Διατήρησε τo guidance η BMW για το σύνολο του 2026 την Πέμπτη, παρά τους δασμούς των ΗΠΑ και τη μείωση 32% στα κέρδη προ φόρων (Earnings Before Taxes - EBT), υποστηρίζοντας ότι η ισχυρή παρουσία της στον κατασκευαστικό κλάδο της Γερμανίας, της δίνει πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της.
Υπενθυμίζεται πως η Volkswagen και η Mercedes-Benz υποβάθμισαν το guidance τους καθώς οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν δασμό 15% που συμφωνήθηκε μεταξύ της επικεφαλής της Κομισιόν, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν και του προέδρου των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, ο οποίος είναι χαμηλότερος από τον τρέχοντα συντελεστή 27,5% για τα αυτοκίνητα, αλλά εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό εμπόδιο για τις επιχειρήσεις τους που επικεντρώνονται στις εξαγωγές.
Η BMW, της οποίας το μεγαλύτερο εργοστάσιο βρίσκεται στις ΗΠΑ και είναι ο κορυφαίος εξαγωγέας αυτοκινήτων της Γερμανίας σε αξία, εξακολουθεί να αναμένει ότι τα κέρδη προ φόρων για το 2025 θα είναι στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος, όταν κατέγραψε λίγο κάτω από 11 δισ. ευρώ.
Έχει επίσης προβλέψει περιθώριο EBIT για τον αυτοκινητιστικό της τομέα της τάξης του 5-7%. «Η παρουσία μας στις ΗΠΑ μας βοηθά να περιορίσουμε τον αντίκτυπο των δασμών», τόνισε με ανακοίνωσή του ο οικονομικός διευθυντής, Γουόλτερ Μερτλ. «Χάρη στον ακριβή οικονομικό έλεγχο, βάσει υπολογισμένων προβλέψεων, βρισκόμαστε σταθερά σε καλό δρόμο για να επιτύχουμε τους στόχους μας για το έτος στο εξάμηνο», πρόσθεσε.
Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, τα κέρδη προ φόρων μειώθηκαν κατά 32% στα 2,6 δισ. ευρώ, επηρεασμένα από τις συναλλαγματικές ισοτιμίες και τη μείωση των πωλήσεων για την Κίνα που κατρακύλησαν κατά 15,5% κατά το πρώτο εξάμηνο. Τα EBT ήταν, ωστόσο, ελαφρώς υψηλότερα από τις προσδοκίες των αναλυτών. Το περιθώριο EBIT για τον αυτοκινητοβιομηχανικό κλάδο ανήλθε στο 5,4%, ελάχιστα χαμηλότερα από την πρόβλεψη των αναλυτών για 5,5%, αλλά εντός του εύρους-στόχου του 5% έως 7% για το 2025.