ΕΟΠΥΥ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο χωρίς αναμονή για φαρμακεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Viber Whatsapp Μοιράσου το
ΕΟΠΥΥ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο χωρίς αναμονή για φαρμακεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Ένα σημαντικό βήμα του ΕΟΠΥΥ προς τη μείωση των αναμονών στα φαρμακεία και την καλύτερη εξυπηρέτηση των δικαιούχων Φαρμάκων Υψηλού Κόστους.

Με ηλεκτρονικό εισιτήριο θα γίνεται πλέον η εξυπηρέτηση σε επιλεγμένα φαρμακεία στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, με τον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) να πραγματοποιεί ένα σημαντικό βήμα για τη μείωση των αναμονών στα φαρμακεία.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του ΕΟΠΥΥ, ο Οργανισμός θέτει σε λειτουργία τη νέα ψηφιακή υπηρεσία μέσω της υπηρεσίας https://eticket.eopyy.gov.gr, η οποία δίνει τη δυνατότητα στο δικαιούχο Φαρμάκων Υψηλού Κόστους (ΦΥΚ) να εκδώσει ηλεκτρονικά από τον υπολογιστή ή από το κινητό του, αριθμό προτεραιότητας για εξυπηρέτηση από επιλεγμένα φαρμακεία. 

Πώς θα γίνεται η έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου

Ο δικαιούχος την ημέρα που επιθυμεί να επισκεφθεί το φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ θα πρέπει να μπει στην ιστοσελίδα του Οργανισμού (www.eopyy.gov.gr) και να επιλέξει την «Έκδοση Εισιτηρίου». Κατόπιν θα επιλέξει το φαρμακείο που έχει το σκεύασμά του και πατώντας την «Έκδοση Εισιτηρίου» θα λάβει το εισιτήριό του.

Όποιος επιλέξει τη σχετική εφαρμογή θα έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για τον χρόνο αναμονής, ο οποίος και θα αναγράφεται στο ηλεκτρονικό εισιτήριο (αριθμός προτεραιότητας) και το οποίο θα μπορεί είτε να το έχει στο κινητό του τηλέφωνο είτε να το εκτυπώσει. Έτσι, θα έχει δυνατότητα παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο της εξέλιξης της σειράς προτεραιότητας στο Φαρμακείο, μέσω του κωδικού που θα περιλαμβάνεται στο εισιτήριο. Με τον τρόπο αυτό, θα μπορεί να προγραμματίζει την άφιξή του στο φαρμακείο χωρίς αναμονές και ταλαιπωρία.

insider

«Είναι ένα ακόμα μικρό αλλά σημαντικό βήμα του Οργανισμού προς την καλύτερη εξυπηρέτηση των δικαιούχων Φαρμάκων Υψηλού Κόστους» τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ καθηγητής Βασίλης Πλαγιανάκος.

Υπογραμμίζει ότι «όλες οι τεχνολογικές παρεμβάσεις στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ γίνονται με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων με ασφάλεια και ευκολία. Η νέα υπηρεσία που δίνει την δυνατότητα στον ασφαλισμένο να λαμβάνει νούμερο εξυπηρέτησης ηλεκτρονικά και να βλέπει την ώρα αναμονής ώστε να έρχεται στο φαρμακείο λίγο πριν να εξυπηρετηθεί, θα μειώσει σημαντικά τους χρόνους αναμονής. Μαζί με την επέκταση των ραντεβού που ξεκινά από την ερχόμενη εβδομάδα στο Κεντρικό Φαρμακείο της Θεσσαλονίκης (Μιχαήλ Καλού 6) και σύντομα και σε άλλα φαρμακεία της χώρας, η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων θα γίνεται πλέον με λιγότερη καθυστέρηση. Η νέα υπηρεσία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου που έχει ξεκινήσει ήδη από το φαρμακείο μας στο Μαρούσι, θα εφαρμοστεί πιλοτικά μέσα στην εβδομάδα στα περισσότερα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη».

Ηλεκτρονικά η υποβολή ατομικών αιτημάτων

Όπως σημειώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Πλαγιαννάκος, το επόμενο βήμα γίνεται σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και αφορά στην ανάπτυξη συστήματος ηλεκτρονικής υποβολής ατομικών αιτημάτων για την ελαχιστοποίηση της επισκεψιμότητας στις περιφερειακές διευθύνσεις και τη γρηγορότερη αποζημίωση των ασφαλισμένων. Συγκεκριμένα οι ασφαλισμένοι, προκειμένου να αποζημιωθούν, δε θα απαιτείται πλέον να πηγαίνουν στις περιφερειακές διευθύνσεις για να υποβάλλουν τα ατομικά τους αιτήματα, αλλά θα μπορούν να τα υποβάλλουν ηλεκτρονικά. Το έργο βρίσκεται στην τελική ευθεία και πολύ σύντομα θα είναι διαθέσιμο στους δικαιούχους.

2.300 αιτήσεις έχουν ήδη κατατεθεί για παράδοση ΦΥΚ από ιδιωτικά φαρμακεία

Ο κ. Πλαγιανάκος εκφράζει την ικανοποίηση του και από την υπηρεσία διάθεσης Φαρμάκων Υψηλού Κόστους (ΦΥΚ) από τα ιδιωτικά φαρμακεία. «Στο πρόγραμμα έχουν ενταχθεί ογκολογικά φάρμακα και φάρμακα που χρησιμοποιούνται για τη θεραπεία της σκλήρυνσης κατά πλάκας, για τα οποία δεν απαιτείται προέγκριση από το Σύστημα Ηλεκτρονικής Προέγκρισης (ΣΗΠ). Ήδη έχουν κατατεθεί περισσότερες από 2.300 αιτήσεις για παράδοση ΦΥΚ από ιδιωτικά φαρμακεία (μέχρι τέλος Ιουνίου), από τα οποία ήδη έχουν εκτελεστεί 1725 αιτήματα. Αξιοσημείωτο είναι ότι από την αρχή του μέτρου έως το τέλος Μαΐου είχαν κατατεθεί συνολικά 1387 αιτήματα, ενώ μέσα στον Ιούνιο κατατέθηκαν 917 αιτήματα, κάτι που δείχνει ότι η νέα υπηρεσία «κερδίζει» όλο και περισσότερους δικαιούχους ΦΥΚ. Είναι πραγματικά ευχάριστο ότι πολλά από τα μέτρα που εφαρμόστηκαν έχουν ήδη μεγάλη απήχηση και αποδοχή από τους ασφαλισμένους».

insider

Παρεμβάσεις και στις υποδομές

Παράλληλα, συμπληρώνει ο πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ, «προωθούνται σημαντικές παρεμβάσεις στις υποδομές για να βελτιώσουμε την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων στα φαρμακεία του Οργανισμού. Μετά την μετεγκατάσταση του παλαιού φαρμακείου που λειτουργούσε στην περιοχή του Γκύζη, σε νέο ιδιόκτητο κτήριο στη λεωφόρο Αλεξάνδρας με εύκολη πρόσβαση στους πολίτες καθώς βρίσκεται ακριβώς δίπλα στο σταθμό του μετρό, σύντομα θα λειτουργήσει και δεύτερο φαρμακείο στο ίδιο κτήριο, που θα εξυπηρετεί τους ασφαλισμένους κυρίως από το Φαρμακείο στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας 119 το οποίο έκλεισε. Επιπλέον, έχουν προγραμματιστεί έργα και επεκτάσεις και σε άλλα φαρμακεία. Ετοιμάζονται νέες αίθουσες αναμονής με κλιματισμό και αριθμούς προτεραιότητας στην Ομόνοια. Επίσης, έχει προγραμματιστεί επέκταση του φαρμακείου στην Καλλιθέα, ενώ έχει γίνει διαγωνισμός για νέο κτήριο που θα στεγάσει το φαρμακείο της Τούμπας στη Θεσσαλονίκη».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider