Άνοιξε η πλατφόρμα για αποζημίωση στους εγκλωβισμένους της Αττικής Οδού

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Άνοιξε η πλατφόρμα για αποζημίωση στους εγκλωβισμένους της Αττικής Οδού
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Περισσότερες λεπτομέρειες θα υπάρχουν στο site της Αττικής Οδού ενώ θα εκδοθεί και σχετική ανακοίνωση.

Άνοιξε η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή αίτησης από όσους πολίτες εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό τις ημέρες του χιονιά, προκειμένου να πάρουν τις αποζημιώσεις των 2.000 ανά αυτοκίνητο.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα υπάρχουν στο site της Αττικής Οδού ενώ θα εκδοθεί και σχετική ανακοίνωση.

Σε αυτή τη φάση οι πολίτες θα κληθούν να δηλώσουν στοιχεία του οχήματός τους στις εισόδους και εξόδους από τις οποίες μπήκαν και εξήλθαν καθώς και την ώρα εισόδου και εξόδου από αυτές. Θα τους ζητηθούν επίσης να δώσουν τηλέφωνο, μέιλ και τραπεζικό λογαριασμό.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ταμείο Ανάκαμψης: Ο διπλός κίνδυνος για κονδύλια και δαπάνες – Πώς μπορεί να εκτροχιαστεί ο προϋπολογισμός

Κτηματολόγιο: Τι φέρνει η επόμενη ημέρα για τις Πολεοδομίες και την αγορά ακινήτων

Τα 5,33 ευρώ ανά κιλό λαγοκέφαλου είναι περιβαλλοντικό μέτρο ή επίδομα σε ψαράδες;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider