Αύξηση εσόδων για 1 στα 2 ελληνικά e-shop μόδας το 2022

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Αύξηση εσόδων για 1 στα 2 ελληνικά e-shop μόδας το 2022
Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2022 για το ηλεκτρονικό εμπόριο της μόδας, καθώς περισσότερα από τα μισά ελληνικά e-shops του κλάδου είδαν αύξηση των εσόδων τους το 2022. 

Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2022 για το ηλεκτρονικό εμπόριο της μόδας, καθώς περισσότερα από τα μισά ελληνικά e-shops του κλάδου είδαν αύξηση των εσόδων τους το 2022.

Συγκεκριμένα, όπως προκύπτει από σχετική έρευνα του GLAMI.gr, το 56% των συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων ανέφερε αύξηση των εσόδων του (συγκριτικά με το 47% στην αντίστοιχη ερώτηση της προηγούμενης χρονιάς). Μάλιστα, σε ποσοστό 43% έκρινε θετικά το 2022 ως προς τα επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Ο πληθωρισμός ήταν η «νούμερο 1» πρόκληση για τα ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας, με το αυξημένο κόστος διαφήμισης και τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό να ακολουθούν αμέσως μετά, σύμφωνα με την ετήσια ανασκόπηση της Ελληνικής Αγοράς Μόδας. Η δέσμευση για βιώσιμες πρακτικές και η προσαρμογή στις νομοθετικές αλλαγές βρίσκονται στις τελευταίες προτεραιότητες των επιχειρήσεων.

Παράλληλα, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι Έλληνες εκπρόσωποι του κλάδου της ένδυσης και υπόδησης παραμένουν αισιόδοξοι με το 40% να πιθανολογεί ότι η κατάσταση θα βελτιωθεί ενώ μόλις το 2% πιστεύει ότι θα χειροτερεύσει. Μάλιστα ένα 12% εμφανίζεται βέβαιο ότι θα είναι σίγουρα καλύτερα τα δεδομένα για το 2023.

Ακόμα, το 50% των e-shops μόδας δηλώνει ότι θα διατηρήσει τις τιμές ίδιες. Η πλειονότητα e-shops δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη και την αύξηση των πωλήσεων σχεδόν ισόποσα. Για να το εξασφαλίσει αυτό, ένα 37% σχεδιάζει να αυξήσει τις τιμές με την πλειοψηφία, να προβλέπει αύξηση της τάξης του 6 με 10%.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Το  Skroutz Marketplace «ανοίγεται» στην Ευρώπη, με αποστολές σε 20 χώρες

gazzetta
gazzetta reader insider insider