Εκτοξεύτηκαν οι πωλήσεις σε αθλητικό εξοπλισμό

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Εκτοξεύτηκαν οι πωλήσεις σε αθλητικό εξοπλισμό
Η συγκεκριμένη κατηγορία εμφάνισε άνοδο 341,7% συγκριτικά με την αντίστοιχη εβδομάδα το 2019 σύμφωνα στοιχεία της IRI.

Στη δεύτερη θέση όσον αφορά στα προϊόντα με τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι, βρέθηκαν τα είδη αθλητικού εξοπλισμού βάσει των στοιχείων που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία ΙRI.

Συγκεκριμένα την εβδομάδα που τελειώνει στις 12 Απριλίου, που υπάρχουν τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, η συγκεκριμένη κατηγορία εμφάνισε άνοδο 341,7% συγκριτικά με την αντίστοιχη εβδομάδα το 2019. Στην πρώτη θέση βρέθηκαν τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος εμφανίζει άνοδο 629,9%.

Το γεγονός αυτό δείχνει αφενός ότι λόγω της παραμονής στο σπίτι και μετά τις πρώτες εβδομάδες που προμηθεύτηκαν μαζικά προϊόντα προσωπικής υγιεινής και τρόφιμα πολλοί καταναλωτές πλέον αναζητούν τρόπους ώστε να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση, αφετέρου ότι πλέον οι περισσότερες αγορές ακόμη και εκτός των τροφίμων, γίνονται πλέον από τα σούπερ μάρκετ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι γενικότερα στις 15 πρώτες θέσεις των προϊόντων με τη μεγαλύτερη αύξηση, παρατηρούνται αρκετές αλλαγές σε σχέση με το πρώτο διάστημα της εμφάνισης του κορονοϊού στη χώρα μας.

Ενώ τις πρώτες εβδομάδες μετά το πρώτο καταγεγραμμένο κρούσμα στις κορυφή βρίσκονταν προϊόντα όπως αντισηπτικά και γάντια αλλά και τρόφιμα όπως μακαρόνια και όσπρια, την τελευταία εβδομάδα παρατηρούνται διαφοροποιήσεις. Στην τρίτη θέση μετά τα είδη αθλητικού εξοπλισμού, την εβδομάδα που τέλειωσε στις 12 Απριλίου βρέθηκαν τα συμπληρώματα διατροφής, με αύξηση 336,9%, ακολούθησαν οι κόλλες βαριάς χρήσης με αύξηση 329,9% και ο εξοπλισμός ζαχαροπλαστικής με αύξηση 290,6%.

insider

Πάνω από 1 δισ. ευρώ ο συνολικός τζίρος των σούπερ μάρκετ

Τέλος σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, τη συγκεκριμένη εβδομάδα οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) ανήλθαν σε 152,1 εκατ. ευρώ έναντι 112,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή.

Συνολικά τα σούπερ μάρκετ στη χώρα μας έκαναν πάνω από 1 δισ. ευρώ τζίρο την περίοδο από 24 Φεβρουαρίου έως 12 Απριλίου, σε διάστημα δηλαδή επτά εβδομάδων από την εμφάνιση του πρώτου κρούσματος κορονοϊού στην Ελλάδα.

Φωτογραφίες: Getty Images / Ideal Image.

 

 

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider