Σκλαβενίτης – efood: Τι αλλάζει στις παραγγελίες

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Σκλαβενίτης – efood: Τι αλλάζει στις παραγγελίες
Η νέα υπηρεσία για τις παραγγελίες στην αλυσίδα Σκλαβενίτης μέσω της πλατφόρμας efood.

Τη δυνατότητα να επιλέγουν την ημέρα και την ώρα παράδοσης των αγορών τους έχουν πλέον οι καταναλωτές που παραγγέλνουν προϊόντα από την αλυσίδα Σκλαβενίτης, μέσω της πλατφόρμας efood.

Υπενθυμίζεται πως η συνεργασία των δύο εταιρειών ξεκίνησε τον Μάρτιο και μάλιστα εν μέσω πανδημίας, σε μία περίοδο που αρκετοί καταναλωτές είχαν στραφεί στα Online σούπερ μάρκετ για τα ψώνια τους. Επρόκειτο μάλιστα για ένα project πάνω στο οποίο εργάζονται από καιρό οι δύο εταιρείες, ωστόσο λόγω των συνθηκών προχώρησαν στην επίσπευσή του για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.

Η συνεργασία Σκλαβενίτη – efood ξεκίνησε αρχικά σε λίγες περιοχές της Αττικής, αργότερα επεκτάθηκε σχεδόν σε όλο το λεκανοπέδιο, ενώ πρόσφατα έφτασε και στη Θεσσαλονίκη.

Πως λειτουργεί η νέα υπηρεσία

Οι καταναλωτές μέχρι σήμερα μπορούσαν να επιλέξουν ανάμεσα σε περισσότερα από 2.500 βασικά προϊόντα της αλυσίδας, να παραγγείλουν μέσω της πλατφόρμας και να παραλάβουν τα ψώνια στην πόρτα τους την ίδια μέρα εφόσον έκαναν την παραγγελία έως τις 4 το απόγευμα και την επόμενη μέρα εάν ήταν μετά τις 4, χωρίς να μπορούν να επλέξουν οι ίδιοι άλλη μέρα και ώρα.

Πλέον με τη νέα υπηρεσία, οι χρήστες μπορούν να συμπληρώσουν στην ειδική φόρμα που έχει προστεθεί, την ημέρα παράδοσης καθώς και το δίωρο μέσα στο οποίο τους εξυπηρετεί να έρθει η παραγγελία τους. Σημειώνεται τέλος ότι απαραίτητη είναι η ​ηλεκτρονική πληρωμή της παραγγελίας με ελάχιστη αξία τα 30 ευρώ​.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider