Super app μετακινήσεων θέλει να γίνει η Free Now - Οι τίτλοι τέλους της Beat και τα σχέδια για μικροκινητικότητα και ΜΜΜ

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Super app μετακινήσεων θέλει να γίνει η Free Now - Οι τίτλοι τέλους της Beat και τα σχέδια για μικροκινητικότητα και ΜΜΜ
Συνδυαστική μετακίνηση, μικροκινητικότητα και στο βάθος super app περιλαμβάνουν τα σχέδια της Free Now, πρώην Beat για την Ελληνική αγορά.

Στη μια και μοναδική εφαρμογή που θα εμπιστεύονται και θα χρησιμοποιούν οι Έλληνες όταν θέλουν να μετακινηθούν επιδιώκει να εξελιχθεί η Free Now, πρώην Beat, επαναφέροντας στην Ελλάδα την έννοια της μικρο-κινητικότητας και εξοικειώνοντας τους χρήστες με το μοντέλο της συνδυαστικής μετακίνησης.

«Στόχος μας είναι να βάλουμε την Ελλάδα στην εποχή του Mobility-As-A-Service» ανέφεραν χαρακτηριστικά τα στελέχη της, σε χθεσινή εκδήλωση όπου και ανακοινώθηκε η κατάργηση της υπάρχουσας εφαρμογής Beat και η μετάβαση σε αυτήν που χρησιμοποιεί ο όμιλος στην υπόλοιπη Ευρώπη, την Free Now.

H μετάβαση στην νέα εμπορική ονομασία κι εφαρμογή, σηματοδοτεί την δυνατότητα χρήσης του app σε 150 και πλέον πόλεις σε όλη την Ευρώπη, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους επιβάτες. Την ίδια στιγμή βέβαια αποτελεί και το πρώτο βήμα για να εξελιχθεί η Free Now σε super app μετακίνησης, να προσφέρει δηλαδή συνδυαστικές επιλογές μετακίνησης, ενσωματώνοντας στο «marketplace» της από ταξί, ηλεκτρικά ποδήλατα και e-scooters έως και Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Μικρο-κινητικότητα και στο βάθος Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Ειδικότερα, όπως διευκρινίστηκε, η αρχή του Mobility-As-A-Service (MaaS) θα γίνει μέσω της συνεργασίας με την RideMovi, της ιταλικής startup με έδρα το Μιλάνο στην οποία έχει επενδύσει μεταξύ άλλων και η Generali. Η RideMovi, ο στόλος της οποίας ξεπερνά σήμερα τα 30.000 οχήματα, εξυπηρετώντας πάνω από 2 εκατ. εγγεγραμμένους χρήστες στις περίπου 20 πόλεις που δραστηριοποιείται, θα κάνει διαθέσιμα τα ηλεκτρικά της ποδήλατα αρχικά στην Αθήνα. Εν ευθέτω βέβαια, η υπηρεσία θα γίνει διαθέσιμη και στην Θεσσαλονίκη μέσω της εφαρμογής της Free Now. Με την ενσωμάτωση δε της υπηρεσίας ενοικίασης ηλεκτρικών ποδηλάτων στην εφαρμογή της Free Now, οι χρήστες θα μπορούν να εντοπίζουν με την βοήθεια του app τα ηλεκτρικά ποδήλατα της RideMovi και να τα νοικιάζουν για να μεταβούν στον επιθυμητό προορισμό.

Οι συνεργασίες όμως δεν σταματούν εδώ, με την εταιρεία να επισημαίνει ότι αναμένεται να διευρυνθούν περαιτέρω μέσα στους επόμενους μήνες. «Στόχος μας είναι λίαν συντόμως να προσθέσουμε κι άλλες λύσεις μικροκινητικότητας, όπως τα e-scooters καθώς και υπηρεσίες car sharing, όπως αυτές που προσφέρει η Share Now ή η Sixt, όταν αυτές κάνουν την εμφάνισή τους στη ελληνική αγορά».

Το στοίχημα μάλιστα είναι ακόμα πιο φιλόδοξο, με τα στελέχη της Free Now να διευκρινίζουν ότι στο τέλος της διαδρομής, η εφαρμογή θα μπορούσε να περιλαμβάνει και μέσα μαζικής μεταφοράς, κάτι που ήδη προσφέρεται σε χρήστες της σε τρεις πόλεις της Γερμανίας. Η διαδικασία βέβαια στην περίπτωση των ΜΜΜ θα απαιτήσει χρόνο, αφού θα πρέπει αφενός να υιοθετηθεί το κατάλληλο ρυθμιστικό πλαίσιο αλλά και ο ΟΑΣΑ να εξελίξει το μέχρι σήμερα κλειστό σύστημα συλλογής κομίστρου που διαθέτει.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε αυτή τη μετάβαση-ορόσημο και να καλωσορίσουμε τη Free Now στην Ελλάδα. Η εν λόγω μετάβαση είναι ένα κομβικό βήμα προς την προσφορά μιας ευρείας γκάμας υπηρεσιών σε μία εφαρμογή, για τη διατήρηση και την ανάπτυξη της βάσης επιβατών και οδηγών μας. Η ελληνική αγορά γίνεται μέρος του ευρωπαϊκού Super App Μετακίνησης. Κι ενώ το ταξί θα βρίσκεται στον επίκεντρο των υπηρεσιών μας, μεταβαίνουμε σταδιακά στην εποχή του Mobility-As-A-Service. Με τη Free Now, θέλουμε να αλλάξουμε ξανά τις υπηρεσίες μετακίνησης όπως ήδη κάναμε με τη Beat, διατηρώντας τόσο τις θέσεις εργασίας μας στην Ελλάδα όσο και το μεγαλύτερο δίκτυο οδηγών ταξί στη χώρα», ανέφερε χαρακτηριστικά στο πλαίσιο της εκδήλωσης η Γενική Διευθύντρια της Free Now για την ελληνική αγορά, κα Άσπα Τοπαλίδου.

Πολλαπλές επιλογές στην μετακίνηση με ταξί

Διευκρίνισε μάλιστα ότι πέρα από τις συνδυαστικές επιλογές μετακίνησης η FREE NOW θα προσφέρει και πολλαπλές επιλογές στην μετακίνηση με ταξί. Για την ακρίβεια οι επιβάτες θα έχουν επιλογή μεταξύ τριών τύπων στόλου:

Το «Ταξί», όπου όλα τα συνεργαζόμενα ταξί που βρίσκονται στο συγκεκριμένο στόλο θα στοχεύουν στη γρήγορη εξυπηρέτηση του επιβάτη. Το «Comfort ταξί», ο στόλος του οποίου θα απαρτίζεται αποκλειστικά από νεότερα οχήματα, ηλικίας έως και 5 ετών, δίνοντας έμφαση στην άνεση αλλά και το «Eco ταξί», το οποίο θα περιλαμβάνει αποκλειστικά ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, εξασφαλίζοντας πιο πράσινες διαδρομές. Ο Comfort στόλος θα δέχεται μόνο ηλεκτρονική πληρωμή, ενώ ο Eco στόλος θα είναι αρχικά διαθέσιμος στο κέντρο της Αθήνας και σε πολλά σημεία του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Και Γάλλους πελάτες θα εξυπηρετεί το Customer Support Hub της Αθήνας

Να υπενθυμίσουμε ότι η Beat ιδρύθηκε το 2011 και ενσωματώθηκε στην οικογένεια της Free Now, την κοινοπραξία επί των μετακινήσεων μεταξύ BMW Group και Mercedes-Benz Group, ήδη από το 2017. Πλέον η εφαρμογή Free Now είναι διαθέσιμη σε περισσότερες από 150 πόλεις σε 10 χώρες της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Ωστόσο η Beat, παρότι δεν θα έχει πλέον παρουσία στην ελληνική αγορά, θα συνεχίσει να λειτουργεί, παρέχοντας τις υπηρεσίες της στη Λατινική Αμερική.

Παρά τις αλλαγές στις επιλογές μετακίνησης, η μετάβαση σε αυτή τη νέα εποχή δεν αναμένεται να φέρει αλλαγές στην ομάδα της Beat σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, η οποία θα συνεχίσει να συνεργάζεται με το ίδιο δίκτυο των 8.000 οδηγών ταξί και να εξυπηρετεί από το customer support hub της Αθήνας τις γερμανόφωνες χώρες. Μάλιστα εν ευθέτω η εταιρεία αναμένεται να αυξήσει το προσωπικό της, εγκαινιάζοντας την εξυπηρέτηση και Γάλλων πελατών από την βάση της Αθήνας, όπως ανέφεραν τα στελέχη της.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Beat: Επιβάλλει κόστος προμίσθωσης έως και 2 ευρώ από την Πέμπτη 16 Ιουνίου

BEAT: Δικαιώθηκε στη δικαστική διαμάχη με τον Θύμιο Λυμπερόπουλο

Beat: Ανεβάζει ταχύτητα στην ηλεκτροκίνηση - Στόχος η μικρoκινητικότητα

gazzetta
gazzetta reader insider insider