Ελληνικό - Lamda: ΑΚΤΩΡ, ΑΒΑΞ, Μυτιληναίος διεκδικούν την κατασκευή του Μητροπολιτικού Πάρκου

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Ελληνικό - Lamda: ΑΚΤΩΡ, ΑΒΑΞ, Μυτιληναίος διεκδικούν την κατασκευή του Μητροπολιτικού Πάρκου
Τρεις ισχυρές εγχώριες κατασκευαστικές εταιρείες φέρονται να διεκδικούν την κατασκευή της πρώτης φάσης ανάπτυξης του Μητροπολιτικού Πάρκου στο Ελληνικό που προωθεί η Lamda Development. Ποιο είναι το συνολικό έργο των 250 εκατ. ευρώ.

Τρεις ισχυρές εγχώριες κατασκευαστικές εταιρείες φέρονται να διεκδικούν την κατασκευή της πρώτης φάσης ανάπτυξης του Μητροπολιτικού Πάρκου στο Ελληνικό που προωθεί η Lamda Development. Ειδικότερα, όπως τουλάχιστον αναφέρουν πληροφορίες της αγοράς, οι ΑΚΤΩΡ, ΑΒΑΞ και Μυτιληναίος εμφανίζονται να έχουν δώσει προσφορές στον διαγωνισμό για ένα εμβληματικό και... περιβαλλοντικό project που θα έχει στο επίκεντρό του την αρχή της βιωσιμότητας, ήτοι για το «Μητροπολιτικό Πάρκο» στο Ελληνικό (που θα ολοκληρωθεί έως το 2025 με αρχές 2026), τουλάχιστον για την πρώτη φάση του (παραθαλάσσιο μέτωπο, ανοιχτοί χώροι).

Πρότυπο αειφόρου ανάπτυξης, διαβίωσης και αναψυχής

Υπενθυμίζεται ότι παλιότερα, ο CEO της Lamda, Οδυσσέας Αθανασίου, είχε αναφέρει ότι μεταξύ των διαγωνισμών που αναμένονται για το 2023 είναι και αυτός για την κατασκευή του «Πάρκου», εκτιμώμενου κόστους περί των 250 εκατ. ευρώ (στο σύνολο της ανάπτυξης). Το Πάρκο του Ελληνικού θα κατασκευαστεί και θα λειτουργήσει αποκλειστικά με χρήματα του επενδυτή χωρίς το Ελληνικό Δημόσιο, οι όμοροι Δήμοι και οι πολίτες να πληρώσουν ούτε ένα ευρώ. Ένα μεγάλο τμήμα του Πάρκου του Ελληνικού θα ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2025. Θυμίζουμε πως τη διαμόρφωση ανέλαβε το διεθνούς φήμης γραφείο Sasaki, το οποίο έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει μερικά από τα μεγαλύτερα και πιο εντυπωσιακά αστικά πάρκα σε όλον τον κόσμο, σε συνεργασία με το ελληνικό γραφείο Δοξιάδη.

Βασικό κομμάτι του σχεδιασμού του εισηγμένου ομίλου για τον Πόλο του Ελληνικού είναι η δημιουργία ενός εκτεταμένου δικτύου διαδρομών, μεγαλύτερου των 50 χιλιομέτρων, με πεζόδρομους, ποδηλατόδρομους και δρόμους ήπιας κυκλοφορίας. Σε αυτό θα περιλαμβάνεται και ένας μοναδικός πεζόδρομος πλάτους 56 μέτρων και μήκους πάνω από 2,5 χλμ., που θα συνδέει την λεωφόρο Βουλιαγμένης με το Παράκτιο Μέτωπο μέσω του Πάρκου του Ελληνικού. Έτσι, το πάρκο θα ξεκινά από τις παρυφές του Υμηττού και θα εκτείνεται ως τη θάλασσα συνδέοντας τους γύρω Δήμους και ενώνοντας τις νέες γειτονιές που θα δημιουργηθούν.

Ήδη ένα κομμάτι του, το Experience Park, συνολικής έκτασης 75 στρεμμάτων άνοιξε για το κοινό από τον Δεκέμβριο του 2021, πολύ νωρίτερα από το αναμενόμενο. Με αφετηρία το Experience Park, το Πάρκο του Ελληνικού θα μεγαλώνει μέχρι να γίνει το μεγαλύτερο παράκτιο πάρκο στην Ευρώπη, το οποίο θα καλύπτει μία έκταση 2.000.000 τ.μ. και θα προσφέρει μοναδικές εμπειρίες σε όσους το επισκέπτονται. Όπως είχε τονιστεί μόνο το κόστος των μελετών του Πάρκου μέχρι το καλοκαίρι ξεπερνούσε τα 7 εκατ. ευρώ, ποσό που έχει καλυφτεί πλήρως από τον επενδυτή. Το Experience Park προσφέρει μια πληθώρα δραστηριοτήτων και εμπειριών για κάθε ηλικία και κάθε προτίμηση. Έχει σχεδιαστεί με στόχο να δημιουργήσει μια νέα πράσινη όαση για τους Αθηναίους, και να αποτελέσει πρότυπο αειφόρου διαβίωσης και αναψυχής.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

«Βγαίνει η αξία» της νέας σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού – Το timing των θερινών προσφορών

Intrakat: Κύριος ανάδοχος του Riviera Tower στο Ellinikon Project

Αττική Οδός: Σχέδιο για υλοποίηση των οδικών επεκτάσεων μέσω «Πρότυπων Προτάσεων»

gazzetta
gazzetta reader insider insider