Ανάρπαστες έχουν γίνει όπως μαθαίνω οι κολώνιες Μυρτώ από μια σειρά από σούπερ μάρκετ. Ο λόγος, όπως μαθαίνω, δεν έχει να κάνει με την προσωπική υγιεινή, καθώς –ειδικά στις εποχές του «Μένουμε Σπίτι» λίγοι είναι εκείνοι που θα δώσουν τόση σημασία ώστε να «στοκάρουν» κολώνιες.

Αντίθετα, η αύξηση των πωλήσεων έχει να κάνει με το γεγονός ότι η συγκεκριμένη κολόνια έχει κατά 70% περιεκτικότητα σε αλκοόλ και έτσι πολλοί είναι εκείνοι που τη χρησιμοποιούν και ως αντισηπτικό.

The Insider