Έκρηξη ηλεκτρονικών παραγγελιών για τα είδη σπιτιού

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Έκρηξη ηλεκτρονικών παραγγελιών για τα είδη σπιτιού
Σε αρκετές περιπτώσεις η ζήτηση από την πλευρά των καταναλωτών θυμίζει τις μέρες του πρώτoυ lockdown.

Κατακόρυφη αύξηση εμφανίζουν, εν μέσω lockdown, οι παραγγελίες στα e-shop των μεγάλων αλυσίδων με είδη σπιτιού.

Σε αρκετές περιπτώσεις η ζήτηση από την πλευρά των καταναλωτών θυμίζει τις μέρες του πρώτoυ lockdown, καθώς η παραμονή στο σπίτι και η τηλεργασία βάζει τα συγκεκριμένα προϊόντα ψηλά στις προτιμήσεις τους. Αξίζει να σημειωθεί μάλιστα ότι όπως επεσήμαιναν το προηγούμενο διάστημα στο insider.gr στελέχη της αγοράς, ακόμη και μετά με την άρση των περιοριστικών μέτρων το καλοκαίρι, συνέχισαν να καταγράφουν διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης.

Πολλαπλασιάστηκαν εν νέου οι ηλεκτρονικές παραγγελίες

Έως και 5 φορές πάνω είναι οι ηλεκτρονικές παραγγελίες που δέχθηκε τις πρώτες μέρες του lockdown η αλυσίδα JYSK όπως σημειώνει στο insider.gr, o Κώστας Δημόπουλος, διευθυντής πωλήσεων και Μάρκετινγκ της εταιρείας.

Λόγω του μεγάλου όγκου των παραγγελιών μάλιστα την προηγούμενη εβδομάδα, το eshop της αλυσίδας ανέστειλε για μερικές μέρες τη λειτουργία του και σταμάτησε να δέχεται νέες προκειμένου να εξυπηρετήσει εκείνες που βρίσκονταν σε εκκρεμότητα. Όπως λέει ο κ. Δημόπουλος, η μεγάλη δυσκολία οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο γεγονός ότι για το Οnline κατάστημα, οι παραδόσεις γίνονται από το εξωτερικό όπου επίσης ισχύουν περιοριστικά μέτρα. Ωστόσο, πλέον το eshop της εταιρείας λειτουργεί κανονικά και ετοιμάζεται να δεχθεί τις παραγγελίες των καταναλωτών ενόψει και Black Friday όπως επισημαίνει ο κ. Δημόπουλος.

Πολλαπλάσιες είναι είναι παραγγελίες που δέχεται και το ηλεκτρονικό κατάστημα του ΙΚΕΑ. Όπως σημειώνει στο insider.gr o Γιώργος Αλεβίζος, οικονομικός διευθυντής του ομίλου Fourlis, η κατάσταση θυμίζει έντονα την περίοδο του πρώτου lockdown όταν πολλαπλασιάστηκαν μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα οι ηλεκτρονικές παραγγελίες. Η δυναμική που απέκτησαν οι online πωλήσεις συνεχίστηκε και το καλοκαίρι και πλέον με το δεύτερο lockdown ακολούθησε νέα «έκρηξη». Σημειώνεται τέλος ότι οι πελάτες των καταστημάτων ΙΚΕΑ εξυπηρετούνται κανονικά όλο αυτό το διάστημα από το e-shop της εταιρείας.

Φωτογραφίες: Getty Images / Ideal Image.

Διαβάστε επίσης:

Με επενδύσεις και νέα καταστήματα στη «μάχη» του σπιτιού οι μεγάλες αλυσίδες

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider