Τσίπρας: Να γεμίσουμε τον χάρτη με νομούς στο χρώμα του ΣΥΡΙΖΑ

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Τσίπρας: Να γεμίσουμε τον χάρτη με νομούς στο χρώμα του ΣΥΡΙΖΑ
Για «κρεσέντο αλαζονείας και εκβιασμών» κατηγόρησε την ΝΔ από το Ηράκλειο της Κρήτης ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Αλέξης Τσίπρας με αφορμή τις δηλώσεις των στελεχών για την μουσουλμανική μειονότητα.

Για «κρεσέντο αλαζονείας και εκβιασμών» κατηγόρησε την ΝΔ από το Ηράκλειο της Κρήτης ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Αλέξης Τσίπρας με αφορμή τις δηλώσεις των στελεχών για την μουσουλμανική μειονότητα.

Αναφέρθηκε στις δηλώσεις της Ντόρας Μπακογιάννη λέγοντας: «Το μήνυμα της συμπατριώτισσάς σας δεν απευθυνόταν μόνο στην μουσουλμανική μειονότητα, αλλά σε κάθε κοινωνική ομάδα, που θα έχει άλλη βούληση από την παντοδύναμη βούληση του κόμματος και της οικογένειας. Το μήνυμα που εκπέμπουν είναι ξεκάθαρο: Όποια κοινωνική ομάδα, όποιος παραγωγικός κλάδος τολμά να διεκδικεί ένα καλύτερο μέλλον, μια δικαιότερη κατανομή του πλούτου που παράγει αυτή η χώρα, θα περάσει δύσκολα, θα αντιμετωπίζεται ως «πρόβλημα», ως εσωτερικός εχθρός».

Ακολούθως απηύθυνε έκκληση «σε όλες και όλους ανεξάρτητα από κομματικές προτιμήσεις και επιλογές: Υψώστε φραγμό στην αλαζονεία της εξουσίας, ενισχύστε τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, πάρτε στα χέρια σας την υπόθεση της ανατροπής των συσχετισμών. Να γεμίσουμε τον χάρτη με νομούς στο χρώμα του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, να γεμίσουμε τον χάρτη με το μόνο χρώμα που ενοχλεί την αλαζονεία την έπαρση της Δεξιάς».

Την ανάγκη χάραξης εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό που αποτελεί την «ατμομηχανή της οικονομίας» της χώρας, υπογράμμισε επίσης ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, μιλώντας σε εκδήλωση του κόμματός του στο Ηράκλειο Κρήτης για την μικρομεσαία επιχειρηματικότητα και τον τουρισμό, ενώ κατηγόρησε την κυβέρνηση Μητσοτάκη ότι δεν αξιοποίησε τις δημοσιονομικές δυνατότητες της περασμένης τετραετίας και άφησε τον ελληνικό τουρισμό στον αυτόματο πιλότο.

Αποτέλεσμα της επιλογής της προηγούμενης κυβέρνησης, είπε ο κ. Τσίπρας, είναι «ο ελληνικός τουρισμός σήμερα να παρουσιάζει ουσιαστικές δομικές ελλείψεις, ως προς τις υποδομές, τη διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος, την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών, το θεσμικό πλαίσιο, που τον καθιστούν ολοένα και πιο αδύναμο παίκτη σε μία όλο και πιο ανταγωνιστική και σύνθετη διεθνή αγορά και «έρμαιο» των διεθνών γεωπολιτικών εξελίξεων».

Αναλύοντας το τουριστικό προιόν στην Ελλάδα είπε ότι χαρακτηριστικό του αποτελεί η τριπλή συγκέντρωση:

-Θεματική συγκέντρωση , γύρω από το κυρίαρχο προϊόν «ήλιος και θάλασσα»,

-Γεωγραφική συγκέντρωση, κατά μήκος της παράκτιας ζώνης και

-Χρονική συγκέντρωση, στους θερινούς μήνες.

Στο πλαίσιο μιας άλλης εθνικής στρατηγικής για τον ελληνικό τουρισμό υπογράμμισε: «Οι αποφάσεις και οι στρατηγικές για τα αναπτυξιακά μοντέλα, τόσο συνολικά όσο και ειδικότερα στον τουριστικό κλάδο, δεν μπορεί να εκπονούνται ερήμην των ανθρώπων του: των μικρομεσαίων επιχειρηματιών και των εργαζόμενων που με την καθημερινή τους προσπάθεια κρατάνε τη χώρα και τον κλάδο τους όρθιους. Εμείς βλέπουμε τουρισμός ως ένα όχημα μέσα από το οποίο μπορούμε να προωθήσουμε τον συνολικό μετασχηματισμό της ελληνικής οικονομίας στην κατεύθυνση της πράσινης και βιώσιμης ανάπτυξης».

Πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Τσαπανίδου: Ψεύτικες υποσχέσεις από ΝΔ και για τις προσλήψεις στο Δημόσιο

gazzetta
gazzetta reader insider insider