Ασφαλιστικά
11-11-2021 | 12:22

Χατζηδάκης: Το πρώτο εξάμηνο θα έχει λυθεί το θέμα των εκκρεμών συντάξεων – Τι είπε για κατώτατο μισθό

Newsroom
Μοιράσου το
Χατζηδάκης: Το πρώτο εξάμηνο θα έχει λυθεί το θέμα των εκκρεμών συντάξεων – Τι είπε για κατώτατο μισθό
live updates: Ανανεώθηκε πριν

Το πρώτο εξάμηνο θα έχει διευθετηθεί το θέμα των εκκρεμών συντάξεων τόνισε μέσω του ΣΚΑΪ ο Κωστής Χατζηδάκης. 

Ο υπουργός Εργασίας σχολίασε ότι το καλοκαίρι του 2019 οι εκκρεμείς συντάξεις ανέρχονταν σε 190.000, τον περασμένο  χειμώνα οπότε παρέλαβε το υπουργείο έφθαναν τις 155.000, και τώρα έχουν μειωθεί σε 120.000 περίπου, εκ των οποίων σε υπερημερία είναι 90.000 κι από αυτές στις 50.000 υπάρχει προσωρινή σύνταξη/προκαταβολή. «Τον Οκτώβριο κάναμε ρεκόρ εκδόσεων σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες, το Νοέμβριο πήγαμε καλά, και τους επομένους 4 μήνες θα ξεπεράσουμε τις 100.000 εκδόσεις νέων συντάξεων, και στο πρώτο 6μηνο θα έχει διευθετηθεί το θέμα των συντάξεων» ανέφερε χαρακτηριστικά.  

Αύξηση κατώτατου μισθού

Για την αύξηση του κατώτατου μισθού ο υπουργός Εργασίας παρέπεμψε για το μέτρο στα μέσα στα μέσα του πρώτου εξαμήνου. «Θα είναι αύξηση λογική, που θα αντανακλά τις δυνατότητες της οικονομίας, τους ρυθμούς ανάπτυξης και την ανάγκη να στηριχθούν οι εργαζόμενοι» δεσμεύθηκε. 

Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης 

Σχεδόν 400.000 τηλεφωνήματα δέχθηκε ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης 1555 του υπουργείου Εργασίας μέσα σε 100 μέρες δοκιμαστικής λειτουργίας τόνισε επίσης ο Κωστής Χατζηδάκης.  Ο υπουργός Εργασίας διευκρίνισε ότι οι κλήσεις είναι δωρεάν, ενώ το νούμερο βρίσκεται σε λειτουργία εικοσιτέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο επτά μέρες την εβδομάδα.  

Το έργο είναι προϋπολογισμού 10 εκατ. σε συνολικό προϋπολογισμό του κράτους 67 δισεκ. και τα λεφτά έπιασαν τόπο διαβεβαίωσε ο υπουργός Εργασίας.

Ο υπουργός επισήμανε ότι το ενιαίος αριθμός αντικαθιστά 7 διάσπαρτα και λειτουργούντα με λάθος τρόπο τηλεφωνικά κέντρα. «Τα 2/3 αφορούν στον ΕΦΚΑ από αυτές τις κλήσεις» εξήγησε.

Τα 399.000 τηλεφωνήματα δείχνουν το μέγεθος του προβλήματος στην εξυπηρέτηση του πολίτη αλλά και το μέγεθος της δικής μας προσπάθειας. Από τις 399.000 κλήσεις απαντήθηκαν 384.000 κλήσεις στο 84% δόθηκε αμέσως απάντηση από τους τηλεφωνητές που είναι εκπαιδευμένοι για τα πιο συνήθη ζητήματα, 12,5% απαντήθηκε από το λεγόμενο back office, το γραφείο για πιο σύνθετα προβλήματα, και έχει μείνει προς απάντηση ένα 3% που δεν το λες και λίγο όταν πριν από λίγους μήνες είχαμε το χάος με τα κατεβασμένα τηλέφωνα ειδικά ο ΕΦΚΑ είχε γίνει πικρό ανέκδοτο.

Υπάρχουν εξήγησε, 990 εργαζόμενοι στον ενιαίο αριθμό. 320 από τους ανάδοχους και οι υπόλοιποι από το υπουργείο και επιμέρους φορείς ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ, ΟΠΕΚΑ. Όποια υπόθεση σχετίζεται με το υπουργείο Εργασίας αφορά τον αριθμό διευκρίνισε.

«Κάναμε διαγωνισμό γρήγορα. Το πήρε εταιρεία από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα, με διεθνή εμπειρία  και χρησιμοποιήσαμε ως υπεργολάβους τα τρία μεγαλύτερα τηλεφωνικά κέντρα της χώρας. Είναι ουσιαστικά ΣΔΙΤ χρησιμοποιείται μεταξύ άλλων το σύστημα ticketing τηρείται ο κανονισμός GDPR παρακολουθείται το αίτημα σας και ελέγχεται γιατί δεν απαντήθηκε» είπε. 

Πηγή: skai.gr

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

«Κληρώνει» στις 3 Δεκεμβρίου για την συνταγματικότητα της εμπλοκής ιδιωτών στην απονομή συντάξεων

400.000 κλήσεις μέσα σε 3 μήνες δέχτηκε το νέο τηλεφωνικό κέντρο του υπ. Εργασίας - Πού θα γίνονται οι καταγγελίες για το ΣΕΠΕ