Ρεκόρ πωλήσεων και κερδών για τα luxury brands στην Ελλάδα

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ρεκόρ πωλήσεων και κερδών για τα luxury brands στην Ελλάδα
Βελτιωμένες επιδόσεις καταγράφει η αγορά πολυτελών ειδών στη χώρα μας με όχημα τον τουρισμό. Τα luxury brands έχουν το δικό τους φανατικό κοινό. Τι δείχνουν οι οικονομικές καταστάσεις της Louis Vuitton Ελλάς και της Hermès Greece.

Επιδόσεις που… ζαλίζουν εξακολουθoύν να καταγράφουν τα luxury brands στην Ελλάδα, σαφής ένδειξη πως η πολυτέλεια δεν γνωρίζει από κρίσεις. Τούτο δε το επιβεβαιώνουν περίτρανα οι οικονομικές επιδόσεις των ελληνικών θυγατρικών διάσημων κολοσσών, όπως η Louis Vuitton Ελλάς και η Hermès Greece.

Νέα αύξηση της ζήτησης αναμένει η Louis Vuitton Ελλάς

Σύμφωνα με τις τελευταίες οικονομικές καταστάσεις της Louis Vuitton Ελλάς που καταχωρήθηκαν στο ΓΕΜΗ πριν από μερικά 24ωρα, το 2024 η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών ύψους 77,81 εκατ. ευρώ, από 64,84 εκατ. ευρώ την αμέσως προηγούμενη χρονιά, αυξημένο κατά 20% και κέρδη προ φόρων ύψους 23,29 εκατ. ευρώ, με αυξημένη διαθέσιμη ρευστότητα έναντι 18,69 εκατ. ευρώ το 2023, αυξημένα κατά 24,7%.

Τα μικτά κέρδη ανήλθαν στα 33,09 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση κατά 13,4% εν συγκρίσει με τα 29,15 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρονιάς, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους σκαρφάλωσαν στα 17,62 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 21,5% έναντι των καθαρών κερδών ύψους 14,50 εκατ. ευρώ το 2023.

Όπως αναφέρεται στην οικονομική έκθεση της εταιρείας, η εικόνα των μελλοντικών διεθνών μετακινήσεων και του εισερχόμενου τουρισμού είναι θετική. «Εφόσον τα θετικά σενάρια επιβεβαιωθούν, και σε συνδυασμό με την υπάρχουσα προσπάθεια εκμετάλλευσης της εσωτερικής αγοράς, αναμένουμε να υπάρξει μια ακόμη αύξηση της ζήτησης».

«Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία θα συνεχίσει να είναι κερδοφόρα, αυξάνοντας τα διαθέσιμα ταμειακά υπόλοιπά της που της προσφέρουν ισχυρή ρευστότητα», τονίζει, μεταξύ άλλων, η διοίκησή της.

Το κεντρικό κατάστημα της Louis Vuitton στην Ελλάδα βρίσκεται στο Κολωνάκι, επί της Βουκουρεστίου, ενώ το luxury brand με το φανατικό κοινό διαθέτει και εποχικά καταστήματα στη Μύκονο. Και φέτος στο νησί συνεχίζει να υφίσταται εποχικό κατάστημα στη θέση «Τρία Πηγάδια», καθώς και καταστήματα στο Nammos Village.

Ως είναι ήδη γνωστόν, από το 2024 ξεκίνησε η λειτουργία του νέου καταστήματος της εταιρείας εντός του εμπορικού κέντρου Astir Marina στην Αθηναϊκή Ριβιέρα.

Η ιστορία του γαλλικού οίκου Louis Vuitton ξεκίνησε στο Παρίσι, πίσω στο μακρινό 1840. Σήμερα ανήκει στον όμιλο LVMH του Γάλλου κροίσου Μπερνάρ Αρνό.

Αύξηση πωλήσεων κατά 27,56% για τη Hermès Greece

Τη βελτίωση του συνόλου των βασικών της μεγεθών πέτυχε το 2024 και η Hermès Greece ΑΕ.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της θυγατρικής του γαλλικού οίκου μόδας στην Ελλάδα, οι οποίες καταχωρήθηκαν στο ΓΕΜΗ πριν από μερικά 24ωρα, το 20234 ο κύκλος εργασιών έκλεισε στα 22,35 εκατ. ευρώ, έναντι 17,52 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας σημαντική αύξηση κατά 27,56%.

Το κόστος των πωληθέντων διαμορφώθηκε στο ποσό των 13,19 εκατ. ευρώ έναντι 9,68 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα το μικτό κέρδος επί των πωλήσεων να κυμανθεί στο 40,96% επί των πωλήσεων έναντι 44,74% της προηγούμενης χρήσης, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 3,98 εκατ. ευρώ (17,82% επί των πωλήσεων) έναντι 3,31 εκατ. ευρώ (18,94% επί των πωλήσεων) της προηγούμενης χρήσης, καταγράφοντας αύξηση κατά 20,06%.

Η Hermès Greece διαθέτει ένα κατάστημα στην Ελλάδα επί των οδών Σταδίου και Βουκουρεστίου στο κέντρο της Αθήνας, ενώ οι κύριες δραστηριότητές της αφορούν στην εμπορία ειδών πολυτελείας όπως τσάντες, είδη ταξιδιού, είδη ένδυσης, αξεσουάρ, μεταξωτά είδη, αρώματα, είδη ωρολογοποιίας, είδη για το τραπέζι κ.α. Mητρική της εταιρεία είναι η Hermès International, η οποία έχει έδρα στη Γαλλία και ελέγχει το 99,99% των μετοχών της ελληνικής εταιρείας. Η Hermes Greece ιδρύθηκε το 2005.

Η Hermès αποτελεί συνώνυμο της αγοράς ειδών πολυτελείας, ενώ επικεντρώνεται στο δέρμα, το μετάξι και το κασμίρι. Τα κύρια είδη της είναι τα μεταξωτά μαντίλια, τα ακριβά αρώματα, οι γραβάτες και τα δερμάτινα είδη. Ιδρύθηκε το 1836 από τον Τιερρύ Ερμές ως μια εταιρεία κατασκευής σελών και άλλων ειδών ιππασίας, ενώ η διάδοχός του, στις αρχές του 20ου αιώνα, επέκτεινε τις δραστηριότητες της εταιρείας και σε άλλους τομείς και σύντομα καταξιώθηκε στο χώρο. Σήμερα καταστήματά της λειτουργούν σε όλο τον κόσμο ενώ στη λίστα των πελατών της συμπεριλαμβάνονται διάσημες προσωπικότητες από τον χώρο του θεάματος. Η έδρα της βρίσκεται στο Παρίσι, ενώ τα προϊόντα πωλούνται μέσω ενός δικτύου 250 καταστημάτων της Hermès σε όλο τον κόσμο. Τα πιο διάσημα και ακριβά προϊόντα του οίκου είναι οι τσάντες Birkin και Kelly που πήραν το όνομά τους από τις διασημότητες που τις χρησιμοποιούσαν. Ανάλογα με το υλικό κατασκευής του μπορούν να φτάσουν σε δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Είναι χειροποίητες και η λίστα αναμονής φτάνει τα 2 ή και τα 6 χρόνια.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Τέλος ο κανόνας των 100 ml για τα υγρά στις πτήσεις εντός ΕΕ

Συντάξεις: O φόβος για αύξηση των ορίων ηλικίας άνοιξε την πόρτα της «εξόδου» σε 48.000 ασφαλισμένους στο α' τρίμηνο

Οι αντιδράσεις για το deal των δασμών - Τα περίεργα του ΧΑ - Φουσκώνουν τα νερά στο ταμπλό

gazzetta
gazzetta reader insider insider