Περιφέρεια Αττικής: Αναβαθμίζεται ο οδικός άξονας «Αθηνών – Θηβών»

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Περιφέρεια Αττικής: Αναβαθμίζεται ο οδικός άξονας «Αθηνών – Θηβών»
Διαγωνισμό ύψους 46 εκατ. ευρώ για την «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΑΣ ΧΑΡΑΞΗΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΣΤΗΝ Π.Ε.Ο. ΑΘΗΝΩΝ-ΘΗΒΩΝ (Β΄ ΤΜΗΜΑ)» προκήρυξε η Περιφέρεια Αττικής. Τι περιλαμβάνει.

Διαγωνισμό για την «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΑΣ ΧΑΡΑΞΗΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΣΤΗΝ Π.Ε.Ο. ΑΘΗΝΩΝ-ΘΗΒΩΝ (Β΄ ΤΜΗΜΑ)» προκήρυξε η Περιφέρεια Αττικής με συνολικό προϋπολογισμό σχεδόν 37,66 εκατ. ευρώ (πλέον ΦΠΑ).

Όπως σημειώνεται στη σχετική διακήρυξη, το έργο αυτό αποτελεί την συνέχεια νέας χάραξης της Π.Ε.Ο. που ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε με προηγούμενο έργο της Περιφέρειας Αττικής, με τελικό σκοπό την απομάκρυνση της χάραξης της νέας οδού από την υφιστάμενη Παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών – Θηβών, η οποία έχει κατασκευαστεί εντός της κοίτης του χειμάρρου «Σούρες». Η σύμβαση αφορά αποκλειστικά στην εκτέλεση έργων υποδομών (συγκοινωνιακά, στατικά, υδραυλικά και συνοδά έργα Η/Μ καθώς και μετατοπίσεις/αποκαταστάσεις δικτύων ΟΚΩ), που αναπτύσσονται σε μήκος περίπου 11 χλμ., καθώς και στην εκπόνηση των απαραίτητων μελετών για την άρτια και έντεχνη ολοκλήρωσή του.

Το έργο χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΑΤΤΙΚΗ 2014-2020» και από Ιδίους Πόρους της Περιφέρειας Αττικής. Ως ημερομηνία και ώρα λήξης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών ορίζεται η 10η/3/2023. Η συνολική προθεσμία για την περαίωση του αντικειμένου της σύμβασης ορίζεται σε 42 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.

Η κατασκευή των έργων υποδομών περιλαμβάνει:

  • τα συγκοινωνιακά οδικά έργα (αρτηρία, ισόπεδοι κόμβοι, παράπλευρο και εγκάρσιο δίκτυο,
  • τα συναρτώμενα τεχνικά έργα οδού και τα έργα αποστράγγισης οδοστρωμάτων,
  • τα υδραυλικά έργα υποδομής της περιοχής ήτοι, τα έργα αποχέτευσης ομβρίων και έργα αποκατάστασης δικτύων ΟΚΩ (αγωγοί φυσικού αερίου, ύδρευσης κλπ.),
  • τα συνοδά ηλεκτρομηχανολογικά έργα,
  • την κυκλοφοριακή σήμανση-ασφάλιση, τις απαραίτητες τροποποιήσεις / συμπληρώσεις των εγκαταστάσεων σηματοδότησης του συστήματος κυκλοφορίας οχημάτων και πεζών εντός της περιοχής του έργου.

Ειδικότερα: Το έργο χωρίζεται σε τρία διακριτά τμήματα. Το πρώτο τμήμα έχει μήκος περίπου 3,65 χλμ, (εφεξής τμήμα Β), το ενδιάμεσο οδικό τμήμα (εφεξής τμήμα Γ) μήκους περίπου 1,05 χλμ και το τρίτο τμήμα μήκους περίπου 6,36χλμ (εφεξής τμήμα Δ).

Τμήμα Β: Πλήρης κατασκευή αρτηρίας δίιχνης διατομής μήκους περίπου 3,65 χλμ Πλήρης κατασκευή ενός ισόπεδου τρισκελή κόμβου με ηλεκτροφωτισμό. Κατασκευή εγκάρσιου οδικού δικτύου μήκους περίπου 0,38 χλμ. Κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτύου μήκους περίπου 0,45 χλμ Κατασκευή ενός τοίχου αντιστήριξης Κατασκευή δύο γεφυρών.

Τμήμα Γ: Πλήρης κατασκευή αρτηρίας δίιχνης διατομής μήκους περίπου 1,05 χλμ.

Τμήμα Δ: Πλήρης κατασκευή αρτηρίας δίιχνης διατομής μήκους περίπου 6,36χλμ. Πλήρης κατασκευή δύο ισόπεδων τρισκελών κόμβων και ενός ισόπεδου τετρασκελή κόμβου, με ηλεκτροφωτισμό. Κατασκευή εγκάρσιου οδικού δικτύου μήκους περίπου 1,07 χλμ. Κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτύου μήκους περίπου 2,95 χλμ Κατασκευή ενός Cut & Cover Κατασκευή μιας Κάτω Διάβασης.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

ΤΑΙΠΕΔ: Στην Reds το ακίνητο της πρώην αμερικανικής βάσης στις Γούρνες Ηρακλείου

ΤΙΤΑΝ: Οι «πυλώνες» ανάπτυξης σε ΗΠΑ, Ελλάδα, ΝΑ Ευρώπη – Η στρατηγική και η αυξημένη ζήτηση λόγω υποδομών

Πώς προχωρά το project 500 εκατ. ευρώ με τους μεταφορείς του Ελαιώνα

gazzetta
gazzetta reader insider insider