To πλαίσιο με το οποίο θα πραγματοποιούνται και θα επικοινωνούνται οι προσφορές και οι προωθητικές ενέργειες σε είδη μαζικής κατανάλωσης θέτει η υπουργική απόφαση με στόχο την σωστή ενημέρωση του καταναλωτή από τις πρακτικές που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις.
Συγκεκριμένα ως πρόσφορες και προωθητικές ενέργειες σύμφωνα με την υπουργική απόφαση θεωρούνται:
-Η πώληση προϊόντος το οποίο δηλώνεται ότι πωλείται σε συσκευασία που εμπεριέχει επιπλέον ποσότητα προϊόντος ως δώρο για τον καταναλωτή.
- Η πώληση προϊόντος το οποίο δηλώνεται ότι πωλείται φθηνότερα.
- Η πώληση πολυσκευασίας που αποτελείται από περισσότερα του ενός ίδια προϊόντα στα οποία εμπεριέχεται μια ή περισσότερες συσκευασίες δώρο ή προσφέρεται σε χαμηλή τιμή.
- Η πώληση προϊόντος για το οποίο δηλώνεται ότι πωλείται μαζί με άλλο όμοιο ή άλλο προϊόν ως δώρο.
- Πώληση προϊόντος η οποία συνοδεύεται από εκπτωτικά κουπόνια που διανέμονται εντός ή εκτός του καταστήματος.
-Προϊόντα τα οποία εντάσσονται σε προγράμματα πιστότητας
Από τις προωθητικές αυτές ενέργειες το οικονομικό όφελος για τον καταναλωτή θα πρέπει να είναι εμφανές να προκύπτει άμεσα. Επιπλέον σε κάθε πινακίδα λιανικής πώλησης αλλά και στα φυλλάδια προσφορών θα πρέπει να αναγράφεται υποχρεωτικά εκτός από την τιμή πώλησης του προϊόντος που βρίσκεται σε προωθητική ενέργεια και η τιμή μονάδας μέτρησης πριν από την προωθητική ενέργεια. Επίσης στις περιπτώσεις προωθητικών ενεργειών που προϋποθέτουν την αγορά δυο συσκευασιών ίδιου προϊόντος θα πρέπει να αναγράφεται υποχρεωτικά εμφανώς η αρχική και τελική τιμή πώλησης όπως αυτή διαμορφώνεται ανά συσκευασία μετά την προωθητική ενέργεια. Για τους παραβάτες προβλέπονται πρόστιμα έως και 3.000 ευρώ.