Διεθνή
16-04-2021 | 18:54

Θάνατος που «πιθανώς συνδέεται» με το εμβόλιο Covid της AstraZeneca στην Αυστραλία

Newsroom
Μοιράσου το
Θάνατος που «πιθανώς συνδέεται» με το εμβόλιο Covid της AstraZeneca στην Αυστραλία
live updates: Ανανεώθηκε πριν

Τον πρώτο θάνατό από θρόμβους αίματος που συνδέονται με το εμβόλιο Covid της AstraZeneca ανέφερε σήμερα Παρασκευή 16/4 η Αυστραλία, σύμφωνα με πληροφορίες του Reuters.

Συγκεκριμένα, η ρυθμιστική αρχή της χώρας δήλωσε ότι ο θάνατος μιας 48χρονης γυναίκας «πιθανότατα» συνδέεται με τον πυροβολισμό.

Η Ομάδα Έρευνας για την Ασφάλεια των Εμβολίων της Αυστραλίας (VSIG), η οποία διεξήγαγε αργά σύσκεψη την Παρασκευή, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο θάνατος της γυναίκας στη Νέα Νότια Ουαλία πιθανότατα συνδέεται με τον εμβολιασμό, δήλωσε η Διοίκηση Θεραπευτικών Προϊόντων.

 



«Ελλείψει εναλλακτικής αιτίας για το κλινικό σύνδρομο, η VSIG πίστευε ότι πρέπει να ληφθεί υπόψη μια αιτιώδης σχέση με τον εμβολιασμό», δήλωσε η TGA.

Αυτή ήταν η τρίτη περίπτωση που συνδέεται με το εμβόλιο στην Αυστραλία με τους άλλους δύο ασθενείς να αναρρώνουν, πρόσθεσε η TGA.

Η 48χρονη γυναίκα πέθανε τέσσερις ημέρες μετά τη λήψη του εμβολιασμού.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.