Το Netflix εξετάζει επιπλέον χρέωση για το μοίρασμα των κωδικών πρόσβασης

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Το Netflix εξετάζει επιπλέον χρέωση για το μοίρασμα των κωδικών πρόσβασης
Το δοκιμαστικό πρόγραμμα θα ξεκινήσει τις επόμενες εβδομάδες σε τρεις μικρότερες αγορές — τη Χιλή, την Κόστα Ρίκα και το Περού.

Ένα νέο πρόγραμμα χρέωσης των χρηστών που μοιράζονται τον κωδικό τους με άλλους χρήστες εκτός σπιτιού εξετάζει η Netflix, έπειτα από πολλά χρόνια που κάνει τα «στραβά μάτια».

Το δοκιμαστικό πρόγραμμα θα ξεκινήσει τις επόμενες εβδομάδες σε τρεις μικρότερες αγορές — τη Χιλή, την Κόστα Ρίκα και το Περού. Οι χρήστες που μοιράζονται τους κωδικούς πρόσβασης θα έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν δύο «υπολογαριασμούς» για άτομα εκτός του νοικοκυριού τους, με επιπλέον χρέωση — 2,99 δολάρια το μήνα στην Κόστα Ρίκα, για παράδειγμα — και αυτοί οι χρήστες θα χρειάζονται κωδικό επαλήθευσης για να συνδεθούν.

«Τον τελευταίο χρόνο επεξεργαζόμαστε τρόπους να επιτρέψουμε στα μέλη που μοιράζονται τους κωδικούς να το κάνουν εύκολα και με ασφάλεια, ενώ παράλληλα να πληρώνουν λίγο περισσότερα», δήλωσε ο Chengyi Long, διευθυντής καινοτομίας προϊόντων του Netflix, σε ανάρτηση. «Αναγνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι έχουν πολλές επιλογές ψυχαγωγίας, επομένως θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι τυχόν νέες δυνατότητες είναι ευέλικτες και χρήσιμες για τα μέλη, των οποίων οι συνδρομές χρηματοδοτούν όλες τις υπέροχες τηλεοπτικές και ταινίες μας».

«Θα εργαστούμε για να κατανοήσουμε τη χρησιμότητα των νέων χαρακτηριστικών για τα μέλη σε αυτές τις τρεις χώρες προτού κάνουμε αλλαγές οπουδήποτε αλλού στον κόσμο», είπε ο Λονγκ, προτείνοντας ότι εάν το πρόγραμμα είναι επιτυχές, θα μπορούσε να αναπτυχθεί σε ευρύτερη βάση.

Τον Ιανουάριο, το Netflix ανακοίνωσε την πρώτη αύξηση τιμής σε διάστημα δύο ετών.

Η εταιρεία ξεκίνησε να «καταπολεμά» τους κοινόχρηστους κωδικούς πρόσβασης πέρυσι, ειδοποιώντας κάποιους χρήστες ότι πρέπει να ανοίξουν τους δικούς τους λογαριασμούς.

Ενώ το Netflix είχε περίπου 222 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως μέχρι το τέλος του 2021, μια έρευνα της εταιρείας Magid τον Φεβρουάριο του 2020 έδειξε ότι περίπου το ένα τρίτο των συνδρομητών μοιράζονται τον κωδικό πρόσβασής τους με κάποιον εκτός του νοικοκυριού τους.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Shopflix και ecouriermarket.com αμφισβητούν τα Skroutz.gr και Public.gr  -Ξεκινά ο «πόλεμος» των marketplace

Ρώσοι επιχειρηματίες δημιουργούν το ρωσικό υποκατάστατο του Instagram - Το όνομα αυτού «Rossgram»

«Γκάζι» στα έργα ψηφιακού Μετασχηματισμού - Έρχονται 60 έργα αξίας €1,5 δισ. το επόμενο εξάμηνο

gazzetta
gazzetta reader insider insider