Συνεχής η ανάπτυξη της Wolt Market – Οι νέες συνεργασίες και τα σχέδια για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Συνεχής η ανάπτυξη της Wolt Market – Οι νέες συνεργασίες και τα σχέδια για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
H Wolt Market συμπληρώνει δύο χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα με δέκα συνολικά dark stores σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα. Τα σχέδια για το 2023.

Διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης ανά τρίμηνο καταγράφει σε επίπεδο τζίρου η Wolt Market που συμπληρώνει δύο χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα.

«Κινούμαστε συνεχώς ανοδικά. Έχουμε διψήφια ανάπτυξη κάθε τρίμηνο, ενώ στο δεύτερο εξάμηνο του 2022 έχουμε διπλασιασμό σε σχέση με τους πρώτους έξι μήνες του έτους» αποκάλυψε χθες σε ενημέρωση των εκπροσώπων του Τύπου ο Γενικός Διευθυντής της Wolt Market για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, Αθανάσιος Μπιλάλης, γνωστοποιώντας μάλιστα πως μέσα στο επόμενο δεκαήμερο θα δημοσιευθεί και ο ισολογισμός του 2021. Ο κ. Μπιλάλης ανέλαβε τη διοίκηση της εταιρείας τον Οκτώβριο του 2021 μετά από χρόνια προϋπηρεσίας στο retail και δη στις εταιρείες Leroy Merlin, Aldi και Public.

Δέκα dark stores σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα

Σήμερα η Wolt Market δραστηριοποιείται με δέκα dark stores σε τρεις πόλεις της χώρας - επτά στην Αθήνα, δύο στη Θεσσαλονίκη και ένα στην Πάτρα - τα οποία λειτουργούν καθημερινά, αλλά και τα Σαββατοκύριακα, από τις 8 το πρωί ως τα μεσάνυχτα, παραδίδοντας τις παραγγελίες σε περίπου 20 λεπτά. Το πρώτο κατάστημα Wolt Market ξεκίνησε τη λειτουργία του στον Νέο Κόσμο τον Μάρτιο του 2021 και παραμένει μέχρι και σήμερα η ναυαρχίδα της εταιρείας.

Στόχος της εταιρείας είναι η περαιτέρω ανάπτυξή της το 2023 τόσο στην Αθήνα αν χρειαστεί, όσο σε πόλεις της Ελλάδας όπου διαθέτει παρουσία η Wolt - αλλά όχι η Wolt Market - όπως Λάρισα, Χανιά, Αγρίνιο, Κοζάνη.

Σύντομα οι κωδικοί της Wolt Market θα φτάσουν τις 5.000

Σύμφωνα με τον κ. Μπιλάλη, η Wolt Market ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια με 1.800 κωδικούς, πλέον έχει ξεπεράσει τις 4.000, ενώ πολύ σύντομα θα φτάσει και τις 5.000, διαθέτοντας σημαντική παρουσία σε όλες τις βασικές προϊοντικές κατηγορίες. Να σημειωθεί εδώ ότι το «άλμα» από τους 3.000 στους 4.000 κωδικούς σημειώθηκε μόλις τον τελευταίο 1,5 μήνα. Τα προϊόντα αυτά καλύπτουν όλο το φάσμα των καθημερινών αναγκών, από γαλακτοκομικά, ζυμαρικά, φρούτα, έτοιμα γεύματα έως απορρυπαντικά, καπνικά, είδη προσωπικής υγιεινής και πολλές ακόμη κατηγορίες.

Τέσσερις νέες συνεργασίες, ενώ έπονται κι άλλες

Το τελευταίο διάστημα το ηλεκτρονικό κατάστημα Wolt Market προχώρησε στη σύναψη τεσσάρων σημαντικών συνεργασιών, προκειμένου να διευκολύνει ακόμη περισσότερο τις εβδομαδιαίες αγορές σούπερ μάρκετ.

Πρόκειται για συνεργασίες με την κάβα Cellier προσφέροντας μία μεγάλη ποικιλία εκλεκτών οίνων, με την Intersport για αθλητικά αξεσουάρ, με την εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ για ψωμί, αρτοποιήματα και γαλακτοκομικά, καθώς και με τα παιχνίδια LEGO. Τα ηλεκτρονικά ράφια του Wolt Market είναι επίσης ένα νέο κανάλι πωλήσεων για τους τοπικούς προμηθευτές, καθώς οι πελάτες μπορούν να προμηθευτούν προϊόντα από εταιρείες όπως οι Aroma Farms, Sknipa beer, Voreia και άλλους τοπικούς παραγωγούς.

«Αυτή τη στιγμή συνεργαζόμαστε με περισσότερους από 100 προμηθευτές, ενώ επιδιώκουμε συνεργασίες και με επιπλέον τοπικούς παραγωγούς. Θέλουμε να παρέχουμε τη δυνατότητα στους μικρούς παραγωγούς να μεγαλώσουν μαζί μας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μπιλάλης.

«Ειλημμένη απόφαση» η παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας

Όπως δήλωσε στο insider.gr ο κ. Μπιλάλης, η Wolt Market ετοιμάζεται να μπει στην παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, υπό την προϋπόθεση ότι θα πληρούνται όλα τα στάνταρ ποιότητας αλλά και τιμών. «Η απόφαση να προχωρήσουμε στην παραγωγή προϊόντων private label δεν μας αφήνει αδιάφορους. Είναι πολύ πρόσφατη η σκέψη, αλλά είναι ειλημμένη απόφαση», εξήγησε ο ίδιος, τονίζοντας ότι «θέλει προσοχή καθώς θα πρέπει ο προμηθευτής να είναι αξιόπιστος». «Στην ιδιωτική ετικέτα δεν θα στρεφόμασταν στο φθηνότερο προϊόν αλλά σε εκείνο που παρουσιάζει την καλύτερη σχέση μεταξύ ποιότητας και τιμής», έσπευσε να επισημάνει.

Βασικός στόχος να εδραιωθεί η Wolt Market ως εβδομαδιαίος προορισμός αγορών

«Σταδιακά βλέπουμε ότι γινόμαστε στόχος εβδομαδιαίων αγορών και θέλουμε αυτό να εδραιωθεί. Το 2023 η στρατηγική μας θα επικεντρωθεί στην περαιτέρω βελτίωση του τρόπου λειτουργίας μας και στην αξιοποίηση ευκαιριών ανάπτυξης και διείσδυσης στην ελληνική αγορά, έτσι ώστε να εδραιώσουμε το Wolt Market ως τον ιδανικό εβδομαδιαίο προορισμό αγορών», ανέφερε στη συνέχεια ο κ. Μπιλάλης, παρουσιάζοντας έναν από τους βασικούς στόχους του ηλεκτρονικού καταστήματος για το μέλλον.

Τι αγοράζουν περισσότερο οι καταναλωτές

Αγαπημένες κατηγορίες των καταναλωτών έχουν αναδειχθεί τα φρουτολαχανικά, τα γαλακτοκομικά, τα κρεατικά και τα αλκοολούχα ποτά, αλλά και τα σνακς λόγω του διευρυμένου ωραρίου.

Την ίδια στιγμή, κατηγορίες που ακολουθούν τις νέες τάσεις, όπως vegan και βιολογικά προϊόντα, καταγράφουν σταθερά αυξητική πορεία πωλήσεων.

Οι ανταγωνιστικές τιμές και η συμμετοχή στο «καλάθι» του νοικοκυριού

Σύμφωνα με τον κ. Μπιλάλη, στόχος της Wolt Market είναι οι καταναλωτές να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους προϊόντα πιο οικονομικά και σε συμφέρουσες τιμές. «Από πέρυσι τον Μάρτιο εφαρμόζουμε μια σταθερή πολιτική με προσφορές προϊόντων που μεταβάλλονται μήνα με τον μήνα», αποκάλυψε, ενώ υπενθύμισε ότι από την 1η Οκτωβρίου του 2022 η εταιρεία προχώρησε σε μειώσεις τιμών, από 5% μέχρι και 40%, σε βασικά καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα σε 1.500 κωδικούς προϊόντων.

Να σημειωθεί επίσης εδώ ότι από τις 16 Νοεμβρίου, η Wolt Market συμμετέχει εθελοντικά στην πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων για το «καλάθι» του νοικοκυριού, με στόχο τη μέγιστη δυνατή συγκράτηση των ανατιμήσεων. Μάλιστα το καλάθι της Wolt Market στην συντριπτική του πλειονότητα περιέχει επώνυμα προϊόντα.

«Τα βασικά μας συγκριτικά πλεονεκτήματα είναι τρία. Ο χρόνος παράδοσης, η ποιότητα και φρεσκάδα των προϊόντων μας και οι ανταγωνιστικές μας τιμές», σημείωσε ο κ. Μπιλάλης, γνωστοποιώντας παράλληλα πως η Wolt Market αυτή τη στιγμή απασχολεί περί τους 130 υπαλλήλους, με μέσο όρο ηλικίας τα 26 έτη και με απολαβές υψηλότερες του βασικού μισθού.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα Wolt Market ξεκίνησε τη λειτουργία του αρχικά στο Ελσίνκι το 2020 και σήμερα έχει παρουσία σε πολλές αγορές, με στόχο να απλοποιεί και να διευκολύνει εβδομαδιαίες αγορές σούπερ μάρκετ. Η Ελλάδα ήταν μία από τις πρώτες χώρες όπου η Wolt επένδυσε στη δημιουργία ενός δικτύου καταστημάτων Wolt Market, εμπλουτίζοντας τις διαθέσιμες επιλογές μέσω της εφαρμογής. Από τις 08:00 έως τις 00:00, οι πελάτες της Wolt Market μπορούν να προμηθευτούν όλες τις ημέρες της εβδομάδας, σε περίπου 20 λεπτά, στην πόρτα τους τα ψώνια του σούπερ μάρκετ. Με μενού το οποίο συνοδεύεται από φωτογραφίες, η επιλογή να γίνεται ακόμη πιο εύκολη. Για τη διευκόλυνση των πελατών, οι συναλλαγές γίνονται με κάρτα ή με μετρητά, ενώ μέσω του live tracking οι πελάτες μπορούν να παρακολουθούν την πορεία της παραγγελίας σε ζωντανό χρόνο.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Bic και Wolt Market: Η συνεργασία στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου που έρχεται να αλλάξει την καθημερινότητά μας

H Wolt επεκτείνεται σε Κοζάνη και Αγρίνιο - Παρουσία σε 9 πόλεις της Ελλάδας

«Πρεμιέρα» σήμερα για τα καλάθια Χριστουγέννων και Άη Βασίλη

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider