου διαθέτει εντυπωσιακές προδιαγραφές και στοιχεία, που εγγυούνται την εμπορική επιτυχία της νέας Mercedes A 250 e. Το insider επέλεξε και παρουσιάζει τα πέντε σημαντικότερα από αυτά.

Η Mercedes ανακοίνωσε, ότι η Α 250 e είναι άμεση διαθέσιμη σε πεντάθυρες εκδόσεις hatchback και σε τετράθυρες sedan. Στη Γερμανία ξεκινούν οι τιμές της από περίπου 37.000 ευρώ και οι πρώτες παραδόσεις αυτοκινήτων θα ξεκινήσουν στα τέλη του 2019. Να σημειώσουμε, ότι ταυτόχρονα θα λανσαριστεί και η αντίστοιχη Plug-in υβριδική Mercedes B 250 e με παρόμοια χαρακτηριστικά και τιμές με την Α 250 e.

 

 

 

Η Mercedes έχει εξοπλίσει την A 250 e με μία μεγάλη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 15,6 kWh, η οποία ζυγίζει 150 κιλά και έχει τοποθετηθεί κάτω από τα πίσω καθίσματα, για να μην αφαιρεί χώρο από το εσωτερικό. Αντίστοιχα, έχει μετατεθεί το ρεζερβουάρ βενζίνης κάτω από τον χώρο αποσκευών, χωρίς να επηρεάζει αρνητικά τον διαθέσιμο όγκο του. Σε Wallbox εναλλασσόμενου ρεύματος με απόδοση 7,4 kW φορτίζεται πλήρως η μπαταρία σε μία ώρα και 45 λεπτά, ενώ με ταχυφορτιστή συνεχούς τάσης γεμίζει κατά 80% σε μόλις 25 λεπτά.

Η συστημική ισχύς του βενζινοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα ανέρχεται σε 218 ίππους, οι οποίοι κατανέμονται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων στους εμπρόσθιους τροχούς. Η Mercedes A 250 e επιταχύνει από μηδέν έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,6’’ και πιάνει τα 235 χλμ./ώρα. Να διευκρινίσουμε, ότι η τελική ταχύτητα μόνο με χρήση του ηλεκτροκινητήρα μειώνεται στα 140 χλμ./ώρα για εξοικονόμηση ενέργειας.

Σύμφωνα με τα νέα πρότυπα μετρήσεων κατανάλωσης ενέργειας WLTP, είναι σε θέση να διανύσει η Plug-in υβριδική έως 68 χιλιόμετρα μόνον με τις μπαταρίες της. Ουσιαστικά δηλαδή καλύπτει τις καθημερινές μετακινήσεις ενός οδηγού ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο, χωρίς να χρειάζεται τη συνδρομή του βενζινοκινητήρα.

Η υβριδική A 250 e χρησιμοποιεί έναν βενζινοκινητήρα 1,33 λίτρων με 160 ίππους ισχύ σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα και η Mercedes αναφέρει ως μέση κατανάλωση μόλις 1,5 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ. Στην πράξη, εμφανίζει το αυτοκίνητο μηδενική κατανάλωση καυσίμου, εφόσον περιορίζονται οι καθημερινές μετακινήσεις του κάτω από τα 70 χιλιόμετρα και επαναφορτίζεται άμεσα η άδεια μπαταρία του.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

13:41

Ρωσία: Στην ατζέντα το ενδεχόμενο μιας συνάντησης Πούτιν - Τραμπ

13:27

Τσίπρας: «Μύθοι και Αλήθειες» - Η τελευταία προδημοσίευση από την «Ιθάκη»

13:14

Τέμπη: Το δεύτερο 10ήμερο Δεκεμβρίου η απολογία Τριαντόπουλου και 7 ακόμη προσώπων

13:00

Νοσοκομειακές δαπάνες: Το στοίχημα των ληξιπρόθεσμων οφειλών

12:46

Την Κυριακή οι εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ – Αύξηση της συμμετοχής των πολιτών μελών σε 122.546

12:34

Βρετανία και Γαλλία μπροστά σε δημοσιονομικούς «μπελάδες»

12:20

Μετρά τις πληγές της η Δυτική Ελλάδα από τη σφοδρή κακοκαιρία

12:07

Το Ισραήλ εξαπέλυσε νέο πλήγμα στον νότιο Λίβανο - 1 νεκρός

11:54

Πρώτη αναβάθμιση της Ιταλίας από Moody’s έπειτα από 23 χρόνια

11:40

Κυρώσεις των ΗΠΑ στηv Altomare - Τι απαντά η ναυτιλιακή

11:27

Μαρινάκης: Η πετυχημένη οικονομική πολιτική μειώνει φόρους και αυξάνει τα έσοδα του κράτους

11:15

Bloomberg: Mάχη με τον χρόνο δίνει η Ευρώπη - Στο μικροσκόπιο το σχέδιο για Ουκρανία

11:02

COP30: Σε αδιέξοδο η Διάσκεψη του ΟΗΕ για το Κλίμα - Η ΕΕ απορρίπτει προσχέδιο συμφωνίας

10:51

Θεοδωρικάκος: Παράταση 2 ετών στη δημοσιοποίηση των εκθέσεων ESG για τις εταιρείες

10:42

Πρεμιέρα της G20 για Ουκρανία - Απόντες Τραμπ, Πούτιν και Σι

10:32

Αυτοψία Κατσαφάδου στην Κέρκυρα για την κακοκαιρία

10:24

Παραιτήθηκε η Τέιλορ Γκριν μετά την δημόσια διαμάχη της με τον Τραμπ

10:15

Παπαθανάσης για Πολιτική Συνοχή: Ισόρροπη περιφερειακή ανάπτυξη με επαρκή χρηματοδότηση μακροπρόθεσμων επενδύσεων

10:06

Στο σαφάρι των ελέγχων για παραβάσεις του ΚΟΚ 600 λεωφορεία - To μήνυμα Κυρανάκη

09:57

Οι Γάλλοι βουλευτές απέρριψαν σχεδόν ομόφωνα το σχέδιο προϋπολογισμού του 2026

09:49

ΟΠΕΚΕΠΕ: Πληρώθηκαν 82.870 αγρότες για ενισχύσεις 46 εκατ. ευρώ

09:40

Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τα ψώνια στα σούπερ μάρκετ

09:31

Πριν από την Black Friday η πληρωμή μισθών, επιδομάτων και συντάξεων Δεκεμβρίου - Οι ημερομηνίες

09:22

Υπ. Υποδομών και Μεταφορών: Τι προβλέπει ο «προϋπολογισμός» για το 2026 – Οι δαπάνες ανά τομέα

09:15

Φοροαπαλλαγές: Φόρους 22,9 δισ. ευρώ γλίτωσαν νοικοκυριά και επιχειρήσεις το 2025

09:06

Πετρέλαιο θέρμανσης: Ανησυχία για τις τιμές - Ποιοι νομοί πληρώνουν πιο ακριβά

09:00

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: «Ατού» οι Παραχωρήσεις με «πυλώνα» την Αττική Οδό – Ανεκτέλεστο 9,2 δισ. και νέες συμβάσεις

23:58

Κεφαλογιάννη: Με στρατηγικό σχεδιασμό επενδύουμε σε έναν βιώσιμο, ανθεκτικό τουρισμό

23:54

Γαλλία: Ο ΥΠΕΞ Μπαρό θα συζητήσει με τους Ευρωπαίους ομολόγους του για την Ουκρανία

23:44

Τραμπ: Ο Ζελένσκι πρέπει να αποδεχτεί το σχέδιο - Έχουμε τρόπο να πετύχουμε ειρήνη

gazzetta
gazzetta reader insider insider