«Κλείδωσε» σε ΤΕΡΝΑ-ΘΕΜΕΛΗ η επέκταση του αμαξοστασίου ΤΡΑΜ στο Ελληνικό

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
«Κλείδωσε» σε ΤΕΡΝΑ-ΘΕΜΕΛΗ η επέκταση του αμαξοστασίου ΤΡΑΜ στο Ελληνικό
Η Αττικό Μετρό κατακύρωσε στην κοινοπραξία τη σύμβαση για την επέκταση της χωρητικότητας του αμαξοστασίου του Τραμ έναντι 10,35 εκατ. ευρώ.

Επισήμως στην κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ-ΘΕΜΕΛΗ κατέληξε τελικά ο διαγωνισμός της Αττικό Μετρό για την επέκταση του αμαξοστασίου ΤΡΑΜ στο Ελληνικό, αρχικού εκτιμώμενου ύψους περίπου 18 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ). Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός αφορούσε στην επέκταση του αμαξοστασίου του Τραμ στο Ελληνικό, έργο το οποίο θα αυξήσει τη χωρητικότητα του αμαξοστασίου για να μπορούν να σταθμεύουν τα 25 νέα Τραμ της Alstom.

Το διοικητικό συμβούλιο της Αττικό Μετρό (σε συνεδρίαση στις 07/10) αποδέχτηκε την έγκριση του σχετικού Πρακτικού της Επιτροπής του Διαγωνισμού και αποφάσισε την κατακύρωση του Διαγωνισμού και την ανάθεση της σύμβασης για το Έργο: «ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟΥ ΤΡΑΜ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ» στην Ένωση Οικονομικών Φορέων ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – ΘΕΜΕΛΗ Α.Ε. με προσφερόμενη δαπάνη έργου 10.350.000 (χωρίς ΦΠΑ), ήτοι με προσφερόμενο ποσοστό έκπτωσης 17,20%.

Να σημειωθεί βέβαια ότι το «τελικό «κλείδωμα» του διαγωνισμού είναι υπό τον όρο της έγκρισης της νομιμότητας της Σύμβασης από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ε.Ε. στο πλαίσιο του Π.Ε.Π. «Αττική» του Ε.Σ.Π.Α. 2014 – 2020.

Υπενθυμίζεται, όπως είχε αποκαλύψει το insider, ότι η κοινοπραξία είχε ανακηρυχθεί προσωρινός ανάδοχος από την Αττικό Μετρό στα τέλη του περασμένου Μαΐου ενώ στη συνέχεια πραγματοποιήθηκαν τα απαραίτητα βήματα για τον διαγωνισμό με την εξέταση εγγράφων κ.α.

Στον διαγωνισμό είχαν δώσει επίσης το παρών η ΑΒΑΞ με έκπτωση περίπου 11% και η Intrakat με έκπτωση 9%, ενώ αρχικά τη μεγαλύτερη έκπτωση, κάπου στο 43%, είχε υποβάλει η εταιρεία «Ομάδα Κατασκευών», την οποία ίσως κάποιοι να θυμούνται για την παρουσία της σε διαγωνισμούς με το γκρουπ Τοξότης συμφερόντων οικογένειας Καλογρίτσα αλλά προφανώς υπήρχαν ζητήματα με τη συμμετοχή της και αποκλείστηκε μετά τον έλεγχο των δικαιολογητικών.

Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται όλες οι απαιτούμενες μελέτες και εργασίες έργων πολιτικού μηχανικού, καθώς και ηλεκτρομηχανολογικών και σιδηροδρομικών συστημάτων, που αφορούν:

— στην κατασκευή νέου μεταλλικού κτιρίου / στεγάστρου, ανοικτού περιμετρικά, διαστάσεων περίπου 70 m x 43 m, σε νέο χώρο εμβαδού 5 περίπου στρεμμάτων, παρακείμενο στο υφιστάμενο αμαξοστάσιο τραμ, που θα εξυπηρετεί την εναπόθεση 22 νέων οχημάτων τραμ σε 11 παράλληλες νέες τροχιές, σε έρμα και σε σκυρόδεμα, με λειτουργικό μήκος εναπόθεσης 2 οχημάτων η κάθε μία. Οι νέες τροχιές θα συνδεθούν με τις υφιστάμενες τροχιές του αμαξοστασίου, μέσω νέων σιδηροδρομικών διακλαδώσεων / αλλαγών στα άκρα αυτών, ενώ θα επεκταθεί αντίστοιχα και ο εναέριος ροηφόρος αγωγός 750 V DC, για να εξασφαλίσει την ομαλή κίνηση των συρμών στις νέες τροχιές. Ενδιάμεσα των τροχιών, κάτω από το στέγαστρο, θα κατασκευασθούν οι απαιτούμενες πλατφόρμες μικρού ύψους, που θα χρησιμοποιούνται ως πρόσβαση για τον καθαρισμό των οχημάτων. Λόγω της επέκτασης του αμαξοστασίου και της διαχείρισης τού αυξημένου σε αριθμό στόλου των οχημάτων τραμ, θα απαιτηθεί επέκταση και αναβάθμιση ορισμένων ηλεκτρομηχανολογικών και σιδηροδρομικών συστημάτων στο υφιστάμενο αμαξοστάσιο,

— πρόσθετες εργασίες εντός του υφιστάμενου κτιρίου συνεργείου, για τη δημιουργία 2 νέων ορυγμάτων επίσκεψης – επισκευών και κάλυψη των λειτουργικών αναγκών, που προκύπτουν από την επέκταση τού αμαξοστασίου και την προμήθεια των νέων συρμών.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider