Το δικαίωμα του καταναλωτή, να επιστρέψει εντός 14 ημερών ένα προϊόν που αγόρασε μέσω της ιστοσελίδας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, κατοχυρώνει ο Κώδικας Δεοντολογίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο, που προωθεί το υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης. Σύμφωνα με τη σχετική διάταξη του Κώδικα, ο καταναλωτής έχει αναφαίρετο δικαίωμα αναιτιολόγητης και αζήμιας υπαναχώρησης από την αγορά του.
Ειδικότερα, πριν ο καταναλωτής δεσμευτεί με κάποιας μορφής σύμβαση, ο προμηθευτής πρέπει να τον ενημερώσει, με σαφή, ευκρινή και κατανοητό τρόπο, στη γλώσσα του, για το δικαίωμά του να υπαναχωρήσει χωρίς καμία αιτία και χωρίς καμία ζημιά για τον ίδιο εντός της νομίμως προβλεπόμενης προθεσμίας των 14 ημερών, που αρχίζει από το χρονικό σημείο που καθορίζει κάθε φορά ο νόμος.
Παράλληλα είναι υποχρεωμένος ο πωλητής να τον ενημερώνει για τους όρους, τις προϋποθέσεις, τις εξαιρέσεις και τη διαδικασία άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, αλλά και για τις συνέπειες από την άσκηση, λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαιτερότητα κάθε προϊόντος και υπηρεσίας.
Επίσης, στις περιπτώσεις υποβολής αιτήματος παραγγελίας από τον καταναλωτή η επιχείρηση υποχρεώνεται να παραδίδει ή να αποστέλλει άμεσα αποδεικτικό παραλαβής του αιτήματος παραγγελίας το οποίο να αναγράφει σαφώς την ημερομηνία παραλαβής και επιβεβαίωση αυτής. Ο Κώδικας Δεοντολογίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο στον οποίο περιέχεται η σχετική διάταξη αποτελεί το απαραίτητο πλαίσιο για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών, την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών, την προστασία προσωπικών δεδομένων και την ασφάλεια των συναλλαγών για online αγορές.