«Πήγε» Λάρισα το οnline delivery του Σκλαβενίτη – Ακολουθούν ακόμη δυο περιοχές ως το τέλος του χρόνου

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
«Πήγε» Λάρισα το οnline delivery του Σκλαβενίτη – Ακολουθούν ακόμη δυο περιοχές ως το τέλος του χρόνου
Διαθέσιμο και στην περιοχή της Λάρισας είναι πλέον, από τις αρχές Οκτωβρίου, το sklavenitis.gr. H Λάρισα αποτελεί τον δεύτερο σταθμό μετά την Αττική και την πρώτη πόλη ενεργοποίησης του ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ eMarket στην περιφέρεια.

Διαθέσιμο και στην περιοχή της Λάρισας είναι πλέον, από τις αρχές Οκτωβρίου, το sklavenitis.gr. H Λάρισα αποτελεί τον δεύτερο σταθμό μετά την Αττική και την πρώτη πόλη ενεργοποίησης του ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ eMarket στην περιφέρεια.

Καθώς η ανάπτυξη και επέκταση του ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ eMarket παραμένει βασικός πυλώνας στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας, μέχρι το τέλος της χρονιάς αναμένεται, σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία, η λειτουργία του σε δυο νέες περιοχές αλλά και η ένταξη νέων κωδικών και κατηγοριών.

Πλήρης κάλυψη της Λάρισας και των γύρω περιοχών

Με περισσότερους από 12.000 κωδικούς ειδών ευρείας κατανάλωσης σε τιμές τόσο φθηνά όσο πουθενά, το ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ eMarket καλύπτει πλήρως τη Λάρισα αλλά και τις γύρω περιοχές, προσφέροντας στους καταναλωτές έναν εύκολο, γρήγορο και απλό τρόπο αγοράς βασικών αγαθών μέσω υπολογιστή, tablet ή smartphone.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, οι τιμές των προϊόντων στο ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ eMarket είναι οι ίδιες με αυτές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας δέχεται παραγγελίες όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας και η πληρωμή γίνεται με όλους τους τρόπους που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα της εταιρείας (κάρτα, μετρητά, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό).

Οι παραδόσεις για αγορές άνω των 30 ευρώ είναι δωρεάν και πραγματοποιούνται τις ημέρες Δευτέρα έως Σάββατο από τις 8:00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.

Η εξυπηρέτηση και η προετοιμασία των ηλεκτρονικών παραγγελιών στην περιοχή της Λάρισας πραγματοποιείται μέσω του τοπικού hyper καταστήματος της αλυσίδας, στο οποίο αναπτύχθηκαν όλες οι σχετικές υποδομές για την υποστήριξη της νέας υπηρεσίας (εγκατάσταση συστήματος αποδοχής, προετοιμασίας και αποστολής online παραγγελιών).

Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, η επιλογή αυτού του μοντέλου συμβάλλει στη βέλτιστη εξυπηρέτηση των online παραγγελιών, καθώς για την ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ η άριστη εξυπηρέτηση σε κάθε σημείο διεπαφής είναι κύρια προτεραιότητα, προκειμένου να είναι η καθημερινότητα των Ελλήνων καταναλωτών όσο το δυνατόν καλύτερη.

Ο Σκλαβενίτης στην ψηφιακή εποχή

Η αλυσίδα Σκλαβενίτης εισήλθε επίσημα στην ψηφιακή εποχή στα τέλη Νοεμβρίου 2020. Τότε – και στη σκιά των νέων αναγκών που γέννησε η πανδημία του κορονοϊού – ξεκίνησε η δοκιμαστική περίοδος λειτουργίας του sklavenitis.gr.

Υπενθυμίζεται εδώ πως ο Σκλαβενίτης από τις αρχές του 2020 είχε ξεκινήσει την ηλεκτρονική του παρουσία μέσω της εξαγοράς του caremarket.gr. Ο στόχος όπως είχαν επισημάνει τότε, πηγές κοντά στην εταιρεία, ήταν εντός του 2020 να ενσωματωθεί πλήρως στο brand Σκλαβενίτης. Έτσι από τα τέλη Νοεμβρίου 2020, οι καταναλωτές που έμπαιναν στο caremarket.gr ενημερώνονταν ότι «το Caremarket δίνει τη θέση του στο eMarket ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ».

Παράλληλα με τη λειτουργία του caremarket.gr, η αλυσίδα, τον Μάρτιο του 2020 και εν μέσω του πρώτου lockdown, είχε προχωρήσει στη συνεργασία της με την πλατφόρμα efood για την παραγγελία Online προϊόντων από τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Σκλαβενίτης: Ενίσχυση μεγεθών το 2020 και επιστροφή στην κερδοφορία

gazzetta
gazzetta reader insider insider