Ανθεκτικότητα παρά την πανδημία δείχνουν τα αποτελέσματα της Wind

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Ανθεκτικότητα παρά την πανδημία δείχνουν τα αποτελέσματα της Wind
Τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες στο 9μηνο σημειώνουν ελαφρά μείωση 1,4% ετησίως, στα €381,4 εκατ. και το προσαρμοσμένο EBITDAal μικρή αύξηση κατά 0,7% ετησίως, στα €108,3 εκατ.

Ανθεκτικότητα και μικρή πτώση των εσόδων δεδομένης της πανδημίας του κορονοϊού που έχει επηρεάσει αισθητά την οικονομία, επέδειξαν τα οικονομικά αποτελέσματα του γ' τριμήνου της Wind, τα οποία παρουσιάστηκαν σήμερα.

Ειδικότερα, μείωση της τάξης του 1,4% ετησίως σημείωσαν στο 9μηνο τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες της Wind φτάνοντας τα €381,4 εκατ. ενώ μικρή αύξηση, 0,7%ετησίως, καταγράφηκε στο προσαρμοσμένο EBITDA, το οποίο ανήλθε στα 108,3 εκατ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες στο γ’ τρίμηνο μειώθηκαν σε ετήσια βάση κατά 4,2%, €132 εκατ., ενώ το προσαρμοσμένο EBITDAal για το γ' τρίμηνο παρουσίασε μείωση κατά 1% ετησίως, στα €42,8 εκατ.

Η μείωση των συνολικών εσόδων της εταιρείας οφείλεται αφενός στην μείωση των τελών τερματισμού φωνητικών κλήσεων στο δίκτυο κινητής κι αφετέρου στη χαμηλή εισροή τουριστών στη χώρα η οποία επηρέασε τα έσοδα των υπηρεσιών περιαγωγής (roaming).

    Τα τρία πρώτα τρίμηνα του τρέχοντος οικονομικού έτους, η εταιρεία προχώρησε σε επενδύσεις ύψους €57 εκατ., αυξημένες κατά 4,8% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με το μεγαλύτερο μέρος αυτών να κατευθύνεται στην κατασκευή δικτύων νέας γενιάς. Σε επίπεδο τριμήνου, η WIND Ελλάς πραγματοποίησε επενδύσεις ύψους €16,6 εκατ.

    Επιπλέον την ίδια περίοδο, η κίνηση δεδομένων στο δίκτυο κινητής αυξήθηκε ετησίως κατά 45% με το 88% της αύξησης αυτής να πραγματοποιείται μέσω του δικτύου 4G, η κάλυψη του οποίου φτάνει πλέον το 98%. Παράλληλα αύξησε κατά 67% την βάση των πελατών NGA, προσθέτοντας 9.500 ενεργές γραμμές NGA σε τριμηνιαία βάση.

    Πλέον η εταιρεία αριθμεί τους 631.000 πελάτες σταθερής συνολικά, αυξάνοντάς τους κατά 2,6% σε ετήσια βάση ενώ τα νοικοκυριά με υπηρεσιες σύγκριλης φτάνουν τις 248.000, αυξήθηκαν δηλαδή κατά 11,5% σε ετήσια βάση. Τέλος αύξηση 4,5% κατέγραψαν και οι εταιρικοί πελάτες φτάνοντας πλέον τους 80.100.

    «Αν και, σε σύγκριση με άλλους τομείς της οικονομίας, ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών είναι σχετικά ανθεκτικός, η επανεμφάνιση της πανδημίας έχει περιορισμένη επίδραση στις λειτουργικές μας επιδόσεις. Καταφέραμε να αντισταθμίσουμε σε μεγάλο βαθμό την χαμηλή εισροή τουριστών στη χώρα μας αλλά και τη μείωση των τελών τερματισμού φωνητικών κλήσεων δικτύου κινητής» σχολίασε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς,
    Νάσος Ζαρκαλής.

    «Η απάντησή μας στο δεύτερο αυτό κύμα της πανδημίας παραμένει η ετοιμότητα και η ισχυρή οικονομική θέση της εταιρείας, ενώ παράλληλα κύρια προτεραιότητα είναι η ασφάλεια των ανθρώπων μας καθώς και η άριστη εξυπηρέτηση των συνδρομητών μας. Συνεχίζουμε με αποφασιστικότητα τον στρατηγικό μας σχεδιασμό και εργαζόμαστε
    εντατικά για την ανάπτυξη του δικτύου 5G, που σύντομα θα αποτελεί πραγματικότητα και για τη χώρα μας.» κατέληξε ο κ. Ζαρκαλής σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου.

    Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

    gazzetta
    gazzetta reader insider insider