Δίχως τέλος μοιάζει για τη Boeing η κρίση με τα αεροσκάφη 737 Max που βρίσκονται καθηλωμένα στο έδαφος από τον περασμένο Μάρτιο, μετά τα δύο αεροπορικά δυστυχήματα του προηγούμενου χρόνου, που κόστισαν τη ζωή σε 346 ανθρώπους.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, τα 737 Max θα αργήσουν να «πετάξουν» ξανά στους αιθέρες, καθώς η επιστροφή τους δεν θα πραγματοποιηθεί πριν τα μέσα του 2020.

Σύμφωνα με το CNBC, οι εποπτικές αρχές θα παρατείνουν τον έλεγχο στο σύστημα ελέγχου πτήσης, γεγονός που αναμένεται να παρατείνει την καθήλωση των αεροσκαφών μέχρι τα μέσα του 2020. Προηγουμένως, η εταιρεία προέβλεπε ότι οι εποπτικές αρχές θα ανάψουν το «πράσινο φως» εντός του Ιανουαρίου.

Ανεστάλη η διαπραγμάτευση της μετοχής της Boeing

Με το που έγινε γνωστή η είδηση, η μετοχή της Boeing οδηγήθηκε σε βουτιά 5,5%.

Στη συνέχεια, ανεστάλη η διαπραγμάτευση της μετοχής.

Ζητά δάνειο 10 δισ. δολαρίων για να βάλει τέλος στην κρίση των 737 Max

Όπως έγινε νωρίτερα γνωστό, η Boeing βρίσκεται σε συζητήσεις με τις τράπεζες, προκειμένου να διασφαλίσει δάνειο τουλάχιστον 10 δισ. δολαρίων, σε μια απέλπιδα προσπάθεια να βάλει τέλος στην κρίση των 737 Max.

Η Boeing έχει ήδη έρθει σε επαφές με μεγάλες αμερικανικές τράπεζες, ενώ θετικά στο αίτημα της εταιρείας φέρεται να έχουν απαντήσει, μέχρι στιγμής, οι Citigroup, Bank of America Merrill Lynch, Wells Fargo και JP Morgan.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η Boeing έχει μέχρι στιγμής διασφαλίσει δάνειο ύψους 6 δισ. δολαρίων, ενώ ταυτόχρονα επιδιώκει να το αυξήσει, ενισχύοντας τις επαφές με τις τράπεζες. Η εταιρεία στοχεύει σε δάνειο διετούς διάρκειας.

«Καμπανάκι» για υποβάθμιση

Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη εβδομάδα ο οίκος αξιολόγησης Moody’s προειδοποίησε τη Boeing πως δεν αποκλείεται να προχωρήσει σε υποβάθμιση της πιστοληπτικής της ικανότητας, λόγω της κρίσης των 737 Max.

«Οι πρόσφατε εξελίξεις υποδεικνύουν πως η ανάκαμψη της εταιρείας θα είναι περισσότερο κοστοβόρα και θα αργήσει πολύ να έρθει», προειδοποίησαν οι αναλυτές του οίκου.

Να σημειωθεί εδώ πως στο προηγούμενο τρίμηνο, το συνολικό χρέος της Boeing είχε ανέλθει στα 25 δισ. δολάρια, ενώ μέχρι στιγμής η κρίση των 737 Max έχει κοστίσει σε έσοδα για την εταιρεία πάνω από 1 δισ. δολάρια.