Τα 5 σημεία - κλειδιά της νέας υβριδικής Mercedes A 250 e

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα 5 σημεία - κλειδιά της νέας υβριδικής Mercedes A 250 e
Η Plug-in υβριδική Mercedes Α 250 e είναι προ των πυλών και θα κυκλοφορήσει στην αγορά σε πεντάθυρες εκδόσεις hatchback, αλλά και ως τετράθυρο sedan.

Η Mercedes προσφέρει πλέον την A-class και σε συνδυασμό με Plug-in υβριδική τεχνολογία, η οποία επιτρέπει τη φόρτιση της μπαταρίας από εξωτερικές πηγές ενέργειας. Η οικονομικότερη σε κατανάλωση έκδοση του compact γερμανικού μοντέλου διαθέτει εντυπωσιακές προδιαγραφές και στοιχεία, που εγγυούνται την εμπορική επιτυχία της νέας Mercedes A 250 e. Το insider επέλεξε και παρουσιάζει τα πέντε σημαντικότερα από αυτά.

Η Mercedes ανακοίνωσε, ότι η Α 250 e είναι άμεση διαθέσιμη σε πεντάθυρες εκδόσεις hatchback και σε τετράθυρες sedan. Στη Γερμανία ξεκινούν οι τιμές της από περίπου 37.000 ευρώ και οι πρώτες παραδόσεις αυτοκινήτων θα ξεκινήσουν στα τέλη του 2019. Να σημειώσουμε, ότι ταυτόχρονα θα λανσαριστεί και η αντίστοιχη Plug-in υβριδική Mercedes B 250 e με παρόμοια χαρακτηριστικά και τιμές με την Α 250 e.

 

 

 

Η Mercedes έχει εξοπλίσει την A 250 e με μία μεγάλη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 15,6 kWh, η οποία ζυγίζει 150 κιλά και έχει τοποθετηθεί κάτω από τα πίσω καθίσματα, για να μην αφαιρεί χώρο από το εσωτερικό. Αντίστοιχα, έχει μετατεθεί το ρεζερβουάρ βενζίνης κάτω από τον χώρο αποσκευών, χωρίς να επηρεάζει αρνητικά τον διαθέσιμο όγκο του. Σε Wallbox εναλλασσόμενου ρεύματος με απόδοση 7,4 kW φορτίζεται πλήρως η μπαταρία σε μία ώρα και 45 λεπτά, ενώ με ταχυφορτιστή συνεχούς τάσης γεμίζει κατά 80% σε μόλις 25 λεπτά.

Η συστημική ισχύς του βενζινοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα ανέρχεται σε 218 ίππους, οι οποίοι κατανέμονται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων στους εμπρόσθιους τροχούς. Η Mercedes A 250 e επιταχύνει από μηδέν έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,6’’ και πιάνει τα 235 χλμ./ώρα. Να διευκρινίσουμε, ότι η τελική ταχύτητα μόνο με χρήση του ηλεκτροκινητήρα μειώνεται στα 140 χλμ./ώρα για εξοικονόμηση ενέργειας.

Σύμφωνα με τα νέα πρότυπα μετρήσεων κατανάλωσης ενέργειας WLTP, είναι σε θέση να διανύσει η Plug-in υβριδική έως 68 χιλιόμετρα μόνον με τις μπαταρίες της. Ουσιαστικά δηλαδή καλύπτει τις καθημερινές μετακινήσεις ενός οδηγού ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο, χωρίς να χρειάζεται τη συνδρομή του βενζινοκινητήρα.

Η υβριδική A 250 e χρησιμοποιεί έναν βενζινοκινητήρα 1,33 λίτρων με 160 ίππους ισχύ σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα και η Mercedes αναφέρει ως μέση κατανάλωση μόλις 1,5 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ. Στην πράξη, εμφανίζει το αυτοκίνητο μηδενική κατανάλωση καυσίμου, εφόσον περιορίζονται οι καθημερινές μετακινήσεις του κάτω από τα 70 χιλιόμετρα και επαναφορτίζεται άμεσα η άδεια μπαταρία του.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

19:01

Πανελλήνιες 2026: Ανακοινώθηκαν οι συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής

18:55

Παπαθανάσης: Για πρώτη φορά η Ελλάδα έχει ένα Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης ύψους 22,4 δισ. ευρώ

18:51

Ideal Holdings: Δωρεάν διάθεση 253.000 ιδίων μετοχών σε 10 δικαιούχους

18:50

Κυβέρνηση Όρμπαν: Δεν θα δεχτούμε «ούτε έναν μετανάστη»

18:49

Παπαστεργίου: Προς ψήφιση στη Βουλή το νομοσχέδιο για το ΑΙ εργοστάσιο «Pharos»

18:46

Ενισχύσεις 3,8 δισ. ευρώ για τους αγρότες στο 2025 - Ποιες πληρωμές απομένουν

18:33

Επικοινωνία Τραμπ με Μακρόν, Μερτς και Στάρμερ για την Ουκρανία

18:26

Κύκλοι ΥΠΕΝ: Πλήρης δικαίωση Μητσοτάκη η πρόταση Κομισιόν για αναβάθμιση των ενεργειακών υποδομών της ΕΕ

18:24

ΧΑ: Οριακές απώλειες σε υποτονικό κλίμα, εν αναμονή Fed

18:20

ΑΔΜΗΕ: Στα 344,8 εκατ. ευρώ τα έσοδα 9μηνου - Στα 242,3 εκατ. τα EBITDA

18:16

Παπασταύρου για CCS: Συμβάλλει στην απανθρακοποίηση της βιομηχανίας, χωρίς μείωση της ανταγωνιστικότητας

18:08

Κυρανάκης: Διαγωνισμός για 15 νέους συρμούς του μετρό ως τον Φεβρουάριο

18:00

ΕΔΕΥΕΠ: Σύσταση επιτροπής παρακολούθησης για το στρατηγικό έργο αποθήκευσης CO2 στον Πρίνο

17:53

Μητσοτάκης για κατάργηση προσωπικής διαφοράς: Τέλος το «παίρνω αύξηση αλλά δεν τη βλέπω»

17:46

Θεοχάρης: Η Ελλάδα αναδεικνύεται σε αναδυόμενο ενεργειακό και επενδυτικό κόμβο της ΝΑ Ευρώπης

17:43

Ιαπωνία: Σεισμός 5,7 Ρίχτερ στην επαρχία Χοκάιντο

17:40

Μητσοτάκης: Συζήτηση την Πέμπτη με τον Ηλία Κανέλλη σε εκδήλωση στο Ωδείο Αθηνών

17:37

Αγροτικός Τομέας 2026: Η χρονιά της «Βίαιης Ενηλικίωσης»

17:29

Χρυσός: Παγκόσμια αύξηση της παράνομης εξόρυξης λόγω του ράλι των τιμών

17:19

Τι είναι η «υπεργρίπη»: Ποιοι κινδυνεύουν περισσότερο και πώς προστατευόμαστε

17:18

Σαρκοζί: Οξείς χαρακτηρισμοί κατά Μακρόν και λόγια συμπάθειας για Λεπέν στο βιβλίο του

17:07

Ζελένσκι: Ουκρανία και ΗΠΑ θα συζητήσουν τη μεταπολεμική ανοικοδόμηση

17:02

Φον ντερ Λάιεν: Η Ευρώπη πρέπει να αποφασίζει ποιος εισέρχεται στην ΕΕ και όχι οι λαθρέμποροι

17:02

Αυτές είναι οι λέξεις του 2025

16:58

Ρωσία: Εισαγγελείς ζήτησαν κατάσχεση των περιουσιακών στοιχείων της αμερικανικής NCH Capital

16:58

ΑΑΔΕ: Ανάκληση γνωστού αλκοολούχου ποτού λόγω πιθανής παρουσίας θραυσμάτων γυαλιού

16:57

The Information: Η DeepSeek κατασκευάζει νέο μοντέλο ΑΙ με απαγορευμένα τσιπ της Nvidia

16:49

Wall Street: Σε στάση αναμονής περιμένοντας Fed και Πάουελ

16:35

Αγαπηδάκη: Αλλάζει σελίδα η δημόσια υγεία - Ποια προγράμματα πρόληψης έρχονται, διασφαλισμένη η χρηματοδότηση

16:33

Σκέρτσος: Η τηλεματική κάρτα αναπηρίας γίνεται επιτέλους πράξη

gazzetta
gazzetta reader insider insider