Δεύτερη συνεχόμενη μέρα απωλειών για τον χρυσό

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Δεύτερη συνεχόμενη μέρα απωλειών για τον χρυσό
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Ακόμα πιο κάτω από τα επίπεδα των 1.800 δολαρίων ανά ουγγιά το πολύτιμο μέταλλο.

Με το αριστερό ξεκίνησαν την πρώτη μέρα της εβδομάδας τα συμβόλαια του χρυσού, σημειώνοντας τη δεύτερη συνεχόμενη συνεδρίαση απωλειών μετά από αυτή της περασμένης Παρασκευής.

Σε μια εβδομάδα όπου το ενδιαφέρον των επενδυτών θα στραφεί και πάλι στις μετοχές των εισηγμένων λόγω των ανακοινώσεων εταιρικών αποτελεσμάτων γ' τριμήνου, το πολύτιμο μέταλλο ενδέχεται να απομακρυνθεί ακόμα περισσότερο από τα επίπεδα των 1.800 δολαρίων ανά ουγγιά, καθώς αναμένεται να αυξηθεί το ενδιαφέρον για τις βραχυπρόθεσμες επενδύσεις.

Έτσι, τα συμβόλαια του χρυσού, παράδοσης Δεκεμβρίου, έπεσε 2,60 δολάρια ή 0,2% στα 1.765,70 δολάρια ανά ουγγιά.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Το γαλάζιο 98% - Η χυλόπιτα του Τσίπρα στον ΣΥΡΙΖΑ - Το «καρφί» στον προϊστάμενο

Φορολογική ενημερότητα: Οι νέοι κανόνες για οφειλέτες - Τι αλλάζει σε μεταβιβάσεις ακινήτων, συμψηφισμούς

Γιατί 7 χρόνια μετά το τέλος των μνημονίων το εισόδημα των μισθωτών υπολείπεται της προ-κρίσης περιόδου;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider