Black Friday: Νέα Έρευνα του Public έβγαλε νικητή την Samsung στα smartphones πέρυσι

Branded Content Team
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Black Friday: Νέα Έρευνα του Public έβγαλε νικητή την Samsung στα smartphones πέρυσι
Η πιο αναμενόμενη αγοραστική εμπειρία της χρονιάς, η Black Friday, έρχεται και τα Public παρουσιάζουν ορισμένα ενδιαφέροντα insights, σχετικά με τις αγοραστικές προτιμήσεις του κοινού την ίδια μέρα πριν έναν χρόνο. 

Η πιο αναμενόμενη αγοραστική εμπειρία της χρονιάς, η Black Friday, έρχεται και τα Public παρουσιάζουν ορισμένα ενδιαφέροντα insights, σχετικά με τις αγοραστικές προτιμήσεις του κοινού την ίδια μέρα πριν έναν χρόνο.

Η Παρασκευή 24 Νοεμβρίου είναι κυκλωμένη εδώ και αρκετούς μήνες στο ημερολόγιο των φανς της τεχνολογίας. Κι αυτό γιατί τη συγκεκριμένη ημέρα οι τιμές παραδοσιακά κάνουν «βουτιά», γιορτάζοντας την Black Friday με τον καλύτερο τρόπο. Ο πρωταγωνιστής της «Μαύρης Παρασκευής», όπως την ξέρουμε στην Ελλάδα, είναι προφανώς τα είδη τεχνολογίας και οι οικιακές συσκευές.

Με αφορμή, λοιπόν, την πιο αναμενόμενη αγοραστική εμπειρία της χρονιάς, η ομάδα του Public Group έτρεξε μια σύντομη έρευνα σχετικά με τις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού κατά την περσινή Black Friday, με τα ευρήματα να έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και να δείχνουν ταυτόχρονα κι έναν μπούσουλα για φέτος.

Όπως φάνηκε από τα δημογραφικά χαρακτηριστικά, το 53% των καταναλωτών που πραγματοποίησαν αγορές την ημέρα αυτή ήταν γυναίκες και το 47% άνδρες, αυξάνοντας ελαφρώς το ποσοστό των γυναικών, σε σχέση με το 2021. Με ποσοστό 75%, οι Αθηναίοι φάνηκε πως αξιοποίησαν στο έπακρο τα οικονομικά deals που δημιουργήθηκαν. Ακολουθεί η Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο και η Λάρισα. Επίσης, το μεγαλύτερο ποσοστό των αγορών πραγματοποιήθηκε μέσω κάποιας φορητής συσκευής (33% μέσω mobile και 33% μέσω tablet), ενώ το 34% των αγοραστών προτίμησε το πιο παραδοσιακό μέσο του desktop υπολογιστή για τις αγορές τους.

Πρωταγωνίστησαν οι τηλεοράσεις

Όσον αφορά τις top κατηγορίες προϊόντων στη Black Friday, νικητές αναδείχθηκαν οι τηλεοράσεις (34%), τα κινητά (25%) και τα laptops (11%). Ακολούθησαν τα bluetooth, smartwatches και πολυμηχανήματα, tablets, τα PS5 και desktops.

Η Samsung πέρασε την Apple

Στα smartphone brands η Samsung κυριάρχησε, καταφέρνοντας να αφήσει πίσω της την Apple, αλλά και τη Xiaomi. Παράλληλα, τα πιο δημοφιλή μοντέλα smartphones της περσινής Black Friday ήταν τα Samsung Galaxy A52S 5G 128GB Black N, Xiaomi Note 11S 6/64 Grey, Samsung Galaxy A13 128GB N Black, Apple iPhone 11 64GB Black και Samsung Galaxy A13 64GB N Blue. Στην κατηγορία των τηλεοράσεων ξεχώρισαν τα brands Arielli, United και F&U.

Οι σκούπες το απόλυτο οικιακό gadget

Όπως αποδεικνύεται, οι καταναλωτές αγαπούν να σκουπίζουν μιας και το 58% προμηθεύτηκε ηλεκτρική σκούπα! Τα κλιματιστικά (27%) και τα πλυντήρια (15%) είχαν επίσης την τιμητική τους στην περσινή Black Friday, καθώς αρκετοί καταναλωτές πραγματοποίησαν μία τέτοια αγορά.

Τι ψήφισαν οι χρήστες του Instagram

Φέτος, παράλληλα με την έρευνα που έτρεξε το Public Group σχετικά με την περσινή Black Friday, οι χρήστες του Instagram είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε ένα διασκεδαστικό poll που δημιούργησαν τα Public στο IG προφίλ τους. Τα Public ρώτησαν και το 81% των καταναλωτών δήλωσε πως αναμένει με ανυπομονησία την περίοδο της Black Friday για να πραγματοποιήσει αγορές, έναντι του μόλις το 19% που απάντησε αρνητικά.

Η πλειοψηφία των καταναλωτών που έκαναν έστω και μια αγορά πέρσι, νιώθουν ικανοποιημένοι από τις Black Friday αγορές τους! Όσον αφορά στο διαθέσιμο budget, τα τρία τέταρτα των χρηστών δήλωσαν πως οι αγορές τους ξεπέρασαν τα 100€, ενώ μόλις το 27% απάντησε πως διέθεσε λιγότερα από 100€.

Όσον αφορά στον τελικό παραλήπτη των αγορών, το 39% των χρηστών έκανε αγορές για προσωπική χρήση, το 55% για προσωπική χρήση αλλά και για να κάνει κάποιο δώρο, ενώ μόλις το 6% αγόρασε προϊόντα για κάποιον άλλο. Και το 2022, τα είδη τεχνολογίας αποτέλεσαν τον βασιλιά των αγορών, καθώς σχεδόν οι μισοί καταναλωτές που συμμετείχαν στο poll, το 43%, προμηθεύτηκαν προϊόντα από αυτή την κατηγορία.

Ακολουθούν οι συσκευές σπιτιού με ποσοστό 16% και τα προϊόντα ψυχαγωγίας με 9%. Αυτό που προκαλεί όμως ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι πως ένα σημαντικό ποσοστό των καταναλωτών, το 32%, αγόρασε οποιοδήποτε προϊόν θεώρησε πως μπήκε σε καλή τιμή. Αναλύοντας τα κριτήρια των αγοραστών την ημέρα της Black Friday, η συντριπτική πλειοψηφία (86%) απάντησε πως χρειάζεται τις μεγάλες εκπτώσεις, ενώ σημαντικά λιγότεροι χρήστες θα αγοράζουν λόγω των δωρεάν μεταφορικών, του εύχρηστου website και των smart υπηρεσιών.

Μετράμε, λοιπόν, αντίστροφα για τη φετινή Black Friday, καταστρώνοντας ήδη τα δικά μας σχέδια αγορών!

Advertorial

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider