«Μύρισαν» κέρδη για τη Sephora – Το δυνατό 2023 και οι ισχυρές προοπτικές για το 2024

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
«Μύρισαν» κέρδη για τη Sephora – Το δυνατό 2023 και οι ισχυρές προοπτικές για το 2024
Τι δείχνουν οι οικονομικές καταστάσεις της θυγατρικής του κολοσσού LVMH.

Σε ένα πολύ δυνατό 2024 ποντάρει η εταιρεία Sephora Greece, η αλυσίδα καταστημάτων συνώνυμο της περιποίησης και της ομορφιάς.

Τα πρώτα μηνύματα της τρέχουσας χρονιάς κρίνονται παραπάνω από ενθαρρυντικά, καθώς ο κύκλος εργασιών για το πρώτο εξάμηνο του νέου έτους εμφανίζει αύξηση κατά 27% σε σχέση με πέρυσι, ενώ το μικτό κέρδος ανέρχεται στο 46,3% έναντι 45,9% την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, η αύξηση του τζίρου οφείλεται στη συνεχή αύξηση της εγχώριας και όχι μόνο κατανάλωσης, ενώ σημαντική κρίνεται και η συμβολή του τουριστικού ρεύματος.

Την ίδια στιγμή, η πολιτική αφενός μείωσης των εκπτώσεων αλλά και του μείγματος των πωλήσεων οδήγησαν σε αύξηση του καθαρού περιθωρίου κέρδους σε 40,2% το 2024 από 39% στο πρώτο εξάμηνο του 2023, χωρίς όμως να επηρεαστούν αρνητικά οι πωλήσεις.

Ξεπέρασε τα 80 εκατ. ευρώ ο κύκλος εργασιών το 2023

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας που καταχωρήθηκαν στο ΓΕΜΗ πριν από λίγες ώρες, η χρήση 2023 κρίνεται ιδιαίτερα επιτυχημένη για τη Sephora Greece. Και αυτό γιατί ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 80,1 εκατ. ευρώ έναντι 54,4 εκατ. ευρώ το 2022, αυξημένος κατά 47,3%, λόγω των υψηλών επιδόσεων του ελληνικού τουρισμού, της αυξημένης εγχώριας κατανάλωσης, αλλά και λόγω της αύξησης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών δεδομένης της οριστικής άρσης των μέτρων κατά της πανδημίας.

«Με το 2023 να καθιερώνεται ως το νέο έτος ρεκόρ και ορόσημο, η συζήτηση κατευθύνεται στο αν η εταιρεία το 2024 θα καταφέρει να επιτύχει ακόμη υψηλότερες επιδόσεις», τονίζεται στην οικονομική έκθεση.

Το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 47,1% το 2023 από 44,4% το 2022, ενώ το καθαρό αποτέλεσμα της χρήσης 2023 ανέρχεται σε κέρδη ύψους 8,47 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών της τάξης των 6,29 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση.

Επενδύσεις ύψους 2,139 εκατ. ευρώ

Μέσα στο 2023 η εταιρεία προχώρησε σε νέες επενδύσεις συνολικής αξίας 2,139 εκατ. ευρώ, από τις οποίες 1,923 εκατ. ευρώ αφορούσαν στην ανανέωση των κτηριακών της εγκαταστάσεων, συμπεριλαμβανομένου και λοιπού εξοπλισμού, ενώ ένα ποσό ύψους 216 χιλ. ευρώ διοχετεύθηκε στην ανάπτυξη και την υλοποίηση πλάνου συντήρησης και ανανέωσης λογισμικού.

Τι έχει αλλάξει στην πολιτική των εκπτώσεων

Όπως έχει ήδη γράψει το insider.gr, από τη χρήση του 2022 η Sephora προχώρησε σε αλλαγή της πολιτικής των εκπτώσεων.

Η αλλαγή αυτή σηματοδότησε τον δραστικό περιορισμό των εκπτώσεων, με αύξηση του καθαρού και κατ’ επέκταση του μικτού περιθωρίου κέρδους.

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι καταναλωτές έχουν ανταποκριθεί θετικά σε αυτή την αλλαγή πολιτικής και έχουν αυξήσει την αγοραστική τους δύναμη.

Πώς ξεκίνησαν όλα...

Η αλυσίδα καταστημάτων Sephora ξεκίνησε στη Γαλλία το 1970, ενώ από το 1997 έγινε μέρος του Moet Hennessy Louis Vuitton Group (LVMH Group), του μεγαλύτερου ομίλου πολυτελείας στον κόσμο.

Σήμερα, η Sephora διαθέτει περισσότερα από 600 καταστήματα στην Ευρώπη και περίπου 1.900 καταστήματα διεθνώς.

Στην Ελλάδα, στο τέλος του 2023, διατηρούσε ένα δίκτυο 30 καταστημάτων, ενώ απασχολούσε 374 άτομα, από 333 το 2022.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

«Ξεπουλάνε» τα ρολόγια Rolex στην Ελλάδα – Έπιασε τα 93 εκατ. ο τζίρος της εταιρείας

Τζίρος 342,9 εκατ. ευρώ για την Ελαΐς Unilever - Πλήρωσε το πρόστιμο του ΥΠΑΝ, έχει προσφύγει στα διοικητικά δικαστήρια

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider