Μασούτης: «Ρίχνει το βάρος» της επέκτασης στην Αττική με 4 νέα καταστήματα - Τα επενδυτικά σχέδια

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Μασούτης: «Ρίχνει το βάρος» της επέκτασης στην Αττική με 4 νέα καταστήματα - Τα επενδυτικά σχέδια
Ενισχύει το επενδυτικό της αποτύπωμα στην Αθήνα η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα, με τέσσερις μεγάλες αίθουσες. Επενδύσεις και στην κατεύθυνση της ασφάλειας. Τι δηλώνουν κορυφαία στελέχη της Μασούτης.

Μια χρονιά με ισχυρό επενδυτικό αποτύπωμα και σαφή στόχευση το καταναλωτικό κοινό της Αθήνας θα είναι το 2023 για τη βορειοελλαδίτικη αλυσίδα Μασούτης.

«Θέλουμε το αναπτυξιακό μας πλάνο να στηρίζεται σε υγιή πόδια και να υπάρχει πάντοτε μια ισορροπία μεταξύ κερδοφορίας και επενδύσεων. Πιστεύουμε στις επενδύσεις και το 2023 θα είναι για εμάς μια καλή και ιδιαίτερη, έντονα επενδυτική χρονιά», δήλωσε χθες ο Γενικός Διευθυντής της Μασούτης, Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, μιλώντας στο 13ο συνέδριο του ΙΕΛΚΑ.

Όπως αποκάλυψε, το επόμενο χρονικό διάστημα η αλυσίδα θα επικεντρωθεί στην επέκταση του δικτύου καταστημάτων της στη Νότια Ελλάδα, τη νησιωτική χώρα και δη την Κρήτη, μετά και το deal με τη συνεταιριστική αλυσίδα ΣΥΝΚΑ, το οποίο της εξασφάλισε ένα σημαντικό «εισιτήριο» εισόδου στην κρητική αγορά.

Έρχονται 4 μεγάλες αίθουσες στην Αθήνα

«Εντείνουμε την αύξηση των τετραγωνικών μέτρων στην Αθήνα» ανέφερε ο κ. Γεροστεργιούδης, γνωστοποιώντας πως η αλυσίδα Μασούτης θα ανοίξει τα επόμενα χρόνια τέσσερα μεγάλα σούπερ μάρκετ στην Αθήνα. «Έρχονται τέσσερις μεγάλες αίθουσες στην Αθήνα», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Το πρώτο κατάστημα εκ των τεσσάρων θα βρίσκεται στη Γλυφάδα, επί της οδού Βουλιαγμένης, με την έκτασή του να ξεπερνά τα 2.500 τ.μ. Το εν λόγω κατάστημα θα είναι έτοιμο μέσα στο 2023.

«Να μην σταματούν οι επενδύσεις στην ασφάλεια»

Την ανάγκη τα σούπερ μάρκετ, όπως και το σύνολο των επιχειρήσεων, να επενδύουν διαρκώς σε θέματα ασφάλειας, προκειμένου να αντιμετωπίζονται οι κίνδυνοι κυβερνοεπιθέσεων, εξέφρασε από την πλευρά του ο Διευθυντής Ψηφιακού Μετασχηματισμού της Μασούτης, Σάββας Τορτοπίδης.

Συμμετέχοντας και ο ίδιος στο συνέδριο του ΙΕΛΚΑ, εξήγησε πως οι επιχειρήσεις πρέπει να προστατεύονται και να μην είναι εκτεθειμένες απέναντι στους κυβερνο-κινδύνους οι οποίοι ολοένα και πληθαίνουν.

«Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αναγνωρίζουν τις νέες απειλές ώστε να τις αντιμετωπίζουν και να μην κλείνουν τα μάτια σε αυτές. Θα πρέπει να αξιολογούν όλες τις πιθανές λύσεις», ανέφερε, για να συμπληρώσει πως αυτές οι λύσεις «μπορεί να γίνονται πιο ακριβές αλλά τελικά είναι και πιο αποτελεσματικές». «Οι επιχειρήσεις δεν θα πρέπει να σταματούν να επενδύουν στην ασφάλεια. Αυτή δεν είναι μια συνθήκη με αρχή, μέση και τέλος, αλλά μόνο με αρχή…», κατέληξε.

«Πράσινο φως» από την Επιτροπή Ανταγωνισμού στην απόκτηση της Αφοί Δεναξά ΕΠΕ

Στο μεταξύ, όπως έγινε γνωστό νωρίτερα την Παρασκευή, η Επιτροπή Ανταγωνισμού άναψε το «πράσινο φως» στην απόκτηση από τη Μασούτης της εταιρείας Αφοί Ιωάννου Δεναξά ΕΠΕ.

Υπενθυμίζεται εδώ ότι τον περασμένο Οκτώβριο η Μασούτης είχε γνωστοποιήσει στην Επιτροπή Ανταγωνισμού την απόκτηση του ελέγχου καταστημάτων χονδρικής και λιανικής πώλησης της Αφοί Ιωάννου Δεναξά ΕΠΕ, τα οποία βρίσκονται σε Σαντορίνη, Μύκονο και Αττική. Με το εν λόγω deal, η αλυσίδα Μασούτης πετυχαίνει την περαιτέρω επέκταση της παρουσίας της σε Αττική και νησιωτική χώρα, ενώ το όφελος σε επίπεδο τζίρου θα είναι επιπλέον 20 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με την Επιτροπή Ανταγωνισμού «οι σχετικές αγορές που αφορούν την υπό κρίση συναλλαγή είναι η αγορά λιανικής πώλησης καταναλωτικών αγαθών καθημερινής χρήσης τα οποία διανέμονται μέσω υπεραγορών, σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ και εκπτωτικών καταστημάτων και η αγορά εφοδιασμού που αφορά στην αμέσως προηγούμενη οικονομική βαθμίδα (upstream market) από εκείνη της διανομής ειδών σούπερ μάρκετ και περιλαμβάνει την πώληση ειδών σούπερ μάρκετ από τους παραγωγούς/προμηθευτές σε πελάτες/αγοραστές, όπως οι επιχειρήσεις χονδρικού ή λιανικού εμπορίου και λοιπές επιχειρήσεις (όπως οι επιχειρήσεις του κλάδου HO.RE.CA.), σε πανελλαδικό επίπεδο.

Για τους σκοπούς της παρούσας συγκέντρωσης, προκειμένου να ελεγχθούν πλήρως οι ανταγωνιστικές συνθήκες, έγινε περαιτέρω κατάτμηση της σχετικής γεωγραφικής αγοράς σε ό,τι αφορά τη λιανική πώληση ειδών σούπερ μάρκετ σε τοπικό επίπεδο ανά νομό και συγκεκριμένα σε ακτίνα έως 10 λεπτών με το αυτοκίνητο για τις αστικές περιοχές και έως 30 λεπτών με το αυτοκίνητο για τις ημιαστικές περιοχές.

Συγκεκριμένα για τον νομό Αττικής, στην περιοχή του Παλαιού Φαλήρου όπου εξαγοράζεται ένα κατάστημα λιανικής, καθώς και στη νήσο Θήρα (Σαντορίνη) όπου εξαγοράζονται τρία καταστήματα λιανικής της Αφοί Δεναξά ΕΠΕ σε περιοχές της νήσου Θήρας, ενώ διαθέτει παρουσία στις περιοχές αυτές η Διαμαντής Μασούτης ΑΕ - ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ.

Σύμφωνα με την απόφαση, στις εν λόγω τοπικές αγορές τόσο στην περιοχή του Παλαιού Φαλήρου όσο και σε αυτές τις περιοχές εντός της νήσου Θήρας ο πραγματικός ανταγωνισμός, τόσο από μεγάλες αλυσίδες πανελλαδικής εμβέλειας όσο και από τοπικές επιχειρήσεις είναι υπαρκτός, καθώς ασκούνται ισχυρές ανταγωνιστικές πιέσεις από τη δραστηριοποίηση των λοιπών ανταγωνιστών στις επιμέρους αγορές και, έτσι, οι καταναλωτές αλλά και οι προμηθευτές έχουν εναλλακτικές δυνατότητες επιλογής.

Ως εκ τούτου η Επιτροπή Ανταγωνισμού, ομόφωνα ενέκρινε κατ’ άρθρο 8 παρ. 3 του ν. 3959/2011, την γνωστοποιηθείσα συγκέντρωση που αφορά στη μεταβολή ελέγχου, δεδομένου ότι η εν λόγω συγκέντρωση, παρότι εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 1 του άρθρου 6 ν. 3959/2011, δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες, ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις επιμέρους αγορές στις οποίες αφορά».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Αντίστροφη μέτρηση για το εορταστικό καλάθι – Έρχεται και «καλάθι παιχνιδιών»

Τρόφιμα: Υποχωρούν οι τιμές για 8ο μήνα παγκοσμίως - Οριακή μείωση τον Νοέμβριο

ΥΠΟΙΚ: Αυτές είναι οι 12 χρεώσεις για τις οποίες ζητά μείωση από τις τράπεζες

gazzetta
gazzetta readerinsiderinsider