Εγνατία Οδός: «Πακέτο» σε ΤΕΡΝΑ – Intrakat η συντήρηση/λειτουργία με 156 εκατ. ευρώ

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Εγνατία Οδός: «Πακέτο» σε ΤΕΡΝΑ – Intrakat η συντήρηση/λειτουργία με 156 εκατ. ευρώ
Προσωρινός ανάδοχος – μειοδότης το σχήμα των δύο ομίλων στον «διπλό» project για τη Λειτουργία και Συντήρηση του Αυτοκινητοδρόμου σε Δυτικό και Ανατολικό τομέα, εν αναμονή, πάντα, της ολοκλήρωσης της παραχώρησης σε ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Egis από το ΤΑΙΠΕΔ.

«Πακέτο» στο σχήμα ΤΕΡΝΑ - Intrakat καταλήγει ο «διπλός» διαγωνισμός (διάρκεια σύμβασης 24 μηνών) του φορέα «Εγνατία Οδός Α.Ε.», αρχικού ύψους άνω των 160 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ) για τη Λειτουργία και Συντήρηση του Αυτοκινητοδρόμου σε Δυτικό και Ανατολικό Τομέα. Προ ημερών, σε σχετική του συνεδρίαση, το Δ.Σ. του φορέα ενέκρινε το πρακτικό της Επιτροπής Διαγωνισμού τόσο για το project «Εγνατία οδός: Λειτουργία και Συντήρηση του Αυτοκινητοδρόμου στον Δυτικό Τομέα και στον Κάθετο Άξονα Α29 (2023-2025), προϋπολογισμού δημοπράτησης 88.000.000 ευρώ, όσο και το αντίστοιχο «Εγνατία οδός: Λειτουργία και Συντήρηση του Αυτοκινητοδρόμου στον Ανατολικό Τομέα και στους Κάθετους Άξονες Α1, Α25 & Α23 (2023-2025)», προϋπολογισμού δημοπράτησης 73.000.000 ευρώ.

Η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – Intrakat ανακηρύχθηκε προσωρινός ανάδοχος – μειοδότης με έκπτωση 3,14% και 2,91% αντίστοιχα (προσφορές 85,2 εκατ. και 70,88 εκατ. ευρώ αντίστοιχα, άρα συνολικά 156 εκατ. ευρώ). Σημειώνεται, βέβαια, ότι αναμένεται η ολοκλήρωση του διαγωνισμού (του ΤΑΙΠΕΔ) για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού σε ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Egis, με τα εμπλεκόμενα μέρα να ευελπιστούν σε εξελίξεις εντός του επόμενου έτους.

Εγνατία οδός: Λειτουργία και Συντήρηση του Αυτοκινητοδρόμου στον Δυτικό Τομέα και στον Κάθετο Άξονα Α29 (2023-2025)

Βασικό σχέδιο του έργου είναι η τεχνική αστυνόμευση, η λειτουργία, οι εργασίες στοιχειώδους ή/και προληπτικής συντήρησης καθώς και οι εργασίες αναβάθμισης - βελτίωσης όλων των έργων Πολιτικού Μηχανικού και Η-Μ εγκαταστάσεων του Αυτοκινητοδρόμου και των καθέτων αξόνων του – ανοικτής οδοποιίας και σηράγγων – για 24 (είκοσι τέσσερις) μήνες στα παρακάτω τμήματα:

  • τμήμα της Εγνατίας Οδού (αυτοκινητόδρομος Α2) από την έξοδο του Λιμένα Ηγουμενίτσας μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) 17 Κλειδίου, μήκους περίπου 289 χλμ.
  • Κάθετος Άξονας της Εγνατίας Οδού, “Α/Κ Δυτ. Σιάτιστας – Κορομηλιά - Μεθοριακός Σταθμός Κρυσταλλοπηγής” (αυτοκινητόδρομος Α29 – συνολικού μήκους περίπου 69,2 χλμ.) (Αρμοδιότητα ΔΠΥ Έργων Δυτ. & Κεντ. Μακεδονίας – Κλιμάκιο Δυτ. Μακεδονίας), από τον Α/Κ 9Β Δυτ. Σιάτιστας μέχρι τον Κ/Κ Κρυσταλλοπηγής (πριν το Συνοριακό Σταθμό Κρυσταλλοπηγής).

Εγνατία οδός: Λειτουργία και Συντήρηση του Αυτοκινητοδρόμου στον Ανατολικό Τομέα και στους Κάθετους Άξονες Α1, Α25 & Α23 (2023-2025)»

Οι δημοπρατούμενες εργασίες αφορούν στην τεχνική αστυνόμευση, στην λειτουργία, στις εργασίες στοιχειώδους ή/και προληπτικής συντήρησης καθώς και εργασίες αναβάθμισης - βελτίωσης όλων των έργων Πολιτικού Μηχανικού και Η-Μ εγκαταστάσεων του Αυτοκινητοδρόμου και των καθέτων αξόνων του – ανοικτής οδοποιίας και σηράγγων – για 24 (είκοσι τέσσερις) μήνες στα παρακάτω τμήματα:

  • τμήμα της Εγνατίας Οδού (αυτοκινητόδρομος Α2) από τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) 17 Κλειδίου μέχρι πριν το Τελωνείο Κήπων, μήκους περίπου 368,7 χλμ.
  • Κάθετος Άξονας της Εγνατίας Οδού, “Α/Κ Αξιού/Χαλάστρας - Μεθοριακός Σταθμός Ευζώνων” (αυτοκινητόδρομος Α1) της Εγνατίας Οδού (Αρμοδιότητα ΔΠΥ Έργων Δυτ. & Κεντ. Μακεδονίας – Κλιμάκιο Κεντ. Μακεδονίας), από τον Α/Κ 19 Αξιού/Χαλάστρας μέχρι τον Ι/Κ Ειδομένης (μη συμπεριλαμβανομένου του Ι/Κ Ειδομένης).
  • Κάθετος Άξονας “Α/Κ Λαγκαδά – Μεθοριακός Σταθμός Προμαχώνα” (αυτοκινητόδρομος Α25 – συνολικού μήκους περίπου 95,5 χλμ.) της Εγνατίας Οδού (Αρμοδιότητα ΔΠΥ Έργων Δυτ. & Κεντ. Μακεδονίας – Κλιμάκιο Δυτ. Μακεδονίας), από τον Α/Κ 24 Λαγκαδά (μέχρι τον Ι/Κ στη ΧΘ: 95,5, πριν το Συνοριακό Σταθμό (Σ.Σ.) Προμαχώνα.
  • Κάθετος Άξονας της Εγνατίας Οδού “Κομοτηνή – Νυμφαία - Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα” (οδικός άξονα Α23 – συνολικού μήκους περίπου 21,9 χλμ.) της Εγνατίας Οδού (Αρμοδιότητα ΔΠΥ Έργων Ανατ. Μακεδονίας & Θράκης), από τον Ι/Κ Κομοτηνής μέχρι τα Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Σιδηρόδρομος: Έρχονται... πιο κοντά ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ; - Σενάριο (πιθανής) «ομογενοποίησης» αντί διαχωρισμού

Ποια νέα έργα με οικονομικό αποτύπωμα άνω των 620 εκατ. ευρώ «πέρασαν» στη μονάδα PPF του ΤΑΙΠΕΔ

ΤΑΙΠΕΔ – PPF: Ωριμάζει έργα €2,75 δισ. με περιβαλλοντικό αποτύπωμα - «Κάλεσμα» σε κατασκευαστές

gazzetta
gazzetta reader insider insider