«Δουλεύω 30 λεπτά την ημέρα και βγάζω 35.500 ευρώ τον μήνα»: Το «κόλπο» ενός 32χρονου

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
«Δουλεύω 30 λεπτά την ημέρα και βγάζω 35.500 ευρώ τον μήνα»: Το «κόλπο» ενός 32χρονου
«Δεν μπορούσα να "σηκώσω" εγώ ο ίδιος το κόστος των πολυτελών σκαφών, οπότε βρήκα έναν τρόπο να με πληρώνουν».

Ο 32χρονος Τζέι Πι Μαντσίνι ήταν πάντα λάτρης της καλοπέρασης και της πολυτέλειας και βρήκε έναν τρόπο να κεφαλαιοποιήσει στο μέγιστο τις φιλοδοξίες του, ασχέτως που η τσέπη του δεν το «σήκωνε».

Πιο συγκεκριμένα, τον περασμένο Ιανουάριο, αποφάσισε να νοικιάσει το σκάφος του αξίας 400.000 δολαρίων και μήκους 11 μέτρων που ήταν ελλιμενισμένο στο Key West της Φλόριντα, σε μια πλατφόρμα που ονομάζεται Boatsetter και έκλεισε 11 ταξίδια σε ένα μήνα. Τον επόμενο μήνα, ο αριθμός αυτός διπλασιάστηκε.

Βλέποντας την ευκαιρία που παρουσιάστηκε μπροστά του, ο νεαρός άρχισε να μισθώνει το σκάφος του και σε άλλες πλατφόρμες ενοικίασης όπως το GetMyBoat, ενώ στη συνέχεια, αγόρασε και ένα δεύτερο, μικρότερο σκάφος για ενοικίαση στο Hampton της Βιρτζίνια, όπου και ζει. Σήμερα, τα δύο σκάφη, αποφέρουν στον Μαντσίνι κατά μέσο όρο έσοδα 38.800 δολάρια τον μήνα (ή 35.588 ευρώ), σύμφωνα με έγγραφα που εξετάστηκαν από το CNBC Make It.

«Αυτό σημαίνει πρακτικά πως εργάζομαι μόνο 30 λεπτά εργασίας την ημέρα, που χρειάζεται για να ρυθμίσω τις κρατήσεις και τους καπετάνιους. Οι καπετάνιοι πληρώνονται από τους πελάτες και είναι υπεύθυνοι για τη συντήρηση και τον καθαρισμό των σκαφών μου» επισημαίνει ο επιχειρηματίας.

Από πωλητής αυτοκινήτων... πλοιοκτήτης

Αφού έφυγε την Αμερικανική Πολεμική Αεροπορία σε ηλικία 25 ετών, ο Μαντσίνι άρχισε να πουλά αυτοκίνητα στη γενέτειρά του, Βιρτζίνια. Προσελήφθη από μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων το 2015 και μέσα σε 1,5 χρόνο με συνεχείς προαγωγές από πωλητής έγινε γενικός διευθυντής πωλήσεων, όπως δηλώνει.

Μετά από τέσσερα χρόνια προήχθη σε γενικό διευθυντή, όπου ανέπτυξε έντονα το ένστικτο για το πώς να κάνει ένα πελάτη να ζήσει μία μοναδική εμπειρία. «Νοιάζομαι για τους ανθρώπους και ενδιαφέρομαι για τις εμπειρίες τους. Όταν ξεκίνησα τις πωλήσεις, είπα στον εαυτό μου ότι ήθελα να είμαι το εντελώς αντίθετο από όλα όσα μισούν οι άνθρωποι στους πωλητές και στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων» σημειώνει.

Ταυτόχρονα, ήθελε να έχει έναν χλιδάτο τρόπο ζωής, με αρκετό ελεύθερο χρόνο για να τον αφιερώσει σε άλλες ασχολίες. Γνώριζε ανθρώπους που ναύλωναν σκάφη και αποφάσισε να κάνει το ψάξει. Μετά από 300 ώρες έρευνας για μοντέλα πλοίων κατέληξε στην Axopar. Το 2020, αγόρασε ένα σκάφος Axopar αξίας 170.000 δολαρίων, καταβάλλοντας προκαταβολή 1.700 δολαρίων από τις οικονομίες του. Δημιούργησε έναν ιστότοπο για να ναυλώσει το σκάφος και χρησιμοποιώντας το Google Ads προσέλκυε ενδιαφερόμενους και κατάφερε να πληρώσει τις μηνιαίες δόσεις του σκάφους του.

Την επόμενη χρονιά, αποφάσισε να αναβαθμιστεί, αποκτώντας ένα καλύτερο και μεγαλύτερο μοντέλο. Πούλησε το πρώτο σκάφος και αγόρασε ένα νέο, αξίας 400.000 δολαρίων πάλι από την Axopar, παίρνοντας ένα δάνειο για να καλύψει το σύνολο του κόστους.

Τον Νοέμβριο του 2021, ο Μαντσίνι εγκατέλειψε την αντιπροσωπεία αυτοκινήτων και 2 μήνες αργότερα, καταχώρησε το σκάφος του στο Boatsetter and GetMyBoat. Τον Μάιο, αγόρασε το δεύτερο σκάφος του, λαμβάνοντας ένα δάνειο 150.000 δολαρίων για να καλύψει το ήμισυ του κόστους του πλοίου. Μεταξύ των δύο δανείων, πλήρωνε 6.000 δολάρια τον μήνα για τις δόσεις και ελπίζει ότι η επανεπένδυση του μεγαλύτερου μέρους των κερδών του να υπερκαλύψει τα επιτόκια των δανείων που έλαβε.

Ο «κατάλογος»

Το ακριβότερο πλοίο του, ελλιμενισμένο στο Key West, είναι υπεύθυνο για το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός του, όπως λέει ενώ χρεώνει μεταξύ 800 και 1.900 δολλαρίων για ταξίδια διάρκειας δύο έως οκτώ ωρών, χωρίς να συμπεριλαμβάνεται το κόστος των καυσίμων και του φιλοδωρήματος. Οι ενοικιαστές πρέπει επίσης να κάνουν κράτηση για έναν καπετάνιο, συνήθως από λίστες που παρέχονται από τον Μαντσίνι ή άλλες πλατφόρμες ενοικίασης.

Ταυτόχρονα, προσπαθεί να βρει λεφτά και για ένα τρίτο σκάφος και κάποιον που θα διαχειρίζεται τις κρατήσεις για εκείνον, με τον ίδιο να μετατρέπεται σε παθητικό εισοδηματία, καθώς δεν θα χρειαζόταν να δουλεύει καθόλου. Τελικός του στόχος είναι να σχηματίσει έναν «στόλο» τεσσάρων πλοίων. Τα δύο μελλοντικά του πλοία θέλει να τα ελλιμενίσει στο Hilton Head της Νότιας Καρολίνας και στην Αγία Πετρούπολη της Φλόριντα.

«Δεν μου αρέσει να σπαταλάω τα λεφτά μου. Τα χρησιμοποιώ για να κάνω άλλες επενδύσεις. Αυτός είναι ο λόγος που ξεκίνησα όλο αυτό το project εξαρχής. Δεν μπορούσα να "σηκώσω" εγώ ο ίδιος το κόστος των πολυτελών σκαφών, οπότε βρήκα έναν τρόπο να με πληρώνουν» τονίζει χαρακτηριστικά.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Το σενάριο για την Attica Bank - ΚτΠ: 58 εκατ. για 30 χιλιάδες laptops δεν το λες και άσχημη δουλειά - ΧΑ: Πώς αντέδρασε στην πρόταση δυσπιστίας - Τι παίζει με την Τεχνική Ολυμπιακή 

Ο φάκελος του Ράμμου οδήγησε σε πρόταση δυσπιστίας - Λασπομαχία στην Βουλή

Μια «κίνηση» από την άλλη πλευρά του πλανήτη, που αλλάζει το τοπίο στην ρευστότητα

gazzetta
gazzetta readerinsiderinsider