Η TeamViewer προσφέρει μια σειρά από οφέλη στους συνεργάτες του καναλιού του μέσω του νέου προγράμματος συνεργατών TeamUP που ξεκίνησε πρόσφατα. Το πρόγραμμα συνοδεύεται από μια εύχρηστη και εντελώς νέα, ενοποιημένη πύλη συνεργατών, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.
Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για ένα ευρύ φάσμα συνεργατών, συμπεριλαμβανομένων μεταπωλητών, διανομέων, συνεργατών, διαχειριζόμενων παρόχων υπηρεσιών και ολοκληρωμένων συστημάτων, οι οποίοι μπορούν να επωφεληθούν από αποκλειστικές εκπτώσεις, αποκλειστική υποστήριξη και ολοκληρωμένη εκπαίδευση πωλήσεων μαζί με μια ευρεία ποικιλία πιστοποιήσεων.
Βασικά στοιχεία του site είναι η δυνατότητα καταχώρισης συμφωνιών, μια προσωποποιημένη πλατφόρμα εκπαίδευσης και μια βιβλιοθήκη για εργαλεία marketing, σε συνδυασμό με πληροφορίες για την τρέχουσα κατάσταση της συνεργασίας και τη δυνατότητα να δουν ή να ζητήσουν τα οφέλη απευθείας μέσω της πλατφόρμας.
«Προσπαθούμε πάντα να βελτιώσουμε τη συνεργασία με το σύστημα του καναλιού μας και, ως εκ τούτου, παρουσιάσαμε ένα νέο πρόγραμμα και μια πλατφόρμα συνεργατών», λέει ο Jan Junker, Executive Vice President Solution Sales της TeamViewer. «Οι πωλήσεις καναλιών αποτελούν σημαντικό μέρος της στρατηγικής μας, καθώς οι συνεργάτες διαθέτουν τοπική τεχνογνωσία και δίκτυα που συμβάλλουν στην ενίσχυση της επιτυχίας μας. Θα ενώσουμε ενεργά τις δυνάμεις μας με τους συνεργάτες μας και τον οργανισμό άμεσων πωλήσεων για να προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στους πελάτες μας.»
Το νέο, ενοποιημένο πρόγραμμα είναι διαθέσιμο για όλους τους συνεργάτες της TeamViewer, ανεξάρτητα από τη λύση που πωλούν, συμπεριλαμβανομένης της λύσης παραγωγικότητας Frontline που βασίζεται στη ροή εργασιών της TeamViewer για πρώτη φορά. Διαθέτει τρία διαφορετικά επίπεδα, Business , Premium και Champion, το καθένα με εξατομικευμένες εκπτώσεις και προνόμια, όπως κοινές καμπάνιες μάρκετινγκ και πρόσβαση σε αποκλειστικούς πόρους.