Οι Έλληνες επιμένουν ελληνικά

Δήμητρα Σκούφου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Οι Έλληνες επιμένουν ελληνικά

Αν και η τιμή και δευτερεύοντος η αξιοπιστία του προϊόντος τείνει να αποτελέσει το βασικό κριτήριο επιλογής για τις αγορές των Ελλήνων καταναλωτών, η χώρα προέλευσης συνεχίζει να επηρεάζει τις επιλογές τους. Αυτό δείχνει η διαχρονική πανελλαδική έρευνα της Kάπα Research για την Οικονομία και την Ανάπτυξη στην Ελλάδα η οποία παρουσιάστηκε σε εκδήλωση της πρωτοβουλίας «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» .

Σύμφωνα με την έρευνα, η χώρα παραγωγής αποτελεί για τους Έλληνες καταναλωτές το βασικό κριτήριο επιλογής αναφορικά με τα τρόφιμα και τα ποτά με ποσοστό 32,5%, ενώ ακολουθεί η τιμή με ποσοστό 28,5%, οι προσφορές και οι εκπτώσεις με 24% και η μάρκα των προϊόντων με 14,5%.

Σχεδόν το ¼ των καταναλωτών προτιμά να αγοράζει ελληνικά προϊόντα, με το 37% να δίνει προτεραιότητα σε εκείνα που παράγονται στην Ελλάδα ασχέτως της εθνικότητας της εταιρείας που τα παράγει.

Την ίδια στιγμή, σε είδη ένδυσης και υπόδησης αλλά και σε είδη προσωπικής υγιεινής, η προέλευση του προϊόντος δίνει τη θέση της στην τιμή αφού μόλις ένας στους 10 καταναλωτές επιλέγει με βάση τη χώρα προέλευσης όταν η τιμή καθορίζει τις επιλογές σε είδη ένδυσης και υπόδησης για τους 3 στους 10 καταναλωτές, ενώ για τα είδη προσωπικής υγιεινής για τους 4 στους 10.

Η ίδια έρευνα δείχνει επίσης ότι η συμπεριφορά των καταναλωτών έχει επηρεαστεί σημαντικά από τα capital controls, αφού το 65,5% πλέον χρησιμοποιεί κάρτα η ηλεκτρονική τραπεζική για τις πληρωμές του, το 48,5% προσέχει τα έξοδα του περισσότερο απ΄ ότι στο παρελθόν ενώ το 21% έχει αναβάλει κάποια αγορά και το 19,5% έχει αναβάλει κάποιο προγραμματισμένο σχέδιο.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider