«Χάνει έδαφος» στην αγορά νέων συνδρομητών η Netflix

Viber Whatsapp Μοιράσου το
«Χάνει έδαφος» στην αγορά νέων συνδρομητών η Netflix
Η Netflix είχε αναφέρει ένα τρίμηνο εισπρακτικής επιτυχίας στην αρχή της εξάπλωσης της πανδημίας COVID-19, μέσω νέων συνδρομών 15,8 εκατομμυρίων συνδρομητών μεταξύ του Ιανουαρίου και του Μαρτίου.

Συνολικά 2,2 εκατομμύρια νέους συνδρομητές, σε παγκόσμιο επίπεδο, πρόσθεσε στο πελατολόγιο της η εταιρεία Netflix, στη διάρκεια του τριμήνου που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου.

Η εταιρεία δεν κατάφερε να καλύψει το στόχο της Wall Street, καθώς οι αναλυτές ανέμεναν 3,4 εκατ. νέους συνδρομητές. Τα κέρδη ανά μετοχή, καταγράφηκαν επίσης, κάτω από τις προσδοκίες των αναλυτών στο 1,74 δολάριο, έναντι πρόβλεψης για κέρδη 2,14 δολαρίων ανά μετοχή (IBES, Refinitiv).

Η τιμή των μετοχών της Netflix, μία από τις εταιρείες με τα μεγαλύτερα κέρδη κατά το 2020, καθώς οι άνθρωποι έμειναν στα σπίτια τους εξαιτίας της πανδημίας, μειώθηκε χθες, Τρίτη, κατά περίπου 6% στα 494 δολάρια.

Χάθηκε έδαφος από την αγορά νέων συνδρομητών

«Οι εγχώριοι συνδρομητές ήταν περίπου σταθεροί, αντανακλώντας [την τάση] κορεσμού στις ΗΠΑ», δήλωσε ο Ρος Μπένες, αναλυτής του eMarketer. Καθώς η εγχώρια αύξηση των συνδρομητών επιβραδύνεται, η αύξηση των εσόδων είναι πιθανό να προέλθει από την αύξηση των τιμών, πρόσθεσε ο ίδιος.

Η Netflix είχε αναφέρει ένα τρίμηνο εισπρακτικής επιτυχίας στην αρχή της εξάπλωσης της πανδημίας COVID-19, μέσω νέων συνδρομών 15,8 εκατομμυρίων συνδρομητών μεταξύ του Ιανουαρίου και του Μαρτίου.

Διαβάστε επίσης:

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider