Στην γερμανική πλατφόρμα streaming Dyn Media, επενδύει ο Όμιλος Schwarz, ιδιοκτήτης της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Lidl. Σύμφωνα με το Bloomberg, ο Όμιλος Schwarz θα αποκτήσει μερίδιο περίπου 42,5% στην Dyn Media, όσο διαθέτει και η Axel Springer, ο μεγαλύτερος μέτοχος της πλατφόρμας.
Παράλληλα, στα χέρια της Deutsche Fussball Liga (DFL), ο φορέας διοργάνωσης των γερμανικών πρωταθλημάτων ποδοσφαίρου, θα βρεθεί το 6,5%, ενώ στην κατοχή του ιδρυτή της Dyn, Κρίστιαν Σάιφερτ, θα βρεθεί το υπόλοιπο ποσοστό.
«Το κεφάλαιο που αντλήθηκε θα μας επιτρέψει να επεκτείνουμε την παρουσία μας, να αναπτύξουμε νέους επιχειρηματικούς τομείς - όπως η προσαρμογή της πλατφόρμας μας σε νέα δεδομένα - και ενδεχομένως να διευρύνουμε τις ιδέες μας σε διεθνές επίπεδο», υπογράμμισε ο Σάιφερτ.
Ο τελευταίος γύρος χρηματοδότησης αποτιμά την Dyn Media σε περίπου 80 εκατ. ευρώ, η οποία συνεργάζεται με την UniCredit για την προσέλκυση ενδιαφέροντος από τηλεοπτικούς φορείς καθώς και από χρηματοοικονομικούς επενδυτές.
Η Dyn που ιδρύθηκε το 2021 και έκανε πρεμιέρα τον Αύγουστο του 2023, μεταδίδει αγώνες ανδρών και γυναικών σε μπάσκετ, χάντμπολ, βόλεϊ, πινγκ πονγκ και χόκεϊ. Χρεώνει μηνιαία συνδρομή 19,50 ευρώ ενώ προβάλει πάνω από 3.000 ματς σε κάθε σεζόν.