Μητσοτάκης: Μειωμένα διόδια από 2,8 έως 3 ευρώ από σήμερα στην Κεντρική Ελλάδα

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Μητσοτάκης: Μειωμένα διόδια από 2,8 έως 3 ευρώ από σήμερα στην Κεντρική Ελλάδα
Μειωμένα διόδια από 2,8 έως 3 ευρώ από σήμερα για όσους διασχίζουν την Κεντρική Ελλάδα - Η ανάρτηση Μητσοτάκη.

Σε ισχύ τίθεται από σήμερα, 1η Οκτωβρίου 2024, η μείωση του αντιτίμου των διοδίων στο τμήμα Μαλιακός – Κλειδί του Αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Εύζωνοι (ΠΑΘΕ), όπως αναφέρει σε ανάρτησή του ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Από σήμερα, όσοι διασχίζουν την Κεντρική Ελλάδα, θα πληρώνουν μειωμένα διόδια από 2,8 έως 3 ευρώ» τονίζει ο Έλληνας πρωθυπουργός, υπενθυμίζοντας πως από τις 6 Οκτωβρίου, μειώνονται και τα διόδια της Αττικής Οδού, στα 2,5 ευρώ. Ακόμη όπως υπογραμμίζει: «Στόχος είναι να ελαφρύνουμε, όσο μπορούμε, το κόστος μετακινήσεων και αυτήν την πολιτική την υπηρετούμε με συνέπεια».

Αναλυτικά η ανάρτηση του Κ. Μητσοτάκη:

«Καλημέρα και καλό μήνα! Ο Οκτώβριος ξεκινά με ακόμα μια μείωση στις οδικές μεταφορές, αυτή τη φορά με μείωση στα διόδια στο τμήμα Μαλιακός-Κλειδί του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου στην Κεντρική Ελλάδα. Με τη μείωση αυτή, η συνολική επιβάρυνση για τη διέλευση από τους 5 σταθμούς διαμορφώνεται για το 2024 στα €13,7 από €16,5 που είναι σήμερα, ενώ το 2025 το αντίτιμο θα είναι €14,4 από €17,4 που θα πλήρωνε ένας οδηγός αν δεν κάναμε αυτή τη μείωση.

Αυτό έγινε δυνατό γιατί επιλέξαμε το όφελος της αναχρηματοδότησης που εξασφαλίσαμε, να το χρησιμοποιήσουμε μέχρι το τέλος του 2025 υπέρ των συμπολιτών μας, αντί να μεταφέρουμε το ποσό στον κρατικό προϋπολογισμό. Από σήμερα λοιπόν, όσοι διασχίζουν την Κεντρική Ελλάδα, θα πληρώνουν μειωμένα διόδια από 2,8 έως 3 ευρώ. Θυμίζω ότι από τις 6 Οκτωβρίου, μειώνονται και τα διόδια της Αττικής Οδού, στα €2,5. Στόχος μας είναι να ελαφρύνουμε, όσο μπορούμε, το κόστος μετακινήσεων και αυτήν την πολιτική την υπηρετούμε με συνέπεια».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Βουλή: Στην ολομέλεια σήμερα το νομοσχέδιο για το Κτηματολόγιο

Μεσοπρόθεσμο: Το περιθώριο για επιπλέον μέτρα και το διπλό στοίχημα φοροδιαφυγής και δαπανών 

Αττική Οδός: Τι προβλέπει η νέα σύμβαση για διόδια και αναπροσαρμογές

gazzetta
gazzetta reader insider insider