Ψαρρής (Bain & Company): Το customer experience είναι ο πιο ισχυρός μοχλός εταιρικού μετασχηματισμού και δημιουργία αξίας

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ψαρρής (Bain & Company): Το customer experience είναι ο πιο ισχυρός μοχλός εταιρικού μετασχηματισμού και δημιουργία αξίας
Επεσήμανε ότι οι ικανοποιημένοι πελάτες αγοράζουν διπλάσια προϊόντα ενώ οι πιθανότητες αλλαγής παρόχου είναι δύο φορές λιγότερες.

Η πελατοκεντρική προσέγγιση στη σύγχρονη τραπεζική ως όχημα μετασχηματισμού, τέθηκε στο επίκεντρο συζήτησης στο πλαίσιο του 10ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 9 -12 Απριλίου.

«Το customer experience είναι ο πιο ισχυρός μοχλός εταιρικού μετασχηματισμού και δημιουργία αξίας, καθώς η εμπειρία του πελάτη είναι πλέον το προϊόν. Όταν ένας οργανισμός βάζει τον πελάτη στο επίκεντρο αποκτά σημαντικό πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό και αυτό σημαίνει περισσότερα έσοδα και περισσότερα κέρδη» δήλωσε ο Δημήτρης Ψαρρής, Managing Partner Ελλάδας, Bain & Company.

Επεσήμανε ότι οι ικανοποιημένοι πελάτες αγοράζουν διπλάσια προϊόντα ενώ οι πιθανότητες αλλαγής παρόχου είναι δύο φορές λιγότερες.

Σύμφωνα με τον κ. Ψαρρή, τα περιθώρια βελτίωσης είναι πολύ σημαντικά σε σχέση με τις τράπεζες του εξωτερικού, ενώ όπως υπογράμμισε «ο πελάτης δεν περιμένει το τεχνικά σωστό, αλλά προσδοκά ενσυναίσθηση».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Στόχος οι Έλληνες που σκέφτονται - Τι θα φέρει η επιστροφή Γεραπετρίτη στο Μαξίμου; - Margaret ετών 102!

Υπολογισμός φοροελαφρύνσεων με λίγα κλικς - Άνοιξε η εφαρμογή

Άλμα κερδών για τη Σουρωτή του Ιβάν Σαββίδη - Πού επενδύει

gazzetta
gazzetta reader insider insider